103. forduló, 105. forduló, Bono összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 12. 21h:24'
EZ A 138. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
139. játékheted kezdete: ápr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1993
SZÁMLA : XXXX

BONO KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,86] koordinátán.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: LaisiColla Mae'ana. Használod a lélekkövet. A benne lévő szellem testet ölt, pont úgy néz ki, mint te! A csapat egy újabb taggal gazdagodott! Miközben LaisiColla Mae'ana előremegy, hogy megbeszélje a részleteket a karaván vezetőjével, ti is felkészültök az útra. Egy hátsóbb szekér mellett léptettek majd, ahonnan kiválóan szemmel tarthatjátok az előttetek álló utat, illetve a környező bokrokat, s a banditákat sem ijesztitek el, ha rajtaütni próbálnának a karavánon. A karaván nekiindul, döcögve... zötyögve. LaisiColla Mae'ana előkap egy lélekkövet, és babrálni kezdi. A kristályba zárt szellem testet ölt, és pont úgy néz ki, mint megidézője! A szellem csatlakozik hozzátok a kaland idejére. Nem kell sokat várnotok, hamarosan egy erdőbe értek. A környező fákon egyetlen madár sem csicsereg, síri csend van. Nyomasztóan síri. Először csupán egyetlen fej jelenik meg a bokrok között, később három újabb. Borostás, ápolatlan emberek feje. Mire marad időtök kettőt pislogni, már sokan vesznek körbe. Hát itt az ideje megszolgálni a pénzeteket! Nem vagy túl szerencsés, egy bandita, két vadászkutya és egy sötét gnóm lesz az ellenfeled. (ld. enc.)

Elsőnek banditát fogod támadni. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. [sötét gnóm:] A csata nem lesz könnyű: célpontod hhaar burka varázslatot rak magára.
[bandita:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. [sötét gnóm:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bandita testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.)
Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megcsapod a bandita testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [bandita:] Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) [első vadászkutya:] Az első vadászkutya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 11 életpontot vesztettél. [második vadászkutya:] Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) [bandita:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Következő áldozatnak első vadászkutyát választod.
Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vadászkutya testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a vadászkutya jobb első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [első vadászkutya:] Az első vadászkutya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. [második vadászkutya:] A második vadászkutya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.)
[első vadászkutya:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Mivel sötét gnóm áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled.
Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 53 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [sötét gnóm:] A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. [második vadászkutya:] A második vadászkutya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Ellenfelet cserélsz, mostantól második vadászkutyát támadod. Itt már nem terem babér neked, menekülőre fogod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 103, gyógyulás: 51, összesen: -52 ÉP}


Megvárod, míg a csapat végez az ellenséggel, majd újra csatlakozol hozzájuk. Megfáradtan indultok tovább, nem is gondoltad volna, hogy ennyi testmozgásra lesz szükség a pénzetekért. Az út hátralevő része szerencsére banditamentes, nem történik újabb incidens. Ez a kaland végülis jól végződött, s végre bezsebelhetitek munkátok jutalmát is; az 1200 aranyas fizettséget, plusz némi ékszert a szekérről. Komoly vitát követően a kincsből neked 1 aranyozott klipsz (ld. enc.), 2 aranygyűrű, 2 arany karperec (ld. enc.) és 600 arany jut. (LaisiColla Mae'ana 2 aranygyűrűvel, 2 arany karpereccel és 600 arannyal gazdagodott.) Búcsút intesz a többieknek, majd visszafelé indulsz, ahol amúgy letáboroztál. 4 000 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 264.]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+98 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+65 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Csillogó szemmel csókolod meg az üres rumosüveget, amit olyan kedvesen szorongattál álmodban. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy halálmadár fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 267.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

* 2. KP: kf 1739 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 161 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 259.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

hu 194 714 197 hulladék: 194 714 197
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

tv 162 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot
162. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz ketrecet. (ld. enc.) 327 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 247.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy hurokcsapdát. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 235.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[80,85] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fabontó szójer. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fabontó szójer nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fabontó szójer testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a fabontó szójer testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A fabontó szójer megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A fabontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy éltető morf.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az éltető morf egyik csápját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd az éltető morf testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Csápjaival az éltető morf lecsap a jobb karodra. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 16, gyógyulás: 12, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf jobb oldalát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a lomha morf bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A lomha morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 22, gyógyulás: 21, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 pirkitet. Észreveszel egy manilla-fát.
[10 pontot használtál fel, van még 225.]

kt 92 4 elkészíted a 92. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 kötelet. Ügyességed TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 201.]

kt 221 1 elkészíted a 221. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[79,84] Az erdőt síkság váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas csüldő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 15, összesen: +10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy mágiamorfáló áll veled szemben.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mallon botjával gyengén megütöd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával meghorzsolod a mágiamorfáló jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 14, gyógyulás: 19, összesen: +5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy mágiamorfáló.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Baghar korbácsával megütöd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A mágiamorfáló fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 14, gyógyulás: 26, összesen: +12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 manakristályt. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [78,84] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy gyilkos sallank nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy halálos morf áll veled szemben.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálos morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a halálos morf bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A halálos morf karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 722 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 5, gyógyulás: 21, összesen: +16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Második ellenfeled egy brutális morf.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a brutális morf testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Karmával néhányszor a brutális morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 149 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 7, gyógyulás: 14, összesen: +7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 dorony tüdőt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [77,84] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy trappoló dinymák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 1, gyógyulás: 12, összesen: +11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy változatos morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a változatos morf farkát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a változatos morf farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 898 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 3, gyógyulás: 20, összesen: +17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy védelmező morf.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a védelmező morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf bal első lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Baghar korbácsával megütöd a védelmező morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Szarvaival a védelmező morf megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 925 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 5, gyógyulás: 20, összesen: +15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 szent kehelyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 171.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[76,85] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy védelmező morf áll veled szemben.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a védelmező morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megütöd a védelmező morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A védelmező morf szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Második ellenfeled egy halálos morf.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálos morf jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megütöd a halálos morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A halálos morf karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 esszenciakristályt. (ld. enc.) Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,86] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy süvítő rája. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy változatos morf.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a változatos morf jobb középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megcsapod a változatos morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Hiába próbálsz hátrálni, a változatos morf többször is megmar! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranygyűrű felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy éltető morf.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az éltető morf testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf karmával. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyengén megütöd az éltető morf jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Csápjaival az éltető morf csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy csodabazárt. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,87] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy halálos morf.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a halálos morf jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Baghar korbácsával megcsapod a halálos morf bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Félrehajolsz, de a halálos morf karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló farkát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször eltalálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A mágiamorfáló fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megcsapod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyengén megütöd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 varázskövet. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy csodabazárt. Elrakod a távcsövet. [30 pontot használtál fel, van még 141.]

m 7 5 6 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[73,86] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy brutális morf.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a brutális morf testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié.

(Továbbmész...) [72,87] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy éltető morf.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod az éltető morf bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Csápjaival az éltető morf csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az éltető morf testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával súrolod az éltető morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló jobb oldalát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször eltalálod a mágiamorfáló bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megütöd a mágiamorfáló jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával meghorzsolod a mágiamorfáló farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A mágiamorfáló fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 grifftoll kesztyűt. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [71,87] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rohansz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontpálcával eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával csak érinted a mágiamorfáló farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. A következő ellenfél egy éltető morf.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször eltalálod az éltető morf testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 ragasztót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 111.]

szk 144 keresed a 144. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy arató csattanatot. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

im 0 4 imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

ef 10 512 energia fejlesztése 10
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: h 336 0 0 használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 4. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 5. BP: h 1419 0 0 használod az 1419. tárgyat
Lassú kortyokban kezded nyeldesni a rumot, aztán egyet gondolsz, és lehúzod az egész üveggel. Huhh! Még a szemed is könnybe lábad tőle! Hogy is tudtad meginni? Hu! Máris kezd tulipirossá változni a világ! [1 pontot használtál fel, van még 39.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 9 fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-45 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 15, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADÁSZKUTYA (143. SZÖRNY)
Az idomított vadászkutyák nemcsak a király kedvencei, de a rangosabb főurak és a helytartók udvarában is megtalálhatók. A vadászat mellett a harcra is be vannak idomítva, gazdájuk füttyentésére pillanatok alatt széttépnek akár egy két méter magas fegyveres embert is! Persze a páncéllal védett torkot ők sem bírják átharapni.

ARANYOZOTT KLIPSZ (1623. TÁRGY)
Ez az aprócska ékszer egyike a szekérkaravánon szállított értékeknek, melyet valamelyik közeli város piacán készülnek eladni az élelmes kereskedők. Van is rá kereslet, hiszen imádnak a nép lányai ilyenben pompázni. Szóval ha nem tetszik, akár rögtön el is adhatod valamelyik város ékszerboltjában. Ha azonban úgy döntesz, hogy mégis a füledbe akasztod e csecsebecsét, láss csodát, +3 szerencsét kapsz ott, ahol erre lesz szükséged.

ARANY KARPEREC (194. TÁRGY)
Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz.

KETREC (216. TÁRGY)
Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában.

HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA)
A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül.

ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY)
Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. Létezik olyan tárgy, amivel az esszenciakristállyt votexvesszővé tudod alakítani.

KARAKTERLAP

Bono, egy rövid ősz hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 56. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 104. fordulód.

Erő: 18 (31) Szint: 18 Merészség: 10/1 Magasság: 266 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 488 kg
Ügyesség: 16 (19) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 15 Életpont: 436/369 Jellem: gonosz (68) Tul. pont: 3
Szerencse: 15 (20) Varázspont: 200/49 Pénz: 1658 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 37/0 Pszi pont: 56/19
Eddig összesen 1141 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 034 TP-t kaptál. Jelenleg 260 763 TP-d van. A következő szinthez még 79 237 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, norpadolótika, ongóliant. A 47. fordulódban 1135 arany került a bankszámládra. 1203 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 27/97 (+18%) dobófegyverek: 25/92 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << Brod buzogánya (#1735) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -14.); bumeráng (#249) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
71,87 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
JLKzott minoszkúpok: 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/94 2. nyomkövetés: 26/83 (+25%) 3. mászás: 5/7
4. csapdakészítés: 8/24 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/61 6. gyógyítás: 10/65
7. titkosírás: 2/16 8. felderítés: 5/42 9. szörnyidomítás: 5/8
10. teológia: 12/29 (+34%) 11. taumaturgia: 16/90 (+4%) 12. versengés: 1/97
13. szörnyismeret: 12/60 (+22%) 14. pszi: 10/50 15. zárnyitás: 1/18
16. vadászat: 8/6 17. bányászat: 8/28 (+17%) 18. főzés: 5/7 (+20%)
19. csapatmunka: 1/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
degradátor (#210), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
élőholt quwarg (#202), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 20, 53, 61, 72, 73, 189, 190, 191, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 47.
Kész: 1, 6.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 424, az összesen kapott pontszám: 47125. (összesen ölhető: 432 )
Olimpiai helyezéseid: első hely a hercegnő megmentésében a XIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 140 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 5 bumeráng (#249) 2 csontpálca (#329)
1 rum (#1419) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450) 1 dorony tüdő (#212)
1 esszenciakristály (#350) 3 fabontó (#106) 1 fehér morfplazma (#2445)
5 fekete morfplazma (#2446) 1 grifftoll kesztyű (#1578) 4 kaja (#2)
1 kék morfplazma (#2442) 4 kötél (#92) 1 lila morfplazma (#2448)
1 manakristály (#500) 3 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248)
2 ragasztó (#83) 11 sallank karom (#128) 3 sárga morfplazma (#2447)
1 szent kehely (#257) 6 ubuk tüske (#131) 3 varázskő (#305)
2 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82
83
84
85
86
87
88
(71,87) mágiamorfáló (#7623), éltető morf (#7625), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 34. jellempróba, oltár
(72,87) Fairlight rúnaköve, éltető morf (#7625), mágiamorfáló (#7623)
(73,86) brutális morf (#7620), 50. jellempróba, Elenios oltár
(74,87) sörényes ubukok (#89), halálos morf (#7618), mágiamorfáló (#7623), szopógödör (#177)
(75,86) süvítő rája (#113), változatos morf (#7626), éltető morf (#7625), Elenios rúnaköve, oltár
(76,85) gyilkos sallank (#85), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), 21. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(77,84) trappoló dinymák (#118), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(78,84) gyilkos sallank (#85), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), 30. jellempróba
(79,84) vérszomjas csüldő (#114), mágiamorfáló (#7623), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár
(80,85) fabontó szójerek (#71), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az éltető morfital nem volt maximalizálva 200 max. ÉP-ben, mint ahogy eredetileg terveztük. Beraktuk rá a maxot, és aki többet kapott belőle, attól levettük a többletet.

Üzenet küldése a karakternek