102. forduló, 104. forduló, Saitama összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. jún. 4. 16h:18'
EZ A 149. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
150. játékheted kezdete: jún. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3941
SZÁMLA : XXXX

SAITAMA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,96] koordinátán.
Gilbo von Gosh átadott neked a 3. napon 10 TU-t.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+7 tvp ). Az aranytermő erszény 26 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+23 pszi pont.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

* 3. KP: v 6 3 0 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 4. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 5. KP: p 69 0 0 használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

kf 307 kézbeveszed/felveszed a 307. tárgyat
A csuklódra húzod a réz papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

le 1623 leveszed/lerakod az 1623. tárgyat
Kiveszed a füledből az aranyozott klipszet. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

kf 1552 kézbeveszed/felveszed az 1552. tárgyat
A füledre akasztod a saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

ek 302 1 t. energia kisütése: 302 1
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 190.]

kb 249 9 kiveszel a bankból a 249. tárgyat (9 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

bb 338 189 152 beraksz a bankba a 338. tárgyat (189 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 királyi koronát. Beraksz a bank széfjébe 1 vas dobónyilat. Beraksz a bank széfjébe 3 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

dd 159 66 343 eldobod a 159. tárgyat a 66. tárgyat a 343. tárgyat
Elhajítasz 2 kis vaspajzsot. Elhajítasz 1 szöges bőrpajzsot. Elhajítasz 10 rézgolyót. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

f 2445 2451 1253 kísérletezel a 2445. tárggyal a 2451. tárggyal az 1253. tárggyal
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Lássuk az eredményt... Gyorsan felhörpinted a kész italt, nem is csalódsz az eredményben: +10 max. életkor. Ez az! Ez megfelelő recept volt! Ha tovább kísérletezel, nyilván újabb remek varázsitalok receptjére bukkansz. [10 pontot használtál fel, van még 180.]

kt 2452 elkészíted a 2452. tárgyat
Legyártottál 1 morf esszenciát. [20 pontot használtál fel, van még 160.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[100,95] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Vemhes Guppi előtt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 1 471 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +107 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 470 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bíbor szulfagor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 28 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szulfin. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy harcias morf.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcias morf jobb első lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a harcias morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A harcias morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 923 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Második ellenfeled egy lomha morf.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a lomha morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lomha morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 772 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 esszenciakristályt.

(Továbbmész...) [99,94] Még mindig hegyvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy termikfészket. Találsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bíbor szulfagor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [44 pontot használtál fel, van még 116.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. Meg kell purgálni ezt a rémes helyet! - töprengesz, miközben óvatosan körülnézel. Elővigyázatosságod nem is hiábavaló, hiszen az egyik gubóból egy quwarg királynő emelkedik ki, és támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 2 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Na végre, némi haszna is van annak, hogy vállalod a veszélyt. Kincset pillantasz meg a földön, a zsákodba tömsz 1 szvó-ektoplazmát. A néma csendet egy apró zaj töri meg, így időben észleled, hogy valami nyálkával borított lény támad rád. Ellenfeled egy alig felismerhető dermesztő lidérc!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 1 aenouth ködkürtöt találtál. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik bazaltelementál ront rád!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bazaltelementál testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval kicsit megvágod a bazaltelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál fejét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval épp hogy megvágod a bazaltelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Na, ez már túl sok neked. Rettegve menekülsz ki a termikfészekből. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +96 életerő.) Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 104.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. Váratlanul egy nyálkával borított szörny ront rád a félhomályból. Ellenfeled egy bebábozódott dehidrátor!

A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dehidrátor testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a dehidrátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) 2 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 3 ugh mérget találtál. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) Félhomály és bűz tompítja az érzékeidet, mégis időben észleled, amikor egy spórafertőzött csontváz lord támad rád. (ld. enc.)

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a csontváz lord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megütöd a csontváz lord testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 2 fenőkövet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +117 életerő.) A teljesen bebábozódott lényeket, amikből még nem kelt ki termik, könnyedén el tudod pusztítani, hiszen magatehetetlenek. Az előtted mozduló alakot azonban csak félig borítja a termiknyálka, így ki tudod venni, hogy ez egy varkaudar behemót!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót jobb vállát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 167 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 204, gyógyulás: 0, összesen: -204 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 7 spirituszt találtál. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +90 életerő.) Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik velociraptor!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a velociraptor fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször eltalálod a velociraptor fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a velociraptor jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a velociraptor testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a velociraptor jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a velociraptor kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Erre te sem voltál felkészülve, menekülsz a borzalmak fészkéből. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +112 életerő.) Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 88.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,93] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Leona, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nyuhaj karbin. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nyuhaj karbin bal csápját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy brutális morf volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (555. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 76.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 71.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 66.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[98,92] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy sérült manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [98,91] Még mindig hegyvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy mély szakadékot. Nyugatra nézve látsz egy sziklafészket. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy domináns morf.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf jobb lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a domináns morf fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A domináns morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. A következő ellenfél egy harcias morf.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a harcias morf bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A harcias morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 dorony tüdőt. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,90] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony bal vállát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy brutális morf. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek nyugatra.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 25.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 235 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 22.]

m 8 7 1 mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
[99,89] Továbbra is síkságon vagy.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy domináns morf.

Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a domináns morf jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A domináns morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy brutális morf. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Keletre tart. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Szakadt Csóró lábát masszírozza. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 10.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: h 233 5 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (102,86) (100,86) (101,87) (96,90) (100,91) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 8, 21.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Egy kaját bezabál a goldugar. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 244 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható.

CSONTVÁZ LORD (177. SZÖRNY)
A csontváz lordok hajdan büszke és nagy hatalmú harcosok voltak. A csatamezőn hűbéreseik ezrei engedelmeskedtek minden parancsuknak. Azonban elvakultságukban és hatalomvágyukban ezek a lordok elkövettek egy nagy hibát: sötét, nem evilági erőkkel szövetkeztek, hogy hatalmukat még tovább növelhessék. A hatalomért pedig mindig nagy árat kell fizetni, kinek előbb, kinek utóbb: A csontváz lordok haláluk után ebbe az iszonytató, örökkön-örökké tartó élőholt létbe lettek kényszerítve, miközben nevenincs sötét hatalmak homályos céljait kell szolgálniuk. A csontváz lordok megőrizték életükből komoly harci tapasztalatukat, és ez most párosult a mágikus létükből adódó természetfölötti képességekkel. [Különös fegyverük (amely halálukkor porrá omlik) érintésével egészséged permanensen csökkenhet (ha nincs rajtad tulajdonságpajzs) ezért csak FT-vel fogod megtámadni!] Kétségtelen, hogy egy csontváz lord hihetetlenül kemény ellenfél, bármilyen fegyverrel is igen nehéz rajta sebet ejteni, bár talán legnagyobb esélyed még az ütőfegyverrel van.

KARAKTERLAP

Saitama, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr ministránsa vagy. Papi hited: 66. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

Erő: 21 (30) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 23 (25) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 321/284 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (28) Varázspont: 275/2 Pénz: 5284 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 15/13 Pszi pont: 34/13
Eddig összesen 884 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 854 TP-t kaptál. Jelenleg 588 397 TP-d van. A következő szinthez még 11 603 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, hegyi góliát, varkaudar varázsló. A 81. fordulódban 50365 arany került a bankszámládra. 51445 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/25 (+23%) szúrófegyverek: 11/0 vágófegyverek: 14/49 (+20%)
lőfegyverek: 6/28 dobófegyverek: 19/46 (+21%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
99,89 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 104

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 142 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 032 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/9 (+45%) 2. nyomkövetés: 7/36 (+30%) 3. mászás: 9/18
4. csapdakészítés: 8/48 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/85 6. gyógyítás: 19/22
7. titkosírás: 2/8 8. felderítés: 3/70 9. szörnyidomítás: 5/35
10. teológia: 12/39 (+16%) 11. taumaturgia: 20/72 (+21%) 12. szerencsejáték: 4/86
13. versengés: 10/15 (+17%) 14. harcművészetek: 18/12 (+81%) 15. zene: 4/73
16. szörnyismeret: 7/82 17. pszi: 6/68 (+8%) 18. zárnyitás: 2/16
19. vadászat: 6/43 20. bányászat: 8/92 (+34%) 21. testépítés: 5/74 (+10%)
22. főzés: 5/10 (+20%) 23. csapatmunka: 4/82

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 10% életerő alatt 10 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
éltető morf (#7625), brutális morf (#7620), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
óriáserő (#53) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
csillagapród (#7215) (málhás: +51 kg teher) státusz: OK
ragyás burástya (#111) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kobudera lak (533): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 17, 18, 22, 50, 51, 52, 53, 54, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 47.
Kész: 1, 5, 9, 16, 17, 45.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 170, az összesen kapott pontszám: 17535. (összesen ölhető: 906 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 82. Szerzett pont: 9840. Beállított erő: 0 Összpont: 9840

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 518 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
175 arany (#50) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 fehér morfplazma (#2445) 6 gyógykenőcs (#313)
5 kaja (#2) 1 királyi korona (#338) 2 kis vaspajzs (#159)
1 lila morfplazma (#2448) 1 narancs morfplazma (#2449) 10 rézgolyó (#343)
1 sallank karom (#128) 1 szöges bőrpajzs (#66) 1 varázskő (#305)
1 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152) 12 víz (#27)
1 vörös morfplazma (#2443) 1 zöld morfplazma (#2444)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aenouth ködkürt (#1554) 9 bumeráng (#249) 2 dorony tüdő (#212)
1 esszenciakristály (#350) 2 fenőkő (#1618) 1 karbin plazma (#199)
1 madártoll (#112) 1 morf esszencia (#2452) 1 spiritusz (#170)
4 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
(98,91) világítótorony (#156), érclelőhely, alpesi tehén (#91), domináns morf (#7624), harcias morf (#7619)
(98,92) manaelementál (#290), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534)
(98,93) kolostor (#555), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110)
(99,89) domináns morf (#7624), oltár, Chara-din monolitja (#534), keletre tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720)
(99,90) sóhajtó dorony (#112)
(99,94) mély szakadék (#154), oltár, termikfészek (#2685), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), manaelementál (#290), bíbor szulfagor (#358), quwarg királynő (#153), dermesztő lidérc (#645), bazaltelementál (#204), dehidrátor (#151), csontváz lord (#177), varkaudar behemót (#189), velociraptor (#161)
(100,95) világítótorony (#156), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), vortexmágus (#418), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A ryuku katonai kötszernél a H 1508 parancs 3. paraméterével megadható, hogy hányszor akar a karakter kötszert használni.
* - Ha egy szörny egy labirintusban alapból erősítve van, akkor eddig az minden esetben felülírt minden más erősítést (pl. DVK, quwarg katalizátor stb.). Mostantól a labirintus alaperősítése és a szörny egyéb erősítése közül az érvényesül, amelyiktől erősebb lesz a szörny.
* - A fenti változás miatt Kragoru 1. labirintusában (72. labirintus) a 100 ÉP-s ongóliant normál ongólianttá változott, ami túl erős lenne ide, ezért 150 ÉP-s csontváz lordra cseréltük.
* - Ősvortexen nem adja be a program a TU töltést, ha a karakter max. TU-ban van. Hasonlóan az ÉP-hez és VP-hez, amit szintén nem ad be, ha a karakter maxon van ÉP-ből vagy VP-ből.
* - Maximalizáltuk a csodák kútjából szerezhető támadást és védekezést 50-ben (300. szint).
* - A jokonbia ág ezentúl működik tenger mezőn is, de ha területet váltana a karakter a használatával, akkor hibaüzenetet ad, és nem hajtódik végre a mozgás.
* - Az olimpiai karakterlapon kiíródnak az immunkristályok beállításai.

Üzenet küldése a karakternek