Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 9. 12h:04' EZ A 317. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD 318. játékheted kezdete: aug. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
h 233 25 | használod a 233. tárgyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [137,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kérődző etra testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [135,44] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ryuku buzogánnyal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dehidrátor farkát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a dehidrátor testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dehidrátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [134,45] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő dehidrátor nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a dehidrátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 2 3 | mozogsz északra, keletre, délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a bunthar bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [134,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
(Továbbmész...) [135,45] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: dd 56 114 119 | eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban). |
Erő: | 30 (33) | Szint: | 18 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 17 (18) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 26 (29) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 267/257 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 20 (24) | Varázspont: | 106/100 | Pénz: | 419 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 30/5 | Pszi pont: | 75/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/28 | szúrófegyverek: | 1/14 | vágófegyverek: | 6/52 |
ütőfegyverek: | 25/15 (+11%) | lőfegyverek: | 1/0 | dobófegyverek: | 3/68 (+30%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
135,45 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/78 | 2. nyomkövetés: | 19/85 (+45%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 12/11 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/53 |
7. gyógyítás: | 32/62 | 8. titkosírás: | 2/44 | 9. felderítés: | 3/16 (+32%) |
10. szörnyidomítás: | 3/82 | 11. teológia: | 2/86 | 12. taumaturgia: | 10/65 |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 3/50 (+31%) | 17. szörnyismeret: | 13/58 (+22%) | 18. pszi: | 14/4 (+18%) |
19. zárnyitás: | 8/16 | 20. vadászat: | 5/97 | 21. bányászat: | 6/67 |
22. testépítés: | 7/54 (+2%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 57, 59, 60, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 5 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1447 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
22 | arany (#50) | 9 | kaja (#2) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bunthar bőr (#733) | 10 | drótszőr (#37) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 2 | sáfránypor (#211) | 3 | ugh méreg (#166) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|