Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 24. 12h:05' EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD 1154. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 71 életpontot sebeztél. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
h 1540 415 4 | használod az 1540. tárgyat |
le 253 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
kf 1558 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
jlk 9171 | jelszó kimondása 9171 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 7: 2. térkép 1. pont 11: 2. térkép 18. pont 15: 2. térkép 14. pont 19: 2. térkép 10. pont 23: 2. térkép 6. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 7. pont 6: 1. térkép 23. pont 10: 1. térkép 19. pont 14: 1. térkép 15. pont 18: 1. térkép 11. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 270. Kapsz 2 VP-t.]
m 7 4 4 | mozogsz északnyugatra, délre, délre |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg torát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal felnyitod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 7, gyógyulás: 16, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [160,103] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő magger mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {támadása: 50.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger jobb lábát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a magger testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a magger testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a magger nyakát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a magger testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 21, gyógyulás: 12, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [160,104] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku csapásvezető. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany és egy vas dobónyíl. 2 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kilukasztod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal megvágod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 jóság.) Jellemed hamarosan semlegesre fog változni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [162,104] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász quwarg lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a vadász quwarg bal oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg bal középső lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 8, gyógyulás: 24, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [162,103] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {védettsége: 3 szúró, 3 vágó, 3 ütő ellen.}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 2, gyógyulás: 14, összesen: +12 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pordémon jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a pordémon testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a pordémon portestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
m 8 5 | mozogsz északra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [161,103] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dr. Dragon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
le 1558 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
id 117 90 | idomítod a 117. szörnyet 90 pontért |
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 23 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért |
AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.] |
MAGGER (747. SZÖRNY) A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod. |
KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY) AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges! |
Erő: | 20 (29) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (26) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (49) | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 16 (25) | Életpont: | 482/522 | Jellem: | gonosz (5) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 27 (53) | Varázspont: | 385/87 | Pénz: | 2903 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 72/26 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 23 |
dobófegyverek: | 21 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
161,103 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 15 (+1) | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 12 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. titkosírás: | 6 (+1) | 8. felderítés: | 8 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 34 | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 8 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 13 | 15. szörnyismeret: | 8 (+1) |
16. pszi: | 11 (+1) | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 7 |
19. bányászat: | 4 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
24 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 13 | kaja (#2) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 12 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | tükör (#43) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) |
159 | 160 | 161 | 162 | 163 | |
101 | |
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|