Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. okt. 26. 9h:04' EZ A 199. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD 200. játékheted kezdete: nov. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat |
t 10 | támadod a 10. szörnyet |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász tatu testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász tatu jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 7 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
m 3 5 4 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [93,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Látsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sünmedve. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A félelem-járó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
132 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,50] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A távolban sakálok üvöltenek.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip puha testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a topránypolip puha testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
jlk 1011 | jelszó kimondása 1011 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza úszóhártyáját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával gyengén megütögeted a massza bal vállát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a massza pörsenéses hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Brod buzogányával megpöccinted a massza úszóhártyáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a massza testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szarvaival a massza megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [93,52] Továbbmész a város utcáján.
vtn 40 | varázslat tanulás: a 40. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával párszor megpöccinted a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 11, gyógyulás: 21, összesen: +10 ÉP}
ve 244 20 | megveszed a 244. tárgyat 20 |
ve 299 1 | megveszed a 299. tárgyat 1 |
ve 351 6 | megveszed a 351. tárgyat 6 |
ve 333 50 | megveszed a 333. tárgyat 50 |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [93,55] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,56] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az uzbány jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
bpk | bef. parancs kivétele: |
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
kb 2 6 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT) Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége. |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet). |
FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY) Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel. |
BUMERÁNG (249. TÁRGY) A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY) Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
TOMPÍTÁS (40. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A termomágikus mutáció óta Ghallát bizony benépesíti sok undorító mutáns szörny is. Ezek közül néhány akkora behemót, hogy képes egyetlen csapásával páncélodat, sisakodat, pajzsodat bezúzni. A tompítás az ilyen csapások "puhítására" szolgál. Bár a sebzést nem csökkenti komolyan, tárgyaidat megóvja a pusztulástól. Elmondásához 8 VP-t és egy szögletes követ kell elhasználnod. A tompító mező nem látható. |
BEV FORMÁLÓ MINTA (299. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy fejet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Bev formázó minta. A Bev a fej védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok sisak alakúra formázni. |
TAVACSKA (53. TEREPTÁRGY) A világégés után sokáig nem esett az eső, de aztán ahogy lassan visszaállt a természet egyensúlya, úgy jelentek meg a pocsolyák helyén a kisebb-nagyobb tavacskák, amelyeket a patakok táplálnak. A tavacskákban való úszás persze nem tanácsos, hiszen annakidején ún. torax férgek szaporodtak el a nyílt vizekben, amelyek halálos betegséget terjesztettek. Lehet, hogy manapság már nincsenek torax férgek a vízben, de ugyan ki merné vásárra vinni a bőrét? |
Erő: | 20 (31) | Szint: | 17 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 25 (29) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 16 (18) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 319/324 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (23) | Varázspont: | 243/127 | Pénz: | 742 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 30/11 | Pszi pont: | 97/61 | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/70 (+11%) | szúrófegyverek: | 10/30 | vágófegyverek: | 10/18 (+26%) |
ütőfegyverek: | 18/87 (+9%) | lőfegyverek: | 2/44 (+36%) | dobófegyverek: | 17/55 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << mandibulakasza (#127) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,56 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/7 | 2. nyomkövetés: | 20/24 (+15%) | 3. mászás: | 10/39 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 10/41 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/24 | 6. gyógyítás: | 8/28 |
7. titkosírás: | 1/68 (+12%) | 8. felderítés: | 3/12 | 9. szörnyidomítás: | 4/42 |
10. teológia: | 15/31 (+19%) | 11. taumaturgia: | 15/96 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 2/32 (+12%) |
13. versengés: | 9/1 (+30%) | 14. zene: | 6/11 | 15. szörnyismeret: | 10/73 (+22%) |
16. pszi: | 15/15 (+13%) | 17. zárnyitás: | 6/25 | 18. vadászat: | 6/24 |
19. bányászat: | 31/6 | 20. főzés: | 4/89 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), Batulandazor (#4118), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) az élet forrása (337) illúziópáncél (354) az ősök hite (362) az ügyess. jutalma (377) időfolyamok (394) testvéri segítség (411) csillagapród idézés (412) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1239 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
337 | arany (#50) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | tüske (#22) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | bev formázó minta (#299) | 2 | bumeráng (#249) | |||
1 | fülemüle agyar (#267) | 10 | kaja (#2) | 2 | kvazár (#244) | |||
50 | rákfatty váladék (#333) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szent jogar (#150) | |||
6 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | zöld üveg (#82) |