Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 8. 12h:05' EZ A 317. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD 318. játékheted kezdete: aug. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
ek 302 4 | t. energia kisütése: 302 4 |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a bunthar fejét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal eltalálod a bunthar bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a bunthar jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [132,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Daleron Kawer orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy érző szívű dromedár. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
(Továbbmész...) [133,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy bunthar. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a bunthar testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megütöd a bunthar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a bunthar bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a bunthar testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a bunthar bal oldalát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a bunthar bal oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [134,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.
(Továbbmész...) [135,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebesített manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ryuku buzogánnyal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
szk 121 | keresed a 121. szörnyet |
h 233 15 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: dd 56 114 119 | eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 3 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
Erő: | 30 (33) | Szint: | 18 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 17 (18) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 26 (29) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 267/214 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 20 (24) | Varázspont: | 106/75 | Pénz: | 441 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 30/3 | Pszi pont: | 69/5 | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/28 | szúrófegyverek: | 1/14 | vágófegyverek: | 6/52 |
ütőfegyverek: | 25/4 (+4%) | lőfegyverek: | 1/0 | dobófegyverek: | 3/38 (+30%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
135,45 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/78 | 2. nyomkövetés: | 19/40 (+45%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 12/5 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/53 |
7. gyógyítás: | 32/62 | 8. titkosírás: | 2/44 | 9. felderítés: | 2/84 |
10. szörnyidomítás: | 3/82 | 11. teológia: | 2/86 (+10%) | 12. taumaturgia: | 10/65 |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 3/19 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 13/36 (+22%) | 18. pszi: | 13/86 (+14%) |
19. zárnyitás: | 8/16 | 20. vadászat: | 5/97 | 21. bányászat: | 6/67 |
22. testépítés: | 7/52 (+4%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 57, 59, 60, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1463 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | bunthar bőr (#733) | 1 | gromak bőr (#268) | 9 | kaja (#2) | |||
6 | tinta (#101) |
130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
41 | |
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|