101. forduló, 103. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 2. 15h:01'
EZ A 109. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
110. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,29] koordinátán.
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
Varázserőd regenerálódik. (+132 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 242.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 237.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 232.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 172 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 224.]

h 1602 56 22 használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 9 mákrózsa virágot. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 xirnox szivet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 221.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 216.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

lm 4 mozogsz 4
Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gnóm szolgáló van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A saválló fülbevaló védett meg.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gnóm szolgáló testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával megvagdalod a gnóm szolgáló testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a gnóm szolgáló fejét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a gnóm szolgáló testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [12 pontot használtál fel, van még 204.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+123 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 202.]

lm 4 mozogsz 4
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gnóm szolgáló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy tükörpajzs varázslatot. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a gnóm szolgáló törékeny testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a gnóm szolgáló testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a gnóm szolgáló törékeny testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a gnóm szolgáló jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a gnóm szolgáló bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van még 196.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+119 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 4 mozogsz 4
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [4. PONT.] Egy gnóm szolgálót veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A saválló fülbevaló védett meg.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gnóm szolgáló törékeny testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a gnóm szolgáló bal vállát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a gnóm szolgáló testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod a gnóm szolgáló bal lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a gnóm szolgáló bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van még 188.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+114 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 186.]

lm 1 mozogsz 1
Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [6 pontot használtál fel, van még 180.]

be 601 bemész a 601. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - elmondod, hogy csak benéztél, minden különösebb cél nélkül. - Sajnálom, hogy még nem teljesítetted a legutóbbi próbát. Ha meg akarod tanulni az úszást, minden feltételnek eleget kell tenned. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

m 6 4 5 mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra
[139,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut jobb első lábát. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a törpemammut ormányát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy nukleáris cickány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány jobb első lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [139,30] Még mindig füves síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [138,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya bal csápját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a ragyás burástya bal vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 139.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[137,30] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve.

(Továbbmész...) [136,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az arató csattanat testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku csapásvezető nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető bal lábát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával megvagdalod a ryuku csapásvezető bal lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a ryuku csapásvezető támadó karját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}


(Továbbmész...) [136,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Anna Bella hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpemammut ormányát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a törpemammut testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a törpemammut testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a törpemammut testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 103.]

usz 20
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[135,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.


(Továbbmész...) [134,28] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy sötét motyogó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?

Találsz valamit: 1 tatu ködmön. Elteszed. [24 pontot használtál fel, van még 79.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
Sajnálom, de nincs ilyen befejezési parancsod. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 69.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 66.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 36 fejleszted a 3. tulajdonságodat 36 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 114 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 24, 23.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 243 pontot. A következő körben tehát 273 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (38). Ez a 102. fordulód.

Erő: 17 (21) Szint: 16 Merészség: 10/1 Magasság: 141 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 376/251 Jellem: jó (272) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (30) Varázspont: 470/3 Pénz: 353 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 14/11 Pszi pont: 139/116 EFejl: 20
Eddig összesen 454 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3521 TP-t kaptál. Jelenleg 178641 TP-d van. A következő szinthez még 1359 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, ryuku futárbérenc, ekharion bébi. A 99. fordulódban 1751 arany került a bankszámládra. 1768 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 20

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << varkaudar szablya (#516)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 26 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 11 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 14 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 11
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 12 12. taumaturgia: 18 (+1)
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 4 15. harcművészetek: 1
16. zene: 6 17. szörnyismeret: 14 (+1) 18. pszi: 20
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 5 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 6 23. főzés: 8 24. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 9. fajúaknak az 5779. karakternek
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (68,10) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> sötét gnóm (#132) lángcsóva (#31) >> sötét főgnóm (#136)
vakító fény (#43) >> férfiak (#998) vakító fény (#43) >> varkaudar behemót (#189)
vakító fény (#43) >> gonoszok (#988) vakító fény (#43) >> ragyás burástya (#111)
vakító fény (#43) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> Chara-din hívők (#987)
villámcsapás (#50) >> láplidérc (#352) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985) villámcsapás (#50) >> ryuku futárbérenc (#765)
villámcsapás (#50) >> Jerome (#956) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 bumeráng (#249) 2 drótszőr (#37)
2 kerek kő (#19) 2 kőszem (#304) 9 mákrózsa virág (#56)
3 szent jogar (#150) 2 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
114 arany (#50) 19 kaja (#2) 2 pirkit (#153)
1 tatu ködmön (#255) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(134,28) friss csatamező (#262), patak, oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(135,28) patak, Sheran rúnaköve, oltár
(136,28) gumifa (#38), phua-kúp (#372), tavacska, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpemammut (#115)
(136,29) arató csattanatok (#144), Dornodon oltár, ryuku csapásvezető (#778)
(137,30) Raia rúnaköve
(138,31) ragyás burástyák (#111), grok-képződmény (#149), 43. jellempróba
(139,29) törpemammutok (#115), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), nukleáris cickány (#155)
(139,30) gumifa (#38)
(140,29) fényűző villa (#601), a 68. labirintus bejárata, ryuku légiós (#361), gnóm szolgáló (#181)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elenios tündöklő szobra akkor is kifejtette hatását, ha lerombolták azt, ezt javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek