Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 24. 9h:14' EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD 1154. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
le 253 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
kf 1558 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
158 | 159 | 160 | |
97 | |
|
|
98 | |
|
|
99 | |
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy manifeszt.nyúlvány. 2 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 96, gyógyulás: 16, összesen: -80 ÉP}
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 73 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal súrolod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 8, gyógyulás: 13, összesen: +5 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető jobb lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku csapásvezető vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű. 2 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 97, gyógyulás: 15, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [161,100] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. {védettsége: 16 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 85 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal megcsapod az arató csattanat testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a ryuku csapásvezető bal lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. 2 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 5, gyógyulás: 17, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [161,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy roguena. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a roguena testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena bal oldalát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a roguena bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 14, gyógyulás: 14, összesen: +0 ÉP}
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 9, gyógyulás: 24, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [161,103] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Látsz egy mínosz-kúpot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
le 1558 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
id 117 90 | idomítod a 117. szörnyet 90 pontért |
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 23 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zoloboo sámán bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal megcsapod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zoloboo sámán jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 78, gyógyulás: 22, összesen: -56 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY) Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak. |
ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY) A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi. |
Erő: | 19 (28) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (26) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (49) | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 16 (25) | Életpont: | 481/446 | Jellem: | gonosz (9) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 27 (53) | Varázspont: | 385/70 | Pénz: | 2879 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 64/18 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 23 |
dobófegyverek: | 21 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
161,103 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 11 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. titkosírás: | 5 | 8. felderítés: | 8 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 34 | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 8 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 13 | 15. szörnyismeret: | 7 |
16. pszi: | 10 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 7 |
19. bányászat: | 4 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ametiszt medál (#275) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | csontkés (#11) | |||
1 | csontpálca (#329) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 9 | drótszőr (#37) | |||
2 | elit csatavért (#295) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
3 | lapockacsont (#33) | 9 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | obszidián tüske (#481) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
2 | varkaudar csizma (#317) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
2 | varkaudar páncél (#294) | 2 | varkaudar szablya (#516) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
595 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 12 | kaja (#2) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | tükör (#43) |
158 | 159 | 160 | 161 | 162 | |
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|