Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 28. 15h:01' EZ A 539. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD 540. játékheted kezdete: jún. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1219 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
im | imádkozol |
gyj 6 199 1 | felt. gyűjtés 6 199 1 |
v 22 163 | elmormolod a 22. varázslatot |
f 106 101 | kísérletezel a 106. tárggyal a 101. tárggyal |
kt 120 364 | elkészíted a 120. tárgyat |
gyj 6 199 1 | felt. gyűjtés 6 199 1 |
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,50] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sörényes ubuk. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a sörényes ubuk bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 7 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a sünmedve testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a sünmedve testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) {KCC:} Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 17 életpontot vesztettél. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd a Thargodan csontváz bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [94,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 7 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az ork sámán fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ork sámán testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [95,48] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc jobb oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [97,50] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom vadított gorombillafarhátot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Fairlight oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Quwarg szagot érzel!
(Feltételes támadás:) Egy quwarg harcos! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt tigris bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt tigris foszladozó testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt tigris bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris beleharap a kezedbe. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
kb 2 40 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot) |
h 1167 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz jobb karját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bal oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) {KCC:} Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 17 életpontot vesztettél. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár jobb oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár fejét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal súrolod az élőholt sullár farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [99,48] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy fémbontó szójer. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a fémbontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) {KCC:} Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany masszariasztó felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [100,47] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Észreveszel egy sziklafészket. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
be 556 | bemész az 556. épületbe |
f 429 | kísérletezel a 429. tárggyal |
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
ef 3 502 | energia fejlesztése 3 |
* 1. BP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: ba 989 990 0 | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
MIRE JÓ EGY TEMPLOM? Most, hogy hihetetlen mennyiségű munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Először is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezőjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem működnének. A következő kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés előnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetőleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani. |
MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG) A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik. |
![]() Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is. |
TÁBLA (120. TÁRGY) Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla. Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat. |
![]() A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb. |
![]() A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van. |
Erő: | 15 (21) | Szint: | 18 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 23 (26) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 14 (19) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 17 (20) | Életpont: | 340/123 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 23 (34) | Varázspont: | 284/1 | Pénz: | 6300 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 24/4 | Pszi pont: | 45/25 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/26 (+14%) | vágófegyverek: | 9/76 (+29%) | lőfegyverek: | 10/38 (+25%) |
dobófegyverek: | 22/20 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ezüsttollú nyíl (#363) (4 -12.); bumeráng (#249) (13 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
100,47 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118 |
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 123 időszaki: 41 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 140 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/13 (+51%) | 2. nyomkövetés: | 13/50 (+50%) | 3. lopás: | 1/46 |
4. mászás: | 5/2 | 5. csapdakészítés: | 11/18 (+16%) | 6. csapdaészlelés: | 2/58 |
7. gyógyítás: | 19/64 | 8. titkosírás: | 2/10 | 9. felderítés: | 2/16 |
10. szörnyidomítás: | 5/38 | 11. teológia: | 5/66 (+31%) | 12. taumaturgia: | 20/1 (+39%) |
13. harcművészetek: | 19/49 (+31%) | 14. szörnyismeret: | 10/62 (+22%) | 15. pszi: | 8/6 (+9%) |
16. zárnyitás: | 1/60 | 17. vadászat: | 5/23 | 18. bányászat: | 8/2 (+32%) |
19. főzés: | 1/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 34% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
trikornis (#104), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153), szintszívó (#96), élőholt tigris (#766) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | szintszívó (#96) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! (teljesítve) |
2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! |
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1420 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | * | rövid kard (#171) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | $7 | ubuk tüske ($131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | nyu-shuriken (#157) | 13 | * | vas dobónyíl (#189) | ||
Pajzsok | ||||||||
1 | kvazár pajzs (#296) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | kvazár páncél (#251) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | $1 | * | tankány karom ($237) | ||||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | griff nyakék (#1579) | |||
2 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
17 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | örökkéval.tűzopálja (#1518) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | * | díszes nyereg (#1645) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 27] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 114] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 15 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15] | ||||||
11 | uzbány csőr (#169) | [bennük 27 csepp ugh méreg (#166), fér még: 105] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 24 korty víz (#27), fér még: 56] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 76] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | acéltű (#334) | $4 | aranypikkely ($415) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | destabilizátor (#1275) | 6 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 3 | éjkő (#2369) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 49 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
25 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
5 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 6 | ork csodaszer (#1228) | ||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sáfránykristály (#675) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
24 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
12 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
5 | dentor bőr (#551) | 1 | dorony tüdő (#212) | 6 | drótszőr (#37) | |||
3 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | 1 | fabontó (#106) | |||
$6 | főnixtoll ($563) | 1 | galachmit (#310) | 29 | gyíkfű (#201) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 2 | kazmár gyökér (#205) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
87 | madártoll (#112) | 20 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | moa zafír (#381) | 3 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
$2 | óndarab ($85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 3 | pirkit (#153) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | ramit kő (#226) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 5 | rókafarok (#124) | 2 | smirglilevél (#29) | |||
$10 | sünmedve tüske ($14) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | 14 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 3 | varkaudar csont (#1113) | $2 | vasérc ($152) | |||
4 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 108.06 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van. | |
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (7 db, BANKSZÉF MÉRETE: 18) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 49 | gyöngymangó (#135) | 12 | lajhár csont (#236) | 1 | moa gyémánt (#385) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karócsapda (#163) | |||
10 | tinta (#101) | 1 | varázskő (#305) | 7 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
56 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 10 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | bot (#4) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | fabontó (#106) | |||
40 | kaja (#2) | 2 | óndarab (#85) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szent kehely (#257) | 7 | tigroszlán fog (#63) | 7 | ubuk tüske (#131) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 2 | vasérc (#152) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|