Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 21. 15h:02' EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD 1154. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
hu 481 295 277 | hulladék: 481 295 277 |
hu 291 275 140 | hulladék: 291 275 140 |
hu 196 307 308 | hulladék: 196 307 308 |
bb 244 312 69 | beraksz a bankba a 244. tárgyat (312 darabot) |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
le 253 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
kf 1558 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat |
lm 14 12 11 | mozogsz 14 12 11 |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szutykos remák testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 3, gyógyulás: 8, összesen: +5 ÉP}
lm 10 9 8 | mozogsz 10 9 8 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 75 életpontot sebeztél. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a pattanóböde jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a pattanóböde testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 16, gyógyulás: 5, összesen: -11 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ekharion bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ekharion testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 33 aranyat. 2 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 11, gyógyulás: 18, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [152,91] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ekharion közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 34.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ekharion ragyás testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 2 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 11, gyógyulás: 10, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [153,92] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 76 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal súrolod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a roguena testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena jobb első lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a roguena malacfejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vámpírkarddal végigvágod a roguena fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a roguena malacfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 24, gyógyulás: 17, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [155,94] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hordóagyú mameluk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk nyakát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 15, gyógyulás: 31, összesen: +16 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a sivatagi doareg nyakát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a sivatagi doareg bal első lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 16, gyógyulás: 29, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [156,95] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy epokitféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az epokitféreg testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a légirozmár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a légirozmár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a légirozmár farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [158,97] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy bávatag golombár. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
(Továbbmész...) [159,98] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Észreveszel egy smirglibokrot.
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
le 1558 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
szk 117 | keresed a 117. szörnyet |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
EKHARION (232. SZÖRNY) Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy. |
ROGUENA (779. SZÖRNY) Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának. |
Erő: | 19 (28) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (26) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (49) | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 16 (25) | Életpont: | 480/532 | Jellem: | gonosz (10) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 27 (53) | Varázspont: | 385/56 | Pénz: | 2284 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 64/-1 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 23 |
dobófegyverek: | 21 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
159,98 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 11 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. titkosírás: | 5 | 8. felderítés: | 8 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 34 (+1) | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 8 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 13 | 15. szörnyismeret: | 7 |
16. pszi: | 10 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 7 |
19. bányászat: | 4 (+1) | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | borkonyó bibe (#312) | 2 | gyíkfű (#201) | 2 | kvazár (#244) | |||
15 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
112 | arany (#50) | 1 | csontkés (#11) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 14 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | víz (#27) |
149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | |
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|