99. forduló, 101. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 22. 12h:12'
EZ A 129. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD
130. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,1] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

ef 6 513 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 195.]

fkt 209 felt. készítesz a 209. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét. [12 pontot használtál fel, van még 183.]

d 34 eldobod a 34. tárgyat
Elhajítasz 1 ásót. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

d 15 2 eldobod a 15. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[64,2] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy karmazsin huhogó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 978 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Találsz nála 1 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 434 (limit: 1700), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44705.
Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [65,3] Még mindig az erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy halálmadár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a halálmadár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a halálmadár bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 4 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 aranygyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz nála 3 tolmokov-koktélt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 436 (limit: 1700), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44905.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [66,3] Tovább barangolsz a fák között. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy gyilkos tetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy óriás csontváz áll veled szemben.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mirg.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 438 (limit: 1700), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45105.
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 147.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[67,3] Az erdőt síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt mágus.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal lábát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 25 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mirg.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 440 (limit: 1700), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45305.
Látsz egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [68,3] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy élőholt mágus.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 30 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal vállát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 17 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontlepke bordás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 mutáns csontot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 442 (limit: 1700), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45505.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [69,3] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő szőrlajhár nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szőrlajhár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a szőrlajhár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szőrlajhár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szőrlajhár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb karját. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 22 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

A következő ellenfél egy csontlepke.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 fenőkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 444 (limit: 1700), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45705.
Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 111.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[70,3] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy csontlepke áll veled szemben.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 446 (limit: 1700), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45905.
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,2] Fák, mindenütt csak fák. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy vadász tatu előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt mágus száll szembe veled.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 37 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus nyakát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz nála 2 vízionár szemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 448 (limit: 1700), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46105.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cseréptetős torony (549. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [24 pontot használtál fel, van még 87.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [120 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 30 arany.] Lady Olivia aztán hozzád fordul:
- Szeretnélek megkérni, hogy a most átadott összeg egy részéért légy olyan kedves, és hozz nekem egy obszidián függőt a közeli városból - mindössze hatvan mérföldre van innét keletre. Azt, hogy mennyit kell utána még északra vagy délre menni, nem tudom, de mindenhol útjelző táblák mutatják az utat. Busás jutalomban részesülsz, ha megérkezel. Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rézpáncélt. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 77.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz rézsisakot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 72.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz rézpajzsot. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 67.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 64.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 34 fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-13 életerő.) Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 241 pontot. A következő körben tehát 271 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY)
Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele.

SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)
A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni.

RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 100. fordulód.

Erő: 13 (18) Szint: 18 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 22 Támadás: 18 (19) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 8 (11) Menekülés: 35 % Életkor: 103/103 év
Egészség: 12 Életpont: 290/210 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 21 (24) Varázspont: 191/3 Pénz: 1675 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 30/0
Eddig összesen 980 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 815 TP-t kaptál. Jelenleg 279 139 TP-d van. A következő szinthez még 60 861 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, quwarg harcos, rücskös gigaféreg.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 11/64 ütőfegyverek: 24/33 (+11%)
lőfegyverek: 22/82 (+16%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/92 2. nyomkövetés: 20/4 (+34%) 3. mászás: 2/85
4. csapdakészítés: 9/82 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/98 6. gyógyítás: 35/48
7. titkosírás: 2/2 8. felderítés: 2/40 9. teológia: 4/39
10. taumaturgia: 5/60 (+9%) 11. szörnyismeret: 7/11 12. vadászat: 6/46
13. bányászat: 10/99

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 448 (limit: 1700), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 46105.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 85 TU. szükséges még: 5 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 csontszurony (#12) 1 méregfog (#1553)
1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 parittya (#18)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 2 rézgolyó (#343) 5 * tüske (#22)
17 ubuk tüske (#131) 8 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 tolmokov-koktél (#351)
5 ubuk dobónyíl (#138) 12 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 3 díszes rézpajzs (#84) 1 kis bőrpajzs (#45)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697) 1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
2 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 2 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 Eldaran karkötője (#373)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 aranygyűrű (#193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 10]
1 fűszertartó (#210) [benne 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 38]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 17 csepp spiritusz (#170), fér még: 23]
5 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 30]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 33 csepp ugh méreg (#166), fér még: 27]
3 vizestömlő (#3) [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 16]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
2 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576) 6 gernim balzsam (#1894)
5 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 3 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
2 manakristály (#500) 1 mászókampó (#165) 1 megsemmisítő (#1540)
1 nagy bronzkulcs (#185) 4 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
2 sáfránykristály (#675) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 tüskecsapda (#242)
10 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 13 álompor (#396) 8 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 5 bordacsont (#16) 8 csillezsályalevél (#1253)
2 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 4 darázsszárny (#652)
8 dorony tüdő (#212) 26 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
6 ezüstdarab (#326) 6 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 4 grákóbőr (#41) 2 gromak bőr (#268)
3 gyíkfű (#201) 5 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
4 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 2 kavadu lebeny (#24)
1 lajhár csont (#236) 176 madártoll (#112) 5 magszim bél (#103)
4 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667)
6 óndarab (#85) 36 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 9 quwarg tojás (#360) 2 rákpáncél (#97)
5 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 14 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29) 28 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 11 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 25 szvó-ektoplazma (#151)
1 Tiume batyuja (#660) 3 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 4 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
20 vasérc (#152) 5 vízionár szem (#102) 6 xirnox szív (#213)

Összsúly: 99.16 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ásó (#34) 1 kaja (#2) 23 tüske (#22)
2 vadász tatu bőr (#15) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 fenőkő (#1618)
1 huhogó bibe (#332) 1 lajhár csont (#236) 12 madártoll (#112)
1 manakristály (#500) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331)
1 szvó-ektoplazma (#151) 3 tolmokov-koktél (#351) 1 uzbány csőr (#169)
1 varázskő (#305) 4 vas dobónyíl (#189) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
0
1
2
3
4
(64,2) karmazsin huhogó (#185), élőholt mirg (#135), autentikus vámpír (#154), Elenios rúnaköve
(65,3) halálmadár (#351), csontváz (#48), élőholt mirg (#135)
(66,3) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), gyilkos tetű (#116), óriás csontváz (#176), élőholt mirg (#135)
(67,3) süvítő rája (#113), élőholt mágus (#175), élőholt mirg (#135), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Fairlight oltár
(68,3) uzbány (#102), élőholt mágus (#175), csontlepke (#746), Raia oltár
(69,3) Elenios rúnaköve, szőrlajhár (#141), élőholt mágus (#175), csontlepke (#746)
(70,3) csontlepke (#746), élőholt mágus (#175)
(71,2) cseréptetős torony (#549), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), élőholt mágus (#175), élőholt mirg (#135)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Ray Charles 100. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77)
trollfa (#80) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
bundás csirmáz (#93) szintszívó (#96) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) kardfogú fülemüle (#146) vérfürdető magszim (#148)
fémbontó szójer (#150) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) kétfejű troll (#163)
sírlidérc (#172) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
vadász quwarg (#241) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) csontlepke (#746) pacaszúnyog (#751)
reinkarnált motyogó (#752) érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757)
Shandul (#959) Quirov (#975) gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) csontkés (#11) csontszurony (#12)
kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17)
parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21) tüske (#22)
mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) lapockacsont (#33)
ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38)
zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41) tükör (#43) királygyík bőr (#44)
kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49)
arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57)
tigroszlán fog (#63) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
evaporőr háj (#105) fabontó (#106) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118)
púderkő (#119) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) sallank karom (#128)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) ubuk dobónyíl (#138) két kard szimbólum (#144) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) vasalt bunkó (#181) vaskulcs (#183)
ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) aranylánc (#191)
gyöngysor (#192) aranygyűrű (#193) trófea nyaklánc (#196) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199)
gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211)
dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219) smaragd védőgyűrű (#223)
orgyilkos tőr (#225) acélpengőke (#231) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) pular kristály (#239)
tüskecsapda (#242) bumeráng (#249) nekrofun medál (#253) templom (#256) szent kehely (#257)
nehezék (#258) isteni könnycsepp (#260) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270)
szürke bőrkesztyű (#271) sárga erőöv (#276) Szent Kulacs (#285) Tharr Keresztje (#287) bíbor erőöv (#291)
varázskő (#305) gyógykenőcs (#313) ezüstdarab (#326) csontpálca (#329) mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) királyi korona (#338) rézgolyó (#343) esszenciakristály (#350)
tolmokov-koktél (#351) quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373)
fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399)
ház (#400) vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415) bányászcsákány (#434)
törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sárkánytanya (#492) manakristály (#500)
Chara-din monolitja (#534) sámán erszény (#650) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) aurach fog (#657)
Morgan kristálya (#659) Tiume batyuja (#660) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) lápi hajlék (#670)
nyomkereső talizmán (#671) sáfránykristály (#675) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) művészi porolit (#720)
varkaudar csont (#1113) sámán gyógykenőcs (#1139) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204)
ork csodaszer (#1228) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) szivárványszív (#1529) megsemmisítő (#1540)
méregfog (#1553) légiós hátizsák (#1560) fülemüle síp (#1576) tündöklő szobor (#1587) féregíz nyakpánt (#1601)
ezüstszelence (#1602) keg gomba (#1615) fenőkő (#1618) elhagyott bánya (#1685) boszorkánykendő (#1697)
gernim balzsam (#1894) vaskard (#2084) éjkő (#2369) halálbokor (#2370) halálvirág (#2371)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
PBE   pénz        [kalandozó] [hányszor]        -  pénz berakása bankba
PKI   pénz        [hányszor]                    -  pénz kivétele bankból
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat   [varázsl]   [varázsl]        35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek