99. forduló, 101. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 4. 9h:21'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,99] koordinátán.
Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Fekete Köpeny neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 mászókampót.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy gondolatolvasás varázslat. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

kno 3 1 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 250.]

kf 1739 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

ek 40 42 t. energia kisütése: 40 42
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 35 TVP-t. [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 285.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Találsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 275.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. IQ-d TF-elődött.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. IQ-d TF-elődött.] varázslat! Most ébredsz rá, hogy milyen kétes küllemű, gonosz alakokkal dolgoztattál az imént. Ráadásul az Isteni Paktum szentsége és ezek az Ördögi Körön belül folyó mocskos rituálék... Meggondolatlan dolog volt az épületbe lépni! (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 270.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,99] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Látsz egy világítótornyot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bundás Süsin. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadtroll került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-3 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,99] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a púpos burástya testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 mutáns csontot. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy emberevő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az emberevő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 8 életpontot vesztettél. Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [102,100] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy varkaudar kósza. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a varkaudar kósza bal karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +75 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [35 pontot használtál fel, van még 235.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,99) világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vadtrollok (#70)
(101,99) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), púpos burástya (#92), érclelőhely, emberevő (#119)
(102,100) varkaudar kósza (#347), Fairlight oltár

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
Összefutsz Chinivel. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. {Gondolatolvasás: fl 3; fl 4; fl 5; fl 6;} Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, te dobsz először: hármas. Ellenfeled egy ötöst gurít. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 225.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vadász varkaudar

Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász bal vállát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával többször eltalálod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Mallon botjával megütöd a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar

Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bal karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor megcsapod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 180.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +116 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +101 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 6 4 5 mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,100] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar kósza nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza jobb lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +55 életerő.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szutykos remák. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod a szutykos remák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 bumeráng és egy bronzpajzs. Egy varkaudar jön feléd.

Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 30 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vashegyű nyíl, egy mandibulakasza, 4 bronzhegyű nyíl, egy rézpáncél, egy mutáns csont, egy orgyilkos tőr és egy varkaudar páncél (ld. enc.). Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +95 életerő.)
Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Észreveszel egy szent tölgyfát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy királyi őrsáncot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hayamu Oyabura hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 51 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy Yurk, a profi trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lilenda . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 3 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [81 pontot használtál fel, van még 99.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[100,101] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Yllaroval. Raia kisebb papja. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. {Gondolatolvasás: ft 9;} Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [99,101] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a rájanyék farkát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Vemhes Guppi formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nukleáris cickány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,100] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +73 életerő.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ha igaz barátokat akarsz magad mellett tudni, állj az Éjharcosok közé. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Had'lámmidvan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Emlékül kedvesemnek, Aranának a felejthetetlen órákért. Arisztotelész " [18 pontot használtál fel, van még 81.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[99,99] A bozótos után most hegyek között vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 deus ex machinát. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,98] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-6 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [32 pontot használtál fel, van még 49.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(98,100) ragyás burástyák (#111), nekrofun (#173), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(99,99) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Dornodon oltár, érclelőhely
(99,101) rájanyékek (#58), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, nukleáris cickány (#155)
(100,98) vadtrollok (#70)
(100,101) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), 37. jellempróba, Chara-din rúnaköve, manaelementál (#290), Yllaro (1486. kalandozó)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), 24. jellempróba, piromenyétek (#99), Lilenda (5688. kalandozó)
(102,100) varkaudar kósza (#347), Fairlight oltár
(102,101) szutykos remák (#191), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), 38. jellempróba, Raia oltár, Chara-din rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484)

[74,59] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 39.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

be 492 bemész a 492. épületbe
Amint kifelé sétálsz a városból a sárkánybarlanghoz, már menet közben megtelsz jóleső várakozással, és nem is kell csalódnod. Az aranyfényű derengésben, óriási vendéglátód vigyázó pillantása mellett teljesen megnyugszol, és kicsit mélyebben is elkezdesz gondolkodni a kalandozólét értelméről és a világ fonákságairól. Hát, ma is bölcsebb lettél egy kicsit... (lopás és kalandozóra kiadott FT parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy nagyobb tudatpajzsot.) (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 34.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 31.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 1 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 4, 30.
Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkőzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 241 pontot. A következő körben tehát 271 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod.

PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

VARKAUDAR PÁNCÉL (294. TÁRGY)
A varkaudar páncél valamilyen nagyon könnyű, de kemény bőrből készült, csak a varkaudarok által ismert eljárással. Jól véd a fegyveres csapások ellen (hattal megnöveli a védettségedet) viszont könnyen szétmarja a sav. Felöltéséhez a KF 294 parancsot kell kiadnod.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 89. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 100. fordulód.

Erő: 11 (14) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 30 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 21/22 év
Egészség: 14 Életpont: 271/262 Jellem: jó (234) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 398/163 Pénz: 9696 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 42/-1 Pszi pont: 46/2 EFejl: 30
Eddig összesen 802 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11495 TP-t kaptál. Jelenleg 361810 TP-d van. A következő szinthez még 88190 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Vérmes Amazon, Brod. A 72. fordulódban 25201 arany került a bankszámládra. 28729 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/9 ütőfegyverek: 23/37 (+10%) lőfegyverek: 22/58

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/99 2. nyomkövetés: 21/74 (+42%) 3. mászás: 5/73 (+118%)
4. csapdakészítés: 8/76 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/89 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 12/57 (+19%) 9. szörnyidomítás: 5/29
10. teológia: 6/67 (+8%) 11. taumaturgia: 14/1 (+21%) 12. szerencsejáték: 1/36 (+4%)
13. szörnyismeret: 8/92 14. pszi: 8/2 (+9%) 15. vadászat: 1/64
16. bányászat: 2/20 (+58%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) fürkésző szemek (#213) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> Rodrig (#7126)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK
Az új képesség készen van, de még 12 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 916.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
132 arany (#50) 6 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpajzs (#89)
3 bumeráng (#249) 1 deus ex machina (#1) 4 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127) 2 mutáns csont (#331)
1 nyílvessző (#108) 1 orgyilkos tőr (#225) 4 pirkit (#153)
1 remák szív (#264) 1 rézpáncél (#71) 1 rövid íj (#107)
3 spiritusz (#170) 3 ugh méreg (#166) 5 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar páncél (#294) 1 vashegyű nyíl (#176) 12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A gyors fejlődés FNO képesség nem jól működött, korrigáltuk.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Sudár Virág 100. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) öreg varázsló (#23) gazda (#24)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) vadtroll (#70) garokk (#73) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
szintszívó (#96) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) mutáns pók (#117)
emberevő (#119) tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) nukleáris cickány (#155) velociraptor (#161)
hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) borzalmas varkaudar (#166) vark. nekromanta (#173) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
vadász quwarg (#241) pordémon (#253) varkaudar hadúr (#270) varkaudar varázsló (#271) manaelementál (#290)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) északi aurach (#350)
halálmadár (#351) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357)
bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753)
csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765)
szőrös azuka (#903) Shandul (#959) Nehéz Norbi (#7119) Féktelen Fantom (#7120) Ököl (#7121)
Mély Grum (#7122) Vérmes Amazon (#7123) Brod (#7124) szárnyas koponya (#7125) Rodrig (#7126)
hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) $rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
$díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88)
$bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98)
$fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) $rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkő (#119) tábla (#120) jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
nap szimbólum (#141) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158) $kis vaspajzs (#159)
$vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
nekrofun (#173) $harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) $ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) $vaskulcs (#183)
ezüst kulcs (#184) $nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189)
mérg. vas dobónyíl (#190) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195) karbin plazma (#199)
gyíkfű csomó (#200) $gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211)
dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224)
$orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) tatu dob (#234)
$lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) kis aranykulcs (#240) tüskecsapda (#242) márványkulcs (#245)
nagy aranykulcs (#246) $fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) templom (#256)
szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260) remák szív (#264) kvazár sisak (#266) $fülemüle agyar (#267)
aranytű (#272) $ametiszt medál (#275) $rejtőköpeny (#277) bíbor erőöv (#291) varkaudar páncél (#294)
$elit csatavért (#295) cru formázó minta (#300) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenőcs (#313) optiri agysisak (#315) varkaudar csizma (#317) ezüsttőr (#322) $ezüsthegyű nyíl (#323)
ezüstshuriken (#327) $csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) királyi korona (#338)
rézgolyó (#343) shinai gömb (#348) tolmokov-koktél (#351) ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372)
fény szentélye (#376) moa obszidián (#380) moa gyémánt (#385) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) zafír erőöv (#397) városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400)
aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492)
Hősök csarnoka (#496) Arénagödör (#497) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) főnixtoll (#563)
kulcskarika (#648) $darázsszárny (#652) varkaudar tekercs (#653) $darázsfarok (#654) $aurach fog (#657)
elkarog szőr (#665) $nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668) rakolits por (#669) nyomkereső talizmán (#671)
szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
tubarkő (#700) etra hályog (#712) művészi porolit (#720) rozmárfog (#1069) csodák kútja (#1096)
$varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) kis ónixkulcs (#1110) $varkaudar csont (#1113) párducbőr pénztárca (#1118)
moa varázsdoboz (#1133) $varkaudar pálinka (#1137) Khór maszkja (#1138) sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140)
hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) vark. pecsétgyűrű (#1171) malom (#1204)
régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) cirkuszi pergamen (#1233) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) Halatir kalapja (#1262) vadászkés (#1264) Sheran cserepe (#1271) csodabazár (#1404)
sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) Mallon botja (#1526) varkaudar szimbólum (#1528) térhajlító kavics (#1539)
tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595) Aritma ostora (#1605) vérvörös rózsa (#1622)
koboldkorona (#1629) kisebb teleportkő (#1633) ork kunyhó (#1683) elhagyott bánya (#1685) szerencsekocka (#1693)
boszorkánykendő (#1697) ork sör (#1701) krónika (#1725) koponya gyűrű (#1733) fejvadász medál (#1734)
$Brod buzogánya (#1735) harci maszk (#1739) manakút (#1774) varkaudar fellegvár (#1821) Khór szobra (#1824)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek