90. forduló, 110. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. okt. 12. 9h:56'
EZ A 695. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD
696. játékheted kezdete: okt. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1276

SHENQUI KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,40] koordinátán.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tüskés harci gromak nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. KP: elmormolod a 10. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+8 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 195.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 190.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 185.]

d 19 6 eldobod a 19. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

d 23 13 eldobod a 23. tárgyat (13 darabot)
Elhajítasz 13 mérgezett tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

d 225 2 eldobod a 225. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

d 57 3 eldobod az 57. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

d 66 eldobod a 66. tárgyat
Elhajítasz 1 szöges bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

d 237 4 eldobod a 237. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 mozogsz keletre
[113,40] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézsisak felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Ököllel eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 8, gyógyulás: 14, összesen: +6 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 173.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 165.]

m 2 mozogsz keletre
[114,40] Még mindig hegyvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 bronzhegyű nyilat. (ld. enc.) Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [32 pontot használtál fel, van még 133.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 125.]

m 4 mozogsz délre
[114,41] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a téfea magoflux bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Egyszercsak megpillantod egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített fülemüle síp. Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy Halatir kalapját, egy hősi övcsatot, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar őslich trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy vark. kardtáncos trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[32 pontot használtál fel, van még 93.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 85.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[113,42] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 73.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 65.]

m 6 mozogsz nyugatra
[112,42] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy fémbontó szójer. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzhegyű nyíl felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzhegyű nyíl felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 12, gyógyulás: 15, összesen: +3 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [12 pontot használtál fel, van még 53.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 45.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
H 242 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 42.]
[A parancs tárolásra került.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+8 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: élelemszerzés 12 pontért
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 241 pontot. A következő körben tehát 241 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY)
Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah tanítványa vagy. Ez a 100. fordulód.

Erő: 20 Szint: 15 Merészség: 7/7 Magasság: 149 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 7 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 19 Életpont: 218/126 Jellem: gonosz (124) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 104/56 Pénz: 274 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 329 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1643 TP-t kaptál. Jelenleg 88813 TP-d van. A következő szinthez még 31187 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élőholt quwarg, erszényes elkarog. A 87. fordulódban 20 arany került a bankszámládra. 23 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19 szúrófegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) (100%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 (+1) 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 38
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 10 (+1)
10. versengés: 2 11. harcművészetek: 18 12. zene: 17
13. szörnyismeret: 2 14. vadászat: 12 15. bányászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Camel a Calandor (#3025)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

Összsúly: 59.06 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bőrsisak (#57) 1 drótszőr (#37) 1 kaja (#2)
6 kerek kő (#19) 13 mérgezett tüske (#23) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 rézsisak (#72) 2 spiritusz (#170) 1 szöges bőrpajzs (#66)
4 tankány karom (#237) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70) 1 téfea-agy (#172)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(112,42) fémbontó szójer (#150)
(113,40) fémbontó szójer (#150), olvasztókemence (#86)
(113,42) oltár
(114,40) mély szakadék (#154), oltár, érclelőhely
(114,41) nyuhaj karbin (#110), mély szakadék (#154), törpe bánya (#435), téfea magoflux (#98), egy elf férfi

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A cikázó villám, lángorkán és energiaörvény varázslatok erősödtek. -30 védelmet adnak az ellenfélnek, valamint a max. hatásfokuk 150-ről 200-ra nőtt. A káoszsújtás és Elenios egyedi varázslatának maximuma is 200-ra nőtt.
* - A Sorsfordító hibás volt, javítottuk. Az encnek megfelelően, ha mentődobást dobsz, 1 % eséllyel tönkremegy egy.
* - A gyöngykagyló és Sheran cserepének mentődobásai javultak, hogy nehezebben menjenek tönkre.
* - A Kódtörés (439.) őstaumaturgia varázslat megtanulható a Rettenetes mágustoronyban.
* - Az angyalok gyűrűje nem ment meg kalandozó elleni csatában.
* - A méregsemlegesítés akkor is kisül, ha a karaktert megmenti a DEM, halálkapu, vagy feltámadás.
* - Ha valakire aranyburkot használnak, az mostantól kiíródik a táborozás alatt történtek között.
* - A KT-váltás veszteségei csökkentek. Ha valaki kilép egy KT-ból eddig fele MxTU-ját menthette le árnyék MxTu-nak. Mostantól ha valakinek több az MxTU-ja, mint 20, akkor az MxTu-ja-10 lesz az árnyék MxTu-ja, ha 20-nál kevesebb MxTu-ja volt, akkor nincs változás. Viszont, ha valaki belép egy új KT-ba, az árnyék MxTu-k automatikusan felkerülnek az MxTu-ra. Trükközni nem lehet velük.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Shenqui 100. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) kavadu (#19) mérges pók (#20)
drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28)
surranó kígyó (#30) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
hegyi rák (#61) varkaudar (#64) goldugar (#65) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) sírlidérc (#172) élőholt mágus (#175) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) pszi elementál (#221) manaelementál (#290) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) lajhárlord (#757)
köpködő bruhatag (#773) Mallon (#960) Métely (#7000) Öregsámán Krough (#7008) Pikoló (#7010)
mocsárivérc (#7143)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) szöges bunkó (#8) csontkés (#11) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14)
$vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) víz (#27) ököl (#28)
smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33)
ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38)
$grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47)
arany (#50) mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) $kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézsisak (#72) rézpajzs (#73) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzpajzs (#89) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) $rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) rövid íj (#107)
nyílvessző (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) ubuk dobónyíl (#138)
koponya szimbólum (#139) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) $téfea-agy (#172) nekrofun (#173) márványtorony (#175) szopógödör (#177)
grifftojás (#179) vashegyű lándzsa (#182) nagy vaskulcs (#186) trikornis szarv (#198) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229)
acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) $lajhár csont (#236) tankány karom (#237)
tüskecsapda (#242) fekete bőrcsizma (#247) bumeráng (#249) templom (#256) friss csatamező (#262)
fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) rejtőköpeny (#277)
$mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) teknőcpajzs (#417) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435)
szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489)
kihívás tornya (#502) Chara-din monolitja (#534) darázsszárny (#652) aurach fog (#657) elkarog szőr (#665)
lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) szulfagor agyar (#677) művészi porolit (#720) csodák kútja (#1096)
varkaudar csont (#1113) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
bruhatagnyelv (#1230) nodonrod kitűző (#1533) fülemüle síp (#1576) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
ork kunyhó (#1683) ork sör (#1701)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek