0. forduló, 2. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 11. 15h:03'
EZ A 494. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD
495. játékheted kezdete: okt. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421

JANE DOE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [4,-10] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ).

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

fgy 40 40 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

fkt 29 6 1 felt. készítesz a 29. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

fkt 6 1 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

fkt 17 1 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

fkt 2082 1 felt. készítesz a 2082. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

fkt 36 4 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

fkt 43 4 1 felt. készítesz a 43. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[5,-11] Félig kiégett területen vagy. Láthatóan egyre több az élet, ahogy távolodsz a kiégett nyugati pusztáktól. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy démontetű. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megcsapod a démontetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ököllel megcsapod a démontetű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ökölvívás: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [6,-12] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy szárnyas gömböc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyas gömböc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [7,-12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
Találkozol egy hosszú, szőke hajú, kék szemű elf nővel. Jobb kezében egy csontszuronyt, vállán íjat látsz. Zöld köpenyt visel. Mosolyogva üdvözöl.
- Hello! A nevem Gralshela. - vidáman (és szemtelenül) végigmér. Nem sokan úszták meg a kontinens lakói közül a pusztító tüzet. Erre röviden elmeséled neki történetedet. A tündérleány megértően bólint. - El tudom képzelni, hogy mi mindent állhattál ki. Itt, azt hiszem, már bőven fogsz találni ennivalót, és patakokat, iható vízzel. Legjobb, ha kelet felé mész: amint a tűz nyomai eltűnnek, egyre több élelem van, erdőket, kisebb településeket is találni fogsz. Nem árt azért, ha óvatos vagy, mert igen veszedelmes szörnyek is élnek errefelé! Nem árt egyébként, ha tudod, hogy ha keletre 24, délre 6 mérföldet mész, eljutsz egy nyugati őrtoronyhoz. Itt egy varázsló lakik, aki, ha tanítani nem is tud, talán adhat valamilyen hasznos információt, vagy megbízhat valamilyen feladattal. Nekem tovább kell most mennem. Tudod, a nyugati határvidéket járőrözöm, nehogy valami csúf dolog bejusson a Kiégett Földről. Járj szerencsével! - elbúcsúztok, és ő továbbáll.
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gonyolék. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a gonyolék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gonyolék testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gonyolék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 97.]

m 2 mozogsz keletre
[8,-12] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Régen nagy aranybányái voltak itt a Nyugati Birodalomnak. Bár arany már rég nincs itt, a helyet még mindig Arany Dombságnak hívják. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy homokvarány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Félrehajolsz, de a homokvarány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A homokvarány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kőkést.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [15 pontot használtál fel, van még 82.]

kf 2082 1 kézbeveszed/felveszed a 2082. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[9,-12] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy homokvarány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a homokvarány bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+12 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (gyógyítás: 1. szint). (ld. enc.)

(Továbbmész...) [10,-12] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy homokvarány. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a homokvarány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [11,-12] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

[70 pontot használtál fel, van még 12.]

m 3 mozogsz délkeletre
[12,-11] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 smirglilevelet. [12 pontot használtál fel, van még 0.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 6 1 követed a 6. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 7 1 követed a 7. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 114 pontot. A következő körben tehát 114 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged.

KARAKTERLAP

Jane Doe, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Ez az 1. fordulód.

Erő: 10 Szint: 1 Merészség: 10/5 Magasság: 166 cm
IQ: 16 Támadás: 0 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 10 Életpont: 55/19 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 8 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 4 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 TP-t kaptál. Jelenleg 20 TP-d van. A következő szinthez még 10 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
12,108 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 12

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. nyomkövetés: 1 2. gyógyítás: 1 (+1) 3. pszi: 1
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), obszidián pengét (#2082) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot )

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

ISMERT LABIRINTUSOK
171, 173, 180.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 kőkés (#6) 1 szögletes kő (#17)
2 beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245) 1 nozar-thin medál (#2214)
1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 q. irtó medál (#2301)
17 krónika (#1725)
2 smirglilevél (#29) 4 varányszem (#30)

Összsúly: 5.52 kg Megterheltség: 18%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 140 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kőkés (#6) 2 smirglilevél (#29) 1 szögletes kő (#17)
4 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
-13
-12
-11
-10
-9
(5,-11) démontetű (#15)
(6,-12) szárnyas gömböc (#12)
(7,-12) egy elf nő, gonyolék (#13)
(8,-12) homokvarány (#16)
(9,-12) homokvarány (#16)
(10,-12) homokvarány (#16)
(12,-11) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Üzenet küldése a karakternek