Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mocsárvidék
Küldd el képeslapként!
Ghalla földjének legátkozottabb vidékein a mocsár az úr. Aki ilyen helyeken jár, erősen markolja szent szimbólumát, mert pillanatokon belül vérmes fenevadak látogatására számíthat...
Nézz szét a galériában!
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03.
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Titanitdukát aukció - 2024. nyár
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló (3)
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03. (1)
TF help (6657)
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21. (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (9)

További témák...

2024-06-26 04:55:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. nov. 28. 9h:16'
EZ A 4. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD
5. játékheted kezdete: dec. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2477
SZÁMLA : #6246
ZSETONOK : 477
Extra forduló: 15

SMARAGDSZEMÛ SHILA KALANDJAI


32 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Weelean átutalt a bankszámládra 400 aranyat a táborozásod 24. napján. Veronel, amikor összefutottatok, adott Neked egy szöges páncélt, egy rejtõköpenyt, egy fekete bõrcsizmát, egy bronzpajzsot, egy ezüsttõrt, egy kõkést, egy kõkalapácsot, egy umbatari karkötõt, 20 kaját és egy deus ex machinát.


p 64 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 105.]

ba 9141 4101 55588 nem támadod a 9141. KT tagjait a 4101. kalandozót az 5558. kalandozót
(BA 9141): Hirtelen furcsa érzés fog el, mintha valakik beköltöztek volna tudatodba. Elõször megrettensz, hogy valamilyen sötét hatalom kerít hatalmába, de a távolról megszólaló barátságos hang megnyugtat. "Üdvözlünk Téged kedves kalandozótárs abból az alkalomból, hogy csatlakoztál Rendünkhöz! Tagja lettél egy olyan közösségnek, akik a Barátság erejével próbálják jobbítani a Túlélõk Földjének életét. Mostantól Téged is kísér és segít a Barátság szelleme. Jelszavunk már Tied is: a Barátság mindenek felett. Jó utat!" A hirtelen elcsendesedett hang némi hiányérzetet hagy magad után, de már tudod, ezentúl nagyon sok Barát kísér utadon. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

vi 9 3 40 viselkedésed: 9 3 40
Mostantól különösen vakmerõ vagy. A legritkább dolog az lesz, hogy elbújsz valami elõl. Merészségi szinted ettõl kezdve 9. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerõd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

kf 160 276 254 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat a 276. tárggyal a 254. tárgyat
A fejedre teszed a vassisakot. Felcsatolod a sárga erõövet. Az ujjadra húzod a regeneráló gyûrût. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

kf 223 237 270 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat a 237. tárggyal a 270. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védõgyûrût. Felhúzod a kezedre a tankány karmot. Magadra öltöd a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

kf 247 229 309 kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat a 229. tárggyal a 309. tárgyat
Felhúzod a fekete bõrcsizmát. A csuklódra húzod az obszidián karkötõt. A csuklódra húzod az arany papi karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

kf 127 kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

kf 189 196 287 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat a 196. tárggyal a 287. tárgyat
Elõkészíted a vas dobónyilat. A nyakadba akasztod a trófea nyakláncot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

kf 89 2 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

m 1 mozogsz északkeletre
[99,66] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Az útonálló csapása csak a levegõt találja. Mandibulakaszával végigvágod az útonálló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzödhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kõbõl kifaragott, tiszta vizû szökõkutat találsz. Szomjodat oltod. Feltöltöd a vizestömlõt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rá költeni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy sörsátrat. A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. " Találkozol egy hosszú, szürke szakállú, kék szemû öregemberrel. Rúnákkal teleszõtt köpenyén egy zöld emblémát látsz, rajta Yaurr felirattal. Egy kõszáli disznó hátán lovagol! Beszédbe elegyedsz vele. Elmondja, hogy a Yaurr Királyság nyugati határánál vagy, és innét keletre már nagyobb városokat is találhatsz. Õ a Yaurr uralkodó egyik mágusa, és a határ ellenõrzése a feladata. - Mostanság rengetegen érkeznek nyugat felõl, a Kiégett Földrõl. Vigyáznunk kell, hogy milyen alakok teszik be a lábukat a Királyságba. Ha kalandot keresel, vagy többet szeretnél megtudni a környék dolgairól, mindenképpen látogasd meg a következõ két helyet: innét nyugatra 84, északra 30 mérföldre él egy fura szerzet, és innét nyugatra 90, délre 9 mérföldre is lakik valaki, aki érdekes lehet számodra. - megkérdezed még, hogy hogyan tudta a hátasát befogni. - Nos, a szörnyismeretben és csapdakészítésben járatos kalandozóknak az ilyesmi nem jelenthet problémát. - válaszolja rejtélyes mosollyal. Elbúcsúztok, és tovább indulsz. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Jött, száguldott, s futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A fõút mellett egy fényûzõen megépített fehér palotát látsz. Rajta arany betûkkel ez olvasható: "HELYTARTÓI HIVATAL". Az ajtó elõtt egy megtermett, teljes bronzpáncélba öltözött harcos õrködik. (579. épület.) Az út jobb oldalán egy fehér márványból felépített, büszke elf harcosok életnagyságú szobraival díszített épület áll. A karcsú bejárati oszlopok tartotta homlokzaton aranyozott betûkkel feliratot látsz: "Fairlight Bank". Alatta, apróbb betûkkel: "amely mindig közel áll Önhöz". Az ajtóhoz tisztára söpört lépcsõsor vezet. A bejáratot ajtó nem zárja, csak egy kékesen vibráló mágikus erõtér. Mellette egy acélkolosszus õrködik mozdulatlanul. (582. épület.) Összefutsz Pal'brzm-szzttel. Leah nagyhatalmú fõpapja. Egy tankány karmot, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy vassisakot, egy koponya szimbólumot és egy smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy mutáns pók! Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [12 pontot használtál fel, van még 93.]

be 579 bemész az 579. épületbe
Közelebb mész az õrhöz. A fickó mereven bámul rád. - Van valamilyen munka? - érdeklõdsz hanyagul. Az õr biccent, majd a fejével befelé int. Aztán megakad a szeme a fegyvereiden: rájuk bök. Azt akarja, hogy kint hagyd õket? Nincs más választásod, ha az erõszakos utat elveted: kint hagyod a fegyverzetedet. Odabent egy hivatalnok fogad. Elmondja, hogy mostanában egyre romlik a városban a közbiztonság, és ez részben a környéken garázdálkodó orgyilkos klánnak köszönhetõ. Ha volnál olyan kedves, és segítenél a várost megtisztogatni tõlük, nagyon hálásak lennének... Bizonyítékként a hivatalnok három orgyilkos tõrt kér tõled. Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva elõveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyû feladat volt!

- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [ 120 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 25 arany.] A várostól északra fekvõ királyi vadász tatu tenyésztelepet mostanában sötét gnómok fosztogatják. Nagyon jó lenne, ha utánanéznél a dolognak. Állítólag egy elhagyott tanyaházban rejtõznek, íme a térképe.

Ez a 46. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, északra 18 mérföldre található. Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 88.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,65] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " A fõúttól jobbra egy fenyegetõen sötét, gonosz lényeket ábrázoló szobrokkal dekorált épületet látsz. Egy kastély és egy templom keresztezésére emlékeztet leginkább - aha, egy kastplom! A függönyök mind be vannak húzva annak ellenére, hogy fényes nappal van. A falhoz közel rossz szag terjeng. A fõkapu fölött egy rézlemezt látsz, rajta a felirattal: "NODONROD BARÁTI KÖR, A SZEGÉNYEK TÁMOGATÁSA". (570. épület.) [12 pontot használtál fel, van még 76.]

be 570 bemész az 570. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelõs hangon szólal meg: - Lépj beljebb, kedves látogató! - majd beljebb vezet. Ódon bútorok sejlenek fel a homályban, a földön vastag porréteg. A szobán egy macska méretû patkány szalad végig. Megborzongasz. Beléptek egy még sötétebb és homályos szobába. Egy asztalt látsz, túlsó végén egy meghatározhatatlan alakú és külsejû valami ül. Ahogy ránézel, feléd int valamivel, ami akár a keze is lenne. - Foglalj helyet! - hangja mély, parancsoló, emberinek tûnik. Lehuppansz az asztal innensõ végénél álló székre. Ahogy beszélgetni kezdtek, kiderül, hogy a ház ura szívesen alkalmazna segítõket, akik leveszik a teher egy részét a Szegényeket Segítõ Nodonrod Baráti Kör válláról, persze megfelelõ juttatás ellenében. Készségesen ajánlkozol. Az éhezõk számára gyûjtünk ruhát, télire. Ehhez nagy szükség lenne néhány vadász tatu bõrre! (Szám szerint nyolc darabra.) Innen északra van egy vad tatu fészek, ott be tudod gyûjteni a szükséges mennyiséget. Elhagyod a kastplomot. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva elõveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyû feladat volt! - Kitûnõ! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [ 120 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] A környéket gonosz trikornisok fosztogatják. A vezérüket látták már a várostól délnyugatra, délre és délkeletre is. Hozd el nekünk a szarvát, bizonyítva, hogy a jó oldalt szolgálod! [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért gonoszságpont jár.] Elhagyod a kastplomot. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva elõveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyû feladat volt! - Kitûnõ! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [ 150 tapasztalati pontot kaptál. (+3 gonoszság.)] Borzalmas dolog történt. Rendünk szent jelvényét, egy jogart elraboltak a város közepén, a palotában pöffeszkedõ semmirekellõk. Nagyon hálásak lennénk, ha visszaszereznéd az elveszett ereklyét! Íme egy térkép, segítségképp.

Ez az 50. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, délre 3 mérföldre található. Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 71.]

m 7 5 3 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[97,64] Dombos terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 66 pontot kell rá költeni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találkozol egy hosszú õsz hajú, szürke szemû mutáns nõvel. Bõre gránitszürke. Tharr hittérítõje. Egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy vassisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rézpáncélt, egy sárga erõövet és egy ezüst papi karkötõt visel. Felszerelését egy szõrös bozsó trófea, egy arató csattanat trófea és egy vérfürdetõ magszim trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Összeismerkedtek. Az õ neve Asenath Killmaster. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Összefutsz egy copfos õsz hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Tharr hûséges követõje. Egy gromak páncélt, egy vassisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot, egy két kard szimbólumot és egy réz papi karkötõt visel. Fegyverzetét egy sötét gnóm trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy bibircsók-óriás trófea színesíti. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Daywalker. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [96,65] Vált a terep: dombság után ritka erdõ. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtõzésben. A szörny észrevett. Egy kardfogú fülemüle közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy õrült. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Chara-din nevét! (ld. enc.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lebegõ gomba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a lebegõ gomba puha kalapját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [97,66] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sûrûsödik - ez már csak bozótos. A távolban sakálok üvöltenek. A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Csupa erõ, csupa izom, minden nap csak tejet iszom. Tej=élet, erõ, egészség! - DM " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Tharr nevû valakirõl kezd beszélni. (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 35.]

al 70 128 36 áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakõre, majd rárakod a rézdarabot, a sallank karmot és a fáklyát. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Világossárga és halvány kék lángok kapnak a kupacba. Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kõ szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kõre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tûz égett rajta még egy pillanattal elõbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Erõteljes, végtelen hatalmat sugárzó szavak csattannak a fejedben: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívõm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakõnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követõmnek, de hogy igazi pap válhasson belõled, kellõ varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, elsõ ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erõs ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom. Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerõn vagy)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy két kard szimbólum! Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! (ld. enc.) Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 200 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 15.]

m 3 mozogsz délkeletre
[98,67] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Mandibulakaszával alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elõl. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Étel, ital, álom - legjobb ez a három. - DM " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A Hajnal lovagjai KT ismét felvételt hirdet az igazhitûek számára. Érd: 3528 " A rozoga épületek között vadonatúj, fehérre mázolt falú épület csillog-villog. Elõtte egy cégért lenget a szél: "Fogadó a Fogatlan Vámpírhoz." Tyûha! Ez hiányzott! Erre volt szükség a Túlélõk Földjének minden városában! Fogadóra! Izgatottan körbejárod, de Fentrõl Érkezõ Határozott BE utasítás nélkül nem tehetsz semmit. (612. épület.) Találkozol Há-Pszival. Egy bõrsisakot, egy tankány karmot, egy fekete bõrcsizmát, egy szöges páncélt, egy umbatari karkötõt és egy obszidián karkötõt visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy vérfürdetõ magszim trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára lesõ drónkeselyû. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kis bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Egy sullár a hátasa. {támadása: 22.} Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót. [12 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy útonállót. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

be 612 30 7 bemész a 612. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbûznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom. Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 612 30 7 bemész a 612. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbûznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom. Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól kezdõ zöldfülû helyett tapasztalatlan kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +5 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól tapasztalatlan kalandozó helyett lelkes felfedezõ. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +6 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól lelkes felfedezõ helyett biztató túlélõ-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +6 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Most már elég hatalmas vagy ahhoz, hogy nyíltan mutogasd trófeáidat, gyõzelmi jelvényeidet. (ld. enc.) Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 116 pontot. A következõ körben tehát 116 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CHARA-DIN MEGIDÉZÉSE
Félelem markol a szívedbe, ahogy érzed, hogy lelked eltörpül egy fölébe magasodó gigantikus árny mellett. Aztán nagyon, nagyon távolról egy idegen hangot hallasz, amely nagyon halk, mégis tökéletesen értesz minden irtózatos hangsúllyal kiejtett szót: "Halandó! Egy nagyhatalmú Thargodan vagyok, akinek a parancsait a Sötét Földön ezrek követik. A ti síkotokra ugyan nem léphetek még nagyon hosszú ideig, de segíthetek, hogy szolgálhasd az egy és mindenható urat, Chara-dint. Fogadd el, hogy a káosz és a pusztulás az egyetlen út a hatalomhoz, és mutasd be a megfelelõ áldozatot istenem rúnakövénél! Ha sikerrel jársz, beléphetsz Chara-din papjainak sorába. Az áldozat legyen egy grákó bõr, egy deus ex machina és Chara-din ékköve! Segítségedre lesznek a Káosz Lordjai. Vigyázz, ha lelked nem elég sötét, amikor a szertartást végrehajtod, kudarc fog várni... A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.
THARR MEGIDÉZÉSE
Teljesen meglepõdsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell õrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltõl, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkû gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat."
SZENT SZIMBÓLUM
Tehát megkaptad az istenedtõl a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejû tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tõled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bõrüket. Az elsõ dolog, amire a szimbólumot valószínûleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követõje az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezõn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésrõl, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az elõbbi SOKKAL több elõnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belõle.
TRÓFEÁK
Ahányszor megölsz egy szörnyet, megpróbálod kinyerni a hasznos alkatrészeit, ha van neki ilyen, és megvan a megfelelõ eszközöd (pl. kõkés). Ha azonban egy szörnynek nincs is értelmes alkatrésze, akkor is felmerül az emberben/elfben/stb. a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tûzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele? Trófeát tehát minden szörnybõl lehet szerezni, mindenfajta segédeszköz nélkül. A trófeának nincs sorszáma, súlya, nem szerepel a tárgylistádon. Trófeát akkor gyûjtesz, ha megölsz egy olyan szörnyet, amely erõsebb, mint az általad eddig megölt szörnyek legtöbbje (vagy még nincs trófeád). Ha 3-5. szintû vagy, akkor egyszerre csak egy, ha 6-8. szintû, akkor egyszerre kettõ, ha 9. vagy magasabb szintû, akkor egyszerre három trófeád lehet - akkor cseréled le õket, ha jobb trófea szerzésére nyílik alkalmad. A trófea szerzésével kapcsolatban semmilyen parancs nincs, automatikusan gyûjtöd és hordod õket.

KARAKTERLAPOD


Smaragdszemû Shila, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû mutáns nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr követõje vagy. Ez az 1. fordulód.

erõ : 17
iq : 17
ügyesség : 23
egészség : 13
szerencse: 15
szint : 5
támadás : 4
védekezés: 30
életpont : 85
varázspt : 0
pszi pont: 9/ 3
merészség: 9/ 5
agresszió: 3
menekülés: 40 %
jellem:semleges(+12)
pénz : 35 arany
magasság: 159 cm
testsúly: 61 kg
életkor: 1 év
tul.pont: 3
kép.pont: 3

Eddig összesen 1 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 594 TP-t kaptál. Jelenleg 624 TP-d van. A következõ szinthez még 376 TP szükséges. A 1. fordulódban 400 arany került a bankszámládra. 400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1 ütõfegyverek: 1 lõfegyverek: 1 dobófegyverek: 1 Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 1 nyomkövetés: 1 lopás: 1 mászás: 1 csapdakészítés: 1 csapdaészlelés: 1 gyógyítás: 1 titkosírás: 1 felderítés: 1 szörnyidomítás: 1 szerencsejáték: 1 zene: 1 szörnyismeret: 1 pszi: 1 zárnyitás: 1 vadászat: 1 bányászat: 1

Pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10)

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1 szöges páncél (#65) 1 rejtõköpeny (#277) 1*fekete bõrcsizma (#247) 1*bronzpajzs (#89) 1*vassisak (#160) 1 mászókarom (#78) 1*tankány karom (#237) 2*sárga erõöv (#276) 1*gromak páncél (#270) 1 bronzpáncél (#90) 1 szöges bõrpajzs (#66)

Fegyverek és lövedékek

2 ezüsttõr (#322) 1 kõkés (#6) 1 kõkalapács (#13) 6*vas dobónyíl (#189) 1*mandibulakasza (#127) 1 bronzhegyû lándzsa (#87)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1 umbatari karkötõ (#278) 1 réz papi karkötõ (#307) 2*trófea nyaklánc (#196) 1*két kard szimbólum (#144) 1*smaragd védõgyûrû (#223) 1*arany papi karkötõ (#309) 1*obszidián karkötõ (#229) 1*regeneráló gyûrû (#254)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

20 kaja (#2) 4 deus ex machina (#1) 1 szuper dobóháló (#273) 1+hebrencs csapda (#147) 1 shinai gömb (#348) 1 aranytû (#272)

Löttyök és porok, tartóstul

2 vizestömlõ (#3) [ bennük 40 korty víz (#27) ] 1 kavadu iszák (#25) [ benne 1 csepp gyenge méreg (#26) ] 1 sullár hólyag (#168) [ üres ] 1 uzbány csõr (#169) [ üres ] 1 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 1 huhogó bibe (#332) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

8 álompor (#396) 6 sallank karom (#128) 1 grifftojás (#179) 1 rájabõr (#404) 14 gyíkfû (#201) 2 ezüstdarab (#326) 13 kaktusztüske (#114)

Összsúly: 45.37 kg megterheltség: 103 %

GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(96,65) kardfogú fülemüle (#146), egy ismeretlen isten rúnaköve, lebegõ gomba (#39)
(97,64) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), Asenath Killmaster (3023. kalandozó), Daywalker (5286. kalandozó)
(97,66) Tharr rúnaköve, Tharr oltár
(98,65) sötét kastplom (#570)
(98,67) fogadó # (#612), útonálló (#130), oltár, Há-Pszi (1556. kalandozó)
(99,66) útonálló (#130), helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486),
Pal'brzm-szzt (3375. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Mindenkinek: UL-t minden fordulóban automatikusan küldünk, tehát a Spec. Kódoknál csak akkor kérj, ha elvesztetted vagy elrontottad a tartalékot. Nem árt, ha az UL tetejére azt is ráírod, hogy ez éppen hányadik forduló lesz. Kedves Játékostársunk! Lehetõség van FAXon is UL-t küldeni, az alábbi feltételekkel: 1. Kérjük, hogy amennyiben lehetõség van rá az eredeti UL-t faxoljátok, ha ez nem megy, akkor csináljatok az ÜRES UL-rõl fénymásolatot, azt töltsétek ki és azt faxoljátok el. 2. Kérjük, hogy az UL-t FEKTETVE faxoljátok! 3. Amennyiben fénymásolatot küldesz, NE küldd el az egész A/4-es lapot, vágd ki belõle az UL-t! 4. A fénymásolás során ne nagyítsd fel az UL-t! (És ne is kicsinyítsd le!) 5. Az UL-t úgy töltsétek ki, hogy az a faxolás után is olvasható legyen, tehát semmiképpen SE ceruzával, és NE túl vékonyon fogó tollal! 6. Amennyiben a faxotokon van FINE, vagy SUPER FINE (illetve egyéb minõségjavító opció), akkor használjátok azt! 7. Faxon mentális üzenetet küldeni NEM lehet!! 8. Egy UL-t csak egyszer küldj el!! Ha a fax olvashatatlanul érkezik, akkor postán visszaküldjük a feladónak, amennyiben meg tudjuk állapítani, hogy kié volt. Ezért 5 zseton kezelési költséget számítunk fel. Telefonon, illetve faxon visszajelezni nem áll módunkban. A FAX száma: 291-14-38. (Ezen a számon csak FAX készülék van!) A fax napközben hosszabb idõn keresztül foglalt lehet, mert ezen a vonalon keresztül küldjük ki az internetes fordulókat is! Figyelem: a fordulókat faxon visszaküldeni sajnos nem áll módunkban.
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetõséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idõben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködõ szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsõ alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errõl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idõt, hogy az olyan mellékesnek tünõ adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbõl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielõtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébõl rendszeresen hiányzik a dátum mezõ. Emiatt elõfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélõdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.