Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nagyobb tűzféreg
Küldd el képeslapként!
A tűzférgek apró, főként a Rúvel hegy alsó szintjein megtalálható szörnyetegek. Feljebb ugyanis már mindet kiirtották közülük. Eredetileg össze akarták őket fogdosni, hogy állandó tűzgyújtó lényként szolgáljanak a barlangokban, de fogságban hamar elpusztultak a törékeny lények. Azóta azonban felfedezték egy új generációjukat, csakhogy ezeknek a több méter magas és széles bestiáknak nemhogy a foglyulejtése, de még a legyőzése is komoly gondot okoz.
Nézz szét a galériában!
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-11-25 09:26:26 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Ősök Városa II. Szabálykönyv - 9. A harcról részletesen

Ha egy ellenféllel kerülsz szembe, és senki sem akar varázsolni, a harc elég egyszerű: odamentek egymáshoz, és küzdeni kezdtek. Ha azonban egyik vagy esetleg mindkét oldalon több harcoló fél van, és/vagy valaki varázsol is, a harc bonyolultabbá válik. Az alábbiakban leírjuk, hogyan is működik a harc szimulációja.

1. Varázslatok és távolsági fegyverek használata. A harc résztvevői kezdeményezésük sorrendjében eldöntik, kívánnak-e varázsolni, vagy lőfegyvert használni. Ehhez először is megnézzük, hogy mennyit tud az illető közelharcban sebezni, lehelettel sebezni, ill. lőfegyverrel sebezni. Ezután megnézzük, van-e lehetőség varázslat használatára, és ha igen, azok közül melyik a leghatékonyabb. Vannak varázslatok, amelyek nem sebzést okoznak, ezeknél egy ún. heurisztika egy, a sebzéshez hasonlítható számot használ. Ha a legjobb varázslat többet sebez, mint a közelharc, lehelet vagy lőfegyver közül a legnagyobb, akkor azt a varázslatot rögtön el is mondja, ha a lőfegyver volt a legjobb, azt használja, egyébként vár. Ezt a döntést a program számodra végzi el, ha felül akarod bírálni, használd a Harci Programot (ld. alább).

2. Ellenfél választás. A még talpon levő, nem harcképtelen résztvevők közül azok, akik nem varázsoltak és nem használtak lőfegyvert, ellenfelet választanak. Csakis olyasvalaki választhat új ellenfelet, akinek nincs harcképes ellenfele. Tehát hiába lép oda hozzád a 2. körben egy "kívánatosabb" ellenfél, továbbra is az eredeti ellenfeleddel harcolsz, amíg valamelyikőtök el nem ájul. A közelharc ellenfél választásnál elsődleges szempont, hogy olyasvalakire támadjunk, aki még nem harcol senkivel. Másodsorban számít, hogy mi a Harci Ellenfél beállításunk (galetkit vagy torzszülöttet akarunk elsősorban támadni, legerősebbet, leggyengébbet stb).

2.1. Először azokat párosítjuk össze, akik egymást választották ellenfelül. Ezután mindenki, akinek választott ellenfele nem egy mezőn van vele, elindul a középső pozícióra.

2.2. Másodszor azokat párosítjuk össze, akik egy pozíción vannak, és a kettő közül az egyik a másikat akarja támadni.

2.3. Végül, ha valakinek még nincs ellenfele, támadja azt, akit akar.

3. Kiírjuk a mozgásokat, és a harcolók - kezdeményezésük sorrendjében - leadják támadásukat.

Létrehozás: 2003. szeptember 14. 12:01:35
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:08
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.