Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Katonai gyakorlópálya
Küldd el képeslapként!
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzés a galetkik életének szerves részét képezi. Remek hely ez az új fogások, mozdulatok és harctechnikák elsajátítására, melyek jól jönnek majd, ha a torzszülöttekkel szemben kell megvédened az életedet.
Nézz szét a galériában!
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-11-22 10:21:34 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Ősök Városa I. Szabálykönyv - 7. A harc

Harcra kerülhet sor két galetki ill. egy galetki és egy vagy több torzszülött között. Harci parancsaiddal szabályozhatod, hogy galetkid és esetleges szolgáid hogyan viselkedjenek a harc folyamán.

A harc első körében mindkét fél távol van egymástól. A harci parancsoktól függően, megindulnak megpróbálnak közelharcot kezdeményezni vagy távolsági támadást használnak. Egy harci kör a következőképpen épül fel:

1. Varázslatok és távolsági támadások használata. Két védekező vagy egy támadó varázslatot használhatsz. A varázslatok és lőfegyverek sorrendjét a gyorsaság dönti el.

2. Mozgás. Azok a lények, akik nincsenek közelharcban egy másikkal, és közelharcot akarnak használni, megindulnak ellenfelük felé. Egy lény egy körben tetszőleges távoli ellenfelet elérhet, és leadhatja közelharc támadását is büntetlenül. A játékban három pozíció létezik: két hátsó és egy középső. Kezdetben minden lény a saját hátsó pozíciójában tartózkodik. Aki távolsági támadást alkalmaz, itt is marad. Aki közelharc támadást akar intézni, megindul az ellenfél hátsó pozíciója felé. Ha a középső pozíción találkozik két lény, akik közül az egyik a másikat támadni akarja, akkor a középső pozíción harcolni kezdenek.

3. Közelharc támadás. A lények leadják egymásra közelharc támadásukat.
A támadások sorrendje a gyorsaságtól függ. Ha valaki 0 ÉP-re kerül, annak már nincs lehetősége visszaütni.

7.1. A közelharc szabályai

Közelharcban minden végtaggal a sikeres támadás alapesélye 60%, fegyverrel csak 55%. Ezenkívül ha csak egyetlen végtagod van, kapsz +10% módosítót, ha viszont háromnál több van, akkor -5%-kot. A sikeres támadás esélyét az ellenfél ügyessége csökkenti, minden ügyesség pont 2%-al, és növeli a végtaggal való harci jártasságod, ami a harci jártasság minden szintje után 3% (faroknál 4%). Ezenkívül az is számít, hogy az ellenfeled milyen végtagokkal rendelkezik. A hosszú karmok felszakítják a csápokat, a csápok körbetekerik a nagy mancsokat, a nagy mancsok félresöprik a törékeny karmokat. Ha csáppal támadsz, az ellenfél minden karma után -5% támadást kapsz, és minden mancsa után +5% támadást. Hasonlóképpen, karomtámadás esetén -5% minden mancs után, +5% minden csáp után. Végül mancstámadásnál -5% minden csáp után és +5% minden karom után. Egyéb végtagokra (fog, farok, láb) nincs módosító. A sikeres találat esélyét tovább csökkentheti az ellenfél védettsége, ez kezdetben 0%, és az esetleges viselt páncél növelheti. A siker esélye sosem csökken 5% alá.

Ha egy végtaggal a támadás sikeres volt, végtag méret * D3 (fogaknál * D4) sebzést okozol. A sebzést minden 3 erőpontod növeli eggyel, és az ellenfél vastag bőr képzettségének minden szintje csökkenti eggyel. Minden végtaghoz egy speciális támadást rendelhetsz (pl. kontaktméreg), amelyet akkor adsz le, ha az adott végtaggal sikeresen eltaláltad az ellenfeledet.

Ha egy harci kör kezdetén a két harcoló távol van egymástól, bármelyikük használhat távolsági támadást. Ha egyikük megpróbált közel kerülni, és ebben nem akadályozták meg, akkor közel kerülnek egymáshoz, és ő abban a körben leadhatja már közelharc támadását. Távolsági támadásnak számítanak bizonyos varázslatok, a lő- és dobófegyverek, bizonyos speciális képességek.

A harcban való viselkedést minden résztvevő számára a saját "harci programja" határozza meg, amely tevékenységekre hivatkozik. A harci programok leírását ld. a második szabálykönyvben - kezdetben ezekre nem lesz szükséged, a program mindig kiválasztja a leghatékonyabb cselekvést.

Létrehozás: 2003. szeptember 14. 11:34:38
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:08
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.