Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Mennyire lennél szomorú, ha a 2021. végi HKK kiegészítőtől már nem lennének új helyszínek?

1.) Nem igazán, amihez kellett, van helyszín most is.
2.) Nem igazán, nem rajongok a helyszínekért úgy általában.
3.) Nagyon, fontos, hogy mindig jöjjenek új helyszínek.
4.) Nekem teljesen mindegy.
5.) Nem HKK-zom, csak szavazok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - 11. kiadás július 18.
A pillanat képe
Daal, a fehér sárkány
(Könyv szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Q al Aquim, istene, Frej-jah parancsára indult legyőzni Daalt, a sárkányt. Azonban a sárkány barlangjáig el is kellett jutnia, amit nehezített Frej-jah által kijelölt társa, Thani elviselése. A fiatal tolvajlány ugyanis igencsak elviselhetetlen jelenség...
Nézz szét a galériában!
A HKK lapok erősödése
Az egyszínűség egyedisége – Versenybeszámoló
Hatalom Kártyái: A játék összetettsége
Az egyszínűség jutalma - 2020. szeptember 19.
Online HKK sorsoló program

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Kedvenc táborhely (503. tudati képesség)
Országjáró feladat 2019
Legaktívabb fórumok és fórumozók

A lista folytatása...
A HKK lapok erősödése (79)
Mennyire lennél szomorú, ha a 2021. végi HKK kiegészítőtől már nem lennének új helyszínek? (1)
HKK kérdés? (45314)
[HKK Piac] Eladó lapok (141533)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28314)
Hatalom Kártyái: A játék összetettsége (92)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - morf

Morf morfra hat. Azaz, ha megnevezek egy morfot varkaudarnak, egy másikat pedig yetinek, akkor a két morf egymásra továbbra is hat, mivel mindkettőnek megmaradt a morf altípusa is.
A morf lény altípus csak a lény altípusok kötelék feltételét tudja teljesíteni, annak ellenére, hogy a szabálykönyvben a morf szabály leírásának utolsó sora ezt nem emeli ki külön.
A morf szabályban apró változást eszközöltünk. Eddig csak kézből kijátszva lehetett a morfnak altípust megnevezni, de a kialakult gyakorlat ezt nem így játszotta. Alkalmazkodunk a gyakorlathoz, ezentúl a szabály szerint is bármilyen kijátszáskor megnevezhetem a morf altípusát és színét, nem csak kézből kijátszáskor.
A korábbi faq ellenére további kérdések vetődtek fel a Varkaudar trágya használata kapcsán. A trágya képességét nem kell aktiválni, az gyakorlatilag csak egy számláló. A trágya egyszerűen csak lehetővé teszi a piros lapoknak a gyűjtőből történő kijátszását. Annyiban más ez a lehetőség, mint pl. a feltámadás, hogy az ellenfél körében a megfelelő fázisban úgy játszhatunk ki a gyűjtőnkből piros lapot, mintha csak a saját körünk lenne. Természetesen kijátszható így reakció is a gyűjtőből. Felmerült kérdésként az is, hogy egy morf vagy az Alakváltó ősköd kijátszható-e a gyűjtőből így, és muszáj-e neki pirosnak maradnia a játékban? Igen, kijátszható, és nem kell Dornodon lapnak maradnia. Amikor az ősködöt kijátszom, a kijátszási feltételét teljesítenem kell (ti. hogy piros lapot játszhatok csak ki így), de az alakváltás szabályai szerint csak azután változik át, miután kiválasztom a másolni kívánt lényt. Morfoknál pedig szintén ekkor, a kijátszáskori döntések meghozatalakor választok színt és altípust, ekkor pedig már nem köt a kijátszási feltétel. Az erről írt cikk)
A vámpírként, motyogóként vagy csontvázként megnevezett/kijátszott morf élőholt lesz, mivel kijelentettük, hogy minden motyogó, vámpír és csontváz élőholt, azok is, melyeken ez az ikon nem szerepel.
Nem készíthetek ki morfot a Sárkányfészekkel ki. A morfok lehetnek sárkányok a kézben, pakliban, játékban, gyűjtőben, de mindenhol máshol (Semmiben, félrerakva pl. az Alanori piac alatt, vagy a játékon kívül) csak morfok. Ld. Kódex 62

Létrehozás: 2014. április 18. 10:56:32Utolsó frissítés: 2020. augusztus 10. 14:23:25 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.