Szakértelem revamp
A felülemelkedés varázslatban a következő dolgok változtak:
papi hit*2-t gyógyít.
a használatakor a papi hit 3 % eséllyel csökken eggyel.
javítottuk a gyógyító totemet, hogy ez a varázslat is működjön benne.
Az energiaörvény nem csak gonoszokon, hanem minden ellenfélen sebez.
Szakértelem változások:
Rejtőzködés: Minden 20. szint után +1 támadás és sebzés lőfegyverrel, és fegyverrel az első közelharci körben. Valamint minden 20 szint után -1 mentődobás az ellenfélnek.
Nyomkövetés: 40 szintenként 1 %-kal (max. 17 %) növeli az esélyt, hogy jön szörny a TF parancsra.
Mászás: Bizonsoy másznivalókban már eddig is jött +1 szörny, aha a mászás meghaladta a min. mászást legalább néggyel. Mostantól minden másznivalóban jön még +1 szörny, ha a mászás eléri a min. mászás másfélszeresét, de legalább a min. mászás+7-et.
Az egyszerűség kedvéért itt egy táblázat, hogy hol hány szörny jöhet:
| 93 | 149 | 154 | 167 | 175 | 359 | 401 | 589 | 852 | 885 | 1316 | 1685 | 1740 | 1756 | 1781 | 1954 | 1977 |
1. szörny | 33/ +4 | 33 / +4 | 33 / +4 | 33 / +4 | 33 / +4 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
2. szörny | - | - | - | - | - | - | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | - | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
3. szörny | - | - | +4 | +4 | +4 | +4 | +4 | 100 | 100 | 100 | 100 | +4 | +4 | 100 | 100 | 100 | 100 |
4. szörny | +7 | +7 | +7 | +7 | +7 | +7 | +7 | *1,5 | *1,5 | *1,5 | *1,5 | +7 | +7 | *1,5 | *1,5 | *1,5 | *1,5 |
100 = Fixen jön szörny.
33/+4 = Alapban 33 % esély, hogy jön szörny, ha a mászás néggyel meghaladja a minimum mászást, akkor fixen jön szörny.
+4 = Ha a mászás néggyel meghaladja a minimum mászást, akkor jön szörny.
+7 = Ha a mászás héttel meghaladja a minimum mászást, akkor jön szörny.
1,5 = Ha a mászás eléri a minimum mászás másfélszeresét, akkor jön szörny.
Csapdakészítés: Szintenként +2 csapdasebzés a tolvajon, aki beleesik. Szörnyelfogásnál -1 TVP 20 szintenként, de max. -10. 2 TVP-nél lejjebb nem csökkenhet a költség.
Csapdaészlelés: Kétszintenként -1 sebződés, ha csapdába esel (lopásnál, vagy labirintusban).
Gyógyítás: Minden lépés és szörny csata után gyógyulsz szakértelem/2-őt, labirintusban ennek harmadát. Összeadódik a Regeneráció képességfa képességgel.
Felderítés: -1 TVP a KUT parancsokra a következő képlet szerint:
200-ig minden 20 után -1,
utána 50-enként -1,
max. 15 TVP.
Csak akkor csökkent, ha a KUT legalább 20 TVP-be kerül, nem adódik össze a fürkésző szemekkel (a kettő közül a nagyobb csökkentés számít).
Szörnyidomítás: Egyelőre nem változott. A következő adatbázis konverzió után majd tovább növeli az elfogható állatok számát.
Szerencsejáték: Város mezőn mozogva szakértelem*0-3 arany, de max. karakter szint*3 arany. Városmezőn táborozva kör elején dupla ennyi.
Zene: Harci induló: új, a varázslótornyokban megtanulható taumaturgia varázslat, ami egész fordulóra ad zene szakértelem/10 támadást, max. 20-at.
Szörnyismeret: 50. szintenként növeli 1 %-kal a szörnykeresés maximumát max. 50 %-ig.
Vadászat: 20 szintenként 1 % kritikus ütés, max. 20 %. Összeadódik a KT-képességgel, és a kritikus ütést adó tárgyakkal.
Bányászat: A kiégett földekre új drágakövek kerültek be, a metakövek. Ezeket nagyon ritkán ehet érzékelni, és nehéz kibányászni. Ha valaki ilyent érzékel, nem biztos, hogy épségben sikerül kibányásznia a törékeny drágakövet. Ha nem sikerül, a bányászata akkor is fejlődik. Ilyen követ csak bányászcsákánnyal vagy Trákin csákányával lehet bányászni. A siker esélyét erősen növeli a magas bányászat szakértelem, a trákin csákánya, és a törpe bánya jelenléte. (A KF-en átlagos 50-60-s bányászattal, csákánnyal és törpe bányával az esély 30-40 %.) A metakövek csak dombságban, alacsony és magas hegységben fordulnak elő. Minden típusuk kétféle tereptípuson ebből a háromból. Ha valaki H paranccsal használja a Trákin csákányát (mire egyébként nincs korlát, hogy egy fordulóban egy mezőn hányszor lehet), akkor is van nagyon kicsi esélye, hogy ilyen metakövet talál (törpe bányában kicsit több).
Ha valaki bányászatot akar növelni, annak a HH Trákin paranccsal érdemes. Ha valaki metaköveket akar bányászni, annak olyan dombságban/hegységben érdemes mászkálni, ahol kevesen járnak, és jó eséllyel az adott mezőkre egy ideje nem lépett kalandozó.
A metakövekkel a KF-es dragnitokat lehet továbbfejleszteni, illetve később küldetésekben is kellhetnek.
Érdemes molekulaátrendezéssel is kísérletezgetni.
Úszás: 10 szintenként +1 támadás és +1 védelem víz alatt.
Hajózás: 15 szintenként -1 TVP a mozgásra tengeren, de 2 TVP alá nem mehet.
Moa relikvia/Quwarg kitindarab/Nerub totemfétis beváltása:
Új tárgy került be a játékba, ami még nem megszerezhető, de rövidesen az lesz. Ezt H paranccsal lehet használni. A használat költsége 5 TVP.
H <új tárgy sorszáma> 1 parancs: Elhasznál mindhárom fenn említett tárgyból egyet, és 1 %-kal megnő a fegyverszakértelem fejlődési korlát arra a fordulóra.
H <új tárgy sorszáma> 2 parancs: Elhasznál egyet a 3. paraméterben megadott tárgyból, és eggyel megnő a max. ÉP.
H <új tárgy sorszáma> 3 parancs: Elhasznál egyet a 3. paraméterben megadott tárgyból, és néggyel megnő a max. VP.
Létrehozás: 2012. április 10. 09:32:15 | Utolsó frissítés: 2015. november 6. 16:38:29 | Nyomtatási forma |
|