Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ryuku hajóroncs felé úsztomban...
Küldd el képeslapként!
"A partról úgy tűnt, egész közel van az a ryuku hajóroncs!" - gondolatok egy nagyra nőtt vérkeszeg és egy ádáz vízdémon leölése közötti nyugalmas percekben
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6739)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (15)
TF KÖZÖS TUDATOK (1281)
Daxx - egy másik univerum (7)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)

További témák...

2024-11-10 20:48:31 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nézet:
a legnagyobb logikai buktato eleve az hogy eloszor verjenek meg/legyel nagyon baratsagos 3szor aztan csulokre, verd agyon oket fordulonkent ketszer nekem ez a resz nem tetszett, sokkal tovabb nem is jutottam ugye
 
Nezzetek, engem csak a kisebb logikai bukfencek nem teccenek, es itt ugye most tekintsunk el attol a huje korbeasom a lukat es felviszem magammal koltozeskor poentol(mert ugye ertelemszeruen nem koltozok be olyan barlangba amibe mar akkora lyukat vajtak a xenok hogy egy boing is befer rajta).

De kerdem en miert nem lehet a kivajt 60 tvps lukat darabonkent visszatomkodni? Mondjuk 10 tvpnkent?
Mind1, most kezdem a savas uvegcseket toltogetni, ergo meg masfel honap mire eljutok oda ahol az elso(k?) jarnak, de mindez meg poen... annak koszonheto hogy nem engedett felkoltozni a jatekvezetes a 12. emeletre, es emiatt meg ugye nem lepett jopar ember mert nem volt miert. De remelem tenyleg lesz a vegen egy TK ami 200 tvps lesz benne 100as auraeszlelesproba, 99es vakitofeny meg hasonlo keresekkel hogy felzarkozhassanak a lemaradottak az elenjarokhoz :P
 
Nos amikor az invázió kezdődött épp pihenőpályán voltam. Most meg már el sem kezdem.
 
kitartas! lassan elmondhatod magadrol, hogy Te vagy az egyetlen aki meg csinalja ;)
 
Mit jelent hogy aki rendesen oli a xenokat? Mert az a fordulo vegi 1.5 kno az tenyleg nagyon megeri.

Igaz ingyen van, de a K80 es az uvegcses kaladsorozat eddig nem hozta vissza befektett energiat.
 
Ujabb izgalmas fejlemeny, avagy mi tortenik akkor ha leadom az ot savval telt uvegcset:

be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú kadémiáját. A tudósok ezúttal kicsit jókedvűbben fogadnak. - Á, Kulimász! Sikerült vérmintákat szerezni, fantasztikus!Most azonnal munkához látunk, köszönjük a segítségedet! Hamarosan meglesz az eredmény. [Egy hét múlva jelentkezz újra az akadémián.]

Eljenek az esemenydus fordulok!!!
 
Nos egy kicsit otletesebb is lehetne ez teny, de remelem aki rendesen "oli" a xenokat az nem banja meg. Szerintem, ha nem bantanank egyiket sem akkor sem pusztitanak el a kis hegyunket Ha szerepjatekosan nezzuk, akkor kotelessegunk egy jol atgondolt szuletes szabalyozas bevezetese: pusztuljon a Kiralyno!
 
Szívemből szóltál Macó!!!
 
Úgy érzitek kicsit unalmas ez az invázió? Nem is értem miért, pedig szerintem már javában készül az elf, quwarg, lábasfejű stb invázió.... Abszolút a ti hibátok, ha nem érzitek az újdonságot. Biztos vagyok benne, hogy a végén az első 5-10 karakter akár még együtt is fog valami tk jellegű dolgot csinálni.! Mi többiek pedig, az ő fordulóikban végig élvezhetjük eme csodás eseményt.
 
Akkor marad a KNO-zás, vagy a H 14 23 25. :-)

É.
 
hat nekem a lopakodasra vagy 10et kene oltozni hogy tutti ne koltesek HOt a maszasra meg csak 7et. Mindezt a 9en, romi karcsi nelkul ;)
 
Nekem meg épp aktuális a NO HO küldi, így ez miatt szívok. De rászántam azt a KNO mennyiséget, hogy ne kelljen HO-t költeni.
Ill lehet öltözni is kicsit lopakodásra (suhanó csimma, szilmill tőr). :-), lehet inni cs.é. italt, és ott van még a romfosztogató karkötő.
A tulajdonság-próbákra pláne lehet öltözködni.
Szóval egy kicsit több parancshely, de megolható HO-nélkül.
.... eddig.

Éjfény
 
ez jo kerdes, nekem amelyik karim egyedul is fixen veri a xenokat annak nincs eleg HOja a kuldire
akinek van HOja, az meg egyedul nem viszi le a xenokat, szolgakat meg nem vihet.
Tok szopas
 
Csak en erzem ugy, hogy kezd nagyon unalmas lenni ez a xeno dolog?

Ha jol szamolom, akkor eddig 11 es fel het a minimalis ido, a kezdetektol amig az 5 teli uvegcset le lehet adni. Ez ugye akkor van, ha mindig tudja a kari mit kell csinalni, nincs egy bukott csata sem (csak amikor kell meg az elejen) es van lemaradas is. Es hat elegge unalmas ez a hozz 4 mintat, ot teli uvegcset stb.

Vajon mi van meg hatra? Lesz-e eleg kari, aki befejezi a xeno lazadast?
 
Avagy hogy harcolnak a nagyok:

Ellenfeleid 2 xenomorph gyermek (#421) [aura:
bűz: 255, imm.ktkt.méreg: 15.] és 4 xenó
élősködő (#420) [aura: 14-es méretű 20-as szintű
jobb csáp, 16-os paraliz.méreg, 13-as méretű 19-
es szintű bal csáp.].

*** 1. KÖR *** A 2. xenomorph gyermek a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy savcsapás!
A kék-vörös atya 122 ép-t sebződik. A kék-vörös
atya halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1.
xenomorph gyermek a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy savcsapás! Ellenállsz a
varázslatnak. Előhívsz egy tűzvihar varázslatot.
Rezisztálod a varázslatot. Az orgling disznó 216
ép-t sebződik. Az 1. xenomorph gyermek 232
sebzést kap. Az 1. xenó élősködő 178 sebzést
kap. A 2. xenomorph gyermek sebződik 257 ép-t. A
2. xenó élősködő sebződik 202 ép-t. A 3. xenó
élősködő 203 sebzést kap. A 4. xenó élősködő 233
ép-t sebződik. (-17 vp.) Az orgling disznó
halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2.
xenomorph gyermek halálhörgés közepette a földre
zuhan. A 3. xenó élősködő halálhörgés közepette
a földre zuhan. A következő pillanatban
felrobban! Az 1. xenomorph gyermek 38 ép-t
sebződik. Az 1. xenó élősködő 30 ép-t sebződik.
A 2. xenó élősködő 35 sebzést kap. A 4. xenó
élősködő 36 sebzést kap. Az 1. xenomorph gyermek
halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. xenó
élősködő kileheli lelkét. A következő
pillanatban felrobban! A 2. xenó élősködő
sebződik 41 ép-t. A 4. xenó élősködő 30 sebzést
kap. A 2. xenó élősködő hörögve elterül. A tetem
nagy durranással szétrobban. A 4. xenó élősködő
38 ép-t sebződik. A 4. xenó élősködő halálos
sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció
közepette darabokra robban.
[A csatában összesen 1469 sebzést okoztál, és 0
sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid
által okozott/kapott sebzés: a kék-vörös atya:
0/122, az orgling disznó: 0/164.]

Ez egy orias petebol jott

Ja es a vege:
Óvatosan megtöltesz egy petrilíbium üvegcsét a
xenók savas vérével.
 
PETRILÍBIUM ÜVEGCSE (492. TÁRGY)
A petrilíbiumot egy mágikus eljárás során
állítják elő üvegből és még valamiből, aminek a
titkát a tudósok féltve őrzik. Az előállítása
nagyon drága, ezért csak különleges esetekben
használják. Amit most a kezedben tartasz, az egy
petrilíbiumból készült üvegcse, azonos anyagú
zárókupakkal. Ha xenókat ölsz, egy üvegcsét a
győztes csata végén automatikusan feltöltesz a
savas vérükkel.

SAVVAL TELI ÜVEGCSE (493. TÁRGY)
A petrilíbium üvegcsében ártalmatlanul lötyög a
xenók gyilkos vére. Talán ez lenne a megoldás,
petrilíbium páncélban vonulni ellenük? Magad is
nevetségesnek találod az ötletet... De ha van
egy anyag, ami ellenáll a savnak, miért ne lenne
még egy? Bízol fajod tudósaiban!

kulimasz
 
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
[ld. enc.] Ezúttal nem csak a tudósok vannak
jelen - itt a helytartó, a klánvezetők, a
katonai parancsnokok, a mágusok, és mindenki,
aki számít. A helytartó szólásra emelkedik.
- Mostanra már mindenki tisztában van a
szintünket veszélyeztető xenó fenyegetésekkel.
Az elmúlt hetek azt is bizonyították, hogy csak
magunkra számíthatunk. A császári szint számára
a problémánk apróság, a szomszédos szintek pedig
hasonló élet-halál harcot vívnak.
Mint tudjátok, a szaporulat központi alakja a
királynő, őt kell megsemmisítenünk. Egy jól
szervezett galetki csapat számára a kisebb xenók
nem jelentenek problémát, azonban a királynőt
óriási testőrök védik. Ezért a következő
taktikát alkalmazzuk. Kisebb csapatokat állítunk
fel, amelyek elbánnak egy-egy testőrrel, egy
összehangolt rohamban, miközben a szint csekély
katonasága a kisebb xenókat foglalja le. Ha a
testőrök elpusztultak, a szövetségek globális
támadása következik, amíg a királynő el nem
pusztul!
Komoly problémát jelent a halálos saveső a
kupola belsejében. Tudósaink már dolgoznak ennek
a megoldásán. Most átadom a szót az akadémia
vezetőjének, Edmertz professzornak.
Feláll egy nagyon ősz, és nagyon okos kinézetű
galetki.
- Féltve őrzött kincset osztunk most meg
veletek, ez a mágikus petrilíbium üvegötvözet.
Egyenlőre semmilyen más anyagot nem találtunk,
ami ellenállna a pusztító savnak. Minden ifjú
kap öt pertilíbiumból készített üvegcsét. Minden
alkalommal, amikor xenók támadnak meg a
barlangodban, és legyőzöd őket, egy üveget
töltsetek fel a savas vérükkel! Az így kapott
mintákkal remélhetőleg ki tudunk kísérletezni
valamilyen anyagot, amelyet a bőrre kenve
legalább részleges ellenállást kaptok. Az öt
teli üvegcsével itt, az akadémián kell
jelentkezni. Köszönöm a figyelmet, az Ősök
szelleme vigyázzon rátok!
 
80. kaland Tudod, hogy ezúttal messzebb kell
merészkedned, mint előtte, és talán még soha nem
volt az életed ekkora veszélyben, mint korábban.
De ugyanakkor a kaland izgalma olyan adrenalin
löketet ad, amitől felpörögve érzed magad.
Gyorsan mászni kezdesz.
[Mászás próba 16-os küszöbre: sikeres]
A járat organikus nyálkától lüktet, mindenhol
sötét árnyat vető hálók borítják be az utat
fenyegetően. Jó lesz vigyáznod!
[Csapdaészlelés próba 17-es küszöbre: sikeres]
Persze a figyelmes galetki nem esik csapdába.
Egyszercsak sziszegő hangokat hallasz. Fekete
árnyak mozdulnak feléd! Ellenfeleid egy xenó
élősködő (#420) és 2 xenomorph csecsemő (#419).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után
létrehozol egy gránitbőr varázslatot. (-9 vp.)
Összegyűjtve a benned rejlő mágikus energiákat,
elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-7 vp.) A
xenó élősködő közelebb jön, hogy támadhasson. Az
1. xenomorph csecsemő feléd mozog. A 2.
xenomorph csecsemő feléd rohan. A xenó élősködő
téged támad. Lesújt rád jobb csápjával.
Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél).
Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Villámgyorsan
előrevág bal csápjával. Gránitbőr védelmez. (0
ép-t sebződtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz
(-21% támadás). Rád vág jobb csápjával.
Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél). Ah,
kronofúzió (-2 TVP). Iszonyú szaga benyomással
van rád. (-4 ép.) Az 1. xenomorph csecsemő téged
támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél).
Lélekenergiát szív el (-12%). Feléd suhint bal
karmával. Gránitbőr védelmez. (0 ép-t
sebződtél). Lélekenergiát szív el (-10%). A 2.
xenomorph csecsemő rád veti magát. Kimeresztve,
előre suhint jobb karmával. Gránitbőr védelmez.
(0 ép-t sebződtél). Feléd suhint bal karmával.
Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A xenó élősködő téged támad.
Előresuhint jobb csápjával. Gránitbőr védelmez.
(0 ép-t sebződtél). Villámgyorsan előrevág bal
csápjával. (19 ép-t sebződtél). Bénító méreg
hatol beléd. Gyengülsz (-21% támadás).
Meglóbálva zúz jobb csápjával. (20 ép-t
sebződtél). Idődet lopja (-1 TVP). Bűze zavar. (-
7 ép.) A 2. xenomorph csecsemő rád veti magát.
Feléd üt jobb karmával. (21 ép-t sebződtél).
Feléd suhint bal karmával. (16 ép-t sebződtél).
Az 1. xenomorph csecsemő rád támad. Odacsap
neked jobb karmával. (16 ép-t sebződtél).
Odacsap neked bal karmával. (18 ép-t sebződtél).
Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette
elvarázsolsz egy tűzvihart. Ellenállsz a
varázslatnak. A xenó élősködő sebződik 214 ép-t.
Az 1. xenomorph csecsemő 247 sebzést kap. A 2.
xenomorph csecsemő 217 ép-t sebződik. (-17 vp.)
A xenó élősködő halálos sebet kapva a földre
zuhan. A következő pillanatban felrobban! 45 ép-
t sebződtél. Az 1. xenomorph csecsemő 36 ép-t
sebződik. A 2. xenomorph csecsemő sebződik 39 ép-
t. Az 1. xenomorph csecsemő halálos sebet kapva
a földre zuhan. A 2. xenomorph csecsemő kileheli
lelkét. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 678 sebzést okoztál, és 166
sebzést kaptál.] Ismét látványosan
győzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+182%).
Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a
zsákmányt, ami egy védelem itala, 4 drágakő és
106 arany.
(Feltételes gyógyítás narancs gyógyitallal
gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz
120 ép-t.
Egyre több nyüzsög itt a férgekből! Nem csoda,
hogy nap mint nap zaklatnak a barlangodban is.
Hamarosan elérkezel az óriási barlangteremhez.
Most van szükség a mátekel gombára.
[Tárgyhasználat: 1 mátekel gomba]
Miután bekented magad, utadat egyenesen a
központi kupola felé veszed. Mindenhol méteres
organikus kinövéseked látsz, már lopakodnod sem
kell annyira. A szag fullasztó. Hirtelen egy
csáp nyúl ki feléd a magasból.
[Erő próba 21-es küszöbre: 3 hősiesség pont árán
sikeres]
Minden erődet megfeszítve küzdesz, és egyszerűen
széttéped a csápot. Szerencsére, csak valamilyen
tudat nélküli, idegi reflexszel működő nyúlványa
volt a burjánzó kolóniának. De ezentúl már
ezekre is figyelni fogsz. A központi kupola
fenyegetően és gonoszul emelkedik előtted.
Méretei lenyűgöznek, egy kicsit figyelmetlenül,
mintegy megbűvölve sétálsz felé. Ennek
köszönhető, hogy egy xenó őr meg tud lepni.
Ellenfeled egy xenomorph gyermek (#421) [aura:
18-as méretű 24-es szintű bal karom, 9-es méretű
14-es szintű farok.].

*** 1. KÖR *** A xenomorph gyermek varázshatalma
segítségével elmond egy savcsapást. Rezisztálod
a varázslatot. Elmormolsz egy gránitbőr
varázslatot. (-9 vp.) Heves kézmozdulatok
közepette elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-
7 vp.) Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorph gyermek mágikus ereje
felhasználásával előidéz egy savcsapást. Nem hat
rád. Mágikus erőd felhasználásával előidézel egy
tűzvihart. Rezisztálod a varázslatot. A
xenomorph gyermek 231 ép-t sebződik. (-17 vp.)
Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** A xenomorph gyermek előhív egy
savcsapás varázslatot. Rezisztálod a
varázslatot. Elmormolsz egy tűzvihar
varázslatot. Nem hat rád. A xenomorph gyermek
222 sebzést kap. (-17 vp.) A xenomorph gyermek
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 344 sebzést okoztál, és 0
sebzést kaptál.] Győztél! Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+166%). Elegendő lélekenergiát
gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy
képességpontot. Elegendő lélekenergiát
gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy
képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 74
arany.
Riadtan fordulsz körbe, várod a xenóhorda
támadását - de szerencsére gyorsan és csendben
végeztél a teremtménnyel. Most már óvatosabban
mész tovább. Vajon hol tudsz bejutni az óriási
kupolába?
Közelebb érve látod, hogy ez nem lesz probléma -
a kupolát alkotó vastag hártyát itt is, ott is
apróbb repedések borítják. Aprók, a xenók
léptékével nézve - több, mint elegek ahhoz, hogy
egy galetki besurranjon rajtuk. Nagy levegőt
veszel, és belépsz. A klíma odabent fojtogató,
párával teli, nagyon idegen számodra, kapkodva
próbálsz lélegezni.
[Egészség próba 22-es küszöbre: 2 hősiesség pont
árán sikeres]
Szerencsére, alakváltó szervezeted képes
alkalmazkodni az ellenséges körülményekhez.
Ahogy szemed hozzászokik a furcsa világításhoz,
körülnézel. Az első, és legfontosabb dolog, ami
megragad, az az óriási xenó királynő, ami a
fészek közepén trónol. Gigantikus xenó, hat
irtózatos méretű csáppal. Teste a többi részhez
képest is hatalmas, szinte szétfolyik, nem
tartod valószínűnek, hogy képes lenne mozogni.
Eddig jutsz nézelődésedben, amikor sercegést
hallasz, és valami rád cseppen. [32 életpontot
sebződsz.]
Fájdalom mar a válladba. Döbbenten nézel körül.
A kupola belsejéről furcsa, organikus cseppkövek
nőnek le, és azok csepegnek - a xenók savas
véréhez hasonló, gyilkosan maró anyaggal! Ennek
fele se tréfa! Nem sokáig maradhatsz itt, ha
élve ki akarsz jutni. A királynő potrohából
vastag tojócső vezet el egy nagy mélyedésig.
Láthatóan, itt szüli a tojásokat. Dolgozók
serege sürgölődik körülötte, a tojásokat
szállítják a keltetőgömbökbe, vagy épp a
királynőt etetik - belegondolni sem mersz, hogy
mivel! Újabb csepp sav csöppen le. [32
életpontot sebződsz.]
Távoznod kell, ha élve ki akarsz jutni innét!
Úgyis eleget láttál. Ekkor megpillantasz a
királynő mellett egy kisebb alakot. Kisebb? Nos,
a királynőhöz képest igen. Te viszont csupán
hangya vagy mellette. A királynőt őrző testőr
maga a megelevenedett halál. Hosszú, izmos
lábaival láthatóan hihetetlenül fürge tud lenni.
Hat csápos karma, és hosszú, izmos, tüskézett
farka mellett kettes fogsora jelenti a biztos
pusztulást bármilyen zsákmánynak. És ha az nem
lenne elég, a királynő túloldalán újabb
testőröket pillantasz meg! Ha a lakószintre lesz
elég széles járat, hogy ezek a testőrök
feljussanak, az évszázad mészárlása következik
be. Most már tényleg eleget láttál! Távozol, és
hálád adsz az Ősöknek, hogy a lélekenergiád még
mindig a testedhez van kötve.
Azonnal jelentést teszel az akadémián, akik
elhűlve hallgatják beszámolódat. A tudósok
tanácstalanul néznek.
- Kell lennie valamilyen megoldásnak! A
helytartó tudni fogja, mit kell tennünk.
Kidolgozunk egy tervet, ami biztosítja a szint
fennmaradását! kevés időnk van már. Teljes
összefogásra lesz szükség! Keress fel minket
amint lehet, és tájékoztatunk arról, mit kell
tenned!
A tudósok nagyon letörtnek látszanak, nem is
nyaggatod őket kapzsi módon külön jutalomért -
de a vendéglátásukat a közös étkezőben nem
utasítod vissza (+100% jóllakottság).
(+12 képességpont.) (+6 hősiesség pont.)

kulimasz
 
(:
 
Na! Egy rajongom vagy Te is! Koszi mindent, be fog jonni!
 
gennygoc tudod szivbol kivanom hogy jo szopatos legyen neked a xenozas ha nemtod miert akkor latogass at masik topicba .)))
 
Szupi! Ha 3 jon savcsapassal akkor vege a dalnak. Koszi az infot!
 
hi
Ahányadik szintű a manaformázasa az ellenfélnek, annyi % esélyed van, hogy mindenképen bekapod a varázslatot, függetlenül a rezisztedtől.

Éjfény
 
Tudja valaki hogy mukodik a manaformazas? Xeno baratainknak sajna van...
 
igy mán világos ;)
 
Miklos kijelentette hogy az nem tesztelhet OVn aki jaccik is rajta. Talbot meg ugye elkezdett jaccani. A kettobol kovetkezik hogy Talbot mar nem tesztelhet.

Ilyen egyszeru.
 
De van, csak az meg nem ismert. Keresd fel az ov.pserve.hu oladal forumat, ott minden le van irva.
 
Köszi szépen,de csak ennyi az egész, semmi folytatása a sztorinak?
 
1 őskő, 8 kno, 6 ho a jutalom.
 
Hali

Van már olyan aki összeszedte az akadémián kért xenó mintákat?Mi történik ha megvannak?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.