amiket ide irtok lapokrol, azok közül a jobbakat elkészitik??? |
vagyis a csápjelző inkább csak x sebzést ad. |
testrészlopó
4vp, tolvaj galetki
nem le7 lereagálni, nem lehet hatás célpontja. ha mesebez 1 lényt, kap 1 csápjelzőt(testrész, a galetki kap x/xet, x amennyit ténylegesen sebzett a lénybe, nem másolható).
3 vp: kikereshetsz 1 testrészt a paklidból, és választásod szerint rárakod a testrészlopóra, vagy a kezedbe veszed.
1 vp: célpont galetkiről átkerül rá 1 testrész. mindkét képességét csak a saját körödben körönként 1x használhatod. minden rárakott testrész 2vel drágább.
[1]/[1]
"ez a förmedvény a testrészeit nem növesztette, hanem lopta..." |
oké,akkor a következő:a dobást nem lehet modositani. |
A késleltetett hatás jelzőket könyű módosítani. Kéne valami korlátozás: vagy, hogy a késleltetésjelzőket nem lehet módosítani vagy, hogy a dobást nem lehet befolyásolni se Timerával se semmivel. |
fluxus piramis:
2 épitő,elenios épület
sikeres kijátsásakor és minden előkészitő fázisodban dobj fel egy pénzérmét.
ha eltalálod,akkor célpont játékos következő köre elmarad.ha nem találod el sebződsz hármat.
késleltetett hatás 3: A fluxus piramis a semmibe kerül. |
dobást nem lehet modositani,ezt leirta |
szerintem az egy kicsit bruti timérával, mondjuk min 3 kör kell a nyeréshez, de már az első körben le bír jönni...... nemtom, de csak a köröd végén nyerd meg a játékot |
ilyenünk már van... talán az ötödik kiadásban jött ki...=) |
Vámpírfog
Halhatatlan, 5 Vp, testrész.
Amennyit sebzett a galetki annyit gyógyul.
Ez a képesség csak akkor érvényes ha játékost sebez meg. A galetki ezentúl vámpír lesz.
Hátrány: Ha 2 körig nem sebez meg játékost akkor kap egy -2/-2 jelentő jelzőt. |
Kiegészítés: mind1ik képességet körönként csak 1szer lehet alkalmazni. |
ősi piramis
fairlight építmény, 0 építő
aktívan jön játékba
dobj 1 hatoldalú kockával:1-5: kapsz 3 vpt
6: kap 1 piramisjelzőt.
ha nem hatost dobtál akkor a semmibe kerül,kivéve ha elköltesz 2 vp-t és 1 ÉP-t.
ha legalább 3 piramisjelző van rajta, akkor megnyered a játékot. a jelzők száma semmilyen más forrással nem módosítható, a dobás sem módosítható.
körönként legfeljebb 1szer dobhatsz. |
kettő ilyen + 1 garlin kristály:
leveszel az egyikről egy jelzőt: kapsz 3 vp-t és mindkettő kap egy jelzőt-> termelsz végtelen jelzőt és nyertél
magyarul korlátozni kéne a körönkénti jelzőfelhasználást |
Kincstár
1 építő, Fairlight
Ha valaki VP-t kap tegyél rá harmadannyi kincsjelzőt, mint ahány VP-t kapott. Ha valaki SZK-t kap tegyél rá feleannyikincs jelzőt, mint ahány SZK-t kapott. Ha valaki lapot húz tegyél rá annyikincs jelzőt, mint ahány lapot húzott (mindig felfelé kell kerekíteni)
Vegyél le 1 kincsjelzőt: kapsz 1 VP-t
Vegyél le 2 kincsjelzőt: kapsz 1 SZK-t
Vegyél le 3 kincsjelzőt: húzz 1 lapot |
Ha még 1 Ördögűző pálca is lent van, akkor szinte végtelen jelző van rajta. |
különösen az első képessége jó.=) (... főleg, ha lesz olyan élő bűbáj, amelyeknek szakértelmeket lehet áldozgatni.=)) |
ja, két Folrangot nem.=) (...)
én kérek elnézést. |
ja, pl. két Folrangot. (...) |
de adott esetben muszály sebeznie lénybe, vagy játékosba, és akkor már valamelyiket nem csinálhatja, pontosan az ilyen esetek miatt lehet x max 4. |
de ha úri gusztusod úgy tartja, 5vpért is lehelhetsz 11et |
vagy letercelsz 3at, meg kiraksz 1 múló szintlépést, és máris van 3, 10/9es lényed mágikus védelemmel, 8as lehelettel, meg pár képességel. ráadásul a villámforrások 3al olcsóbbak, és 3al többet sebeznek, tehát ingyen lehel 6 meg az ütését villámsújtásba alakítod, akkor még13at. tehát6+13)*3. szép kis ütés))) |
ezzel egy jó kombót lehetne összerakni:
ez a lap+grimor+valamilyen aktivizálólap (kürt)
aztán már csak meg kell védeni, de milyen jó volna a másidikkörben lehozni 2-3 ilyet +1 grimort |
a kör végén a semmibe kéne kerülniük |
ez jó,ez tetszik
csak ebből az lesz,hogy áldoz a srác négy épt,majd elöször gyogyit ötöt,aztán a következő körben kap 3 vpt és a következő körtől kezdve huzogat 2körig...de jó lap,nekem tetszik |
hieroglifa
x csont, fairlight tárgy
idézési költségében minden csontot helyettesíthetsz 1 ÉP-vel. sikeres kijátszásakor kap x hieroglifa jelzőt, plussz annyit ahányas a régészet szakértelmed.
p:vegyél le 1 hieroglifajelzőt: válassz:
- kapsz 3 vp-t
- gyógyulsz 5 ÉP-t
- célpont lény sebződik 4et, vagy játékos 3at
- húzz 1 lapot!
- kör végén húzz 2 lapot
- kapsz 2 csontot
x maximum 4 le7, és 2x nem használhatod ugyanazt a képességét. |
modositás:a kör végén ha több,mint két lap van a kezedben a semmibe,ha max kettő a gyüjtőbe kerülnek. |
Ezek csak mókatervek, nem kell leugatni, hogy nem versenyerősek:
Kémkedés szakértelem (lehet hogy már van ilyen nevű lap)
1 vp
színtelen
szakértelem
Kijátszási feltétele, hogy a paklid felső 5 lapját, és az összes játékban és gyűjtőben lévő víziódat a semmibe dobd.
Minden játékos minden előkészítő fázisában megnézheted tetszés szerinti játékos paklija felső X+1 lapját, ahol X a játékban lévő Kémkedés szakértelmeid száma, és mindegyik lapnál eldöntheted, hogy a gyűjtőbe, a semmibe, vagy általad meghatározott sorrendben a pakli tetejére kerüljön.
Szomjas Tr'vgudr, a kémkedő (lol név)
6 vp
Leah
éjfatty
Nem lehet megcounterolni.
Nem jöhet aktívan a játékba.
Élet:2.
Minden előkészítő fázisodban fel kell áldoznod egy úszó lényedet, vagy egy víz altípusú lapodat, különben ez a lap kerül a semmibe. Ettől nem menti meg az élet.
Kémkedés szakértelmedet kettővel növeli, ha az legalább 1-es szintű.
(17)/11 | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|