| Kozmikus Asztálszárnyas
7VP
Elenios szörny
ritka
1mág/15 mág
0szk
Repül. Minden elenios lap 2-vel olcsóbb. Ha az őrposztban van, az ellenfél lényei nem támadhatnak téged.
"Elképzelhetelenül óriási méretű asztrális lények- szerencsére éteri testük miatt minimális sebzést tudnak csak okozni " |
28ért jön le. Ez vicces.
Tényleg igaz? ) |
a janq . ujj paklijaban a 3 dik korben 28 ert jon es .. ugyanugy o megnyeri a morg fan gorral .. buvos erdo mellett. |
Az új paklimban a 3. körben 3ért jön, és egy meccs legalább 10 körös!!! |
legyen kisebb jojjon kevesebbert .. mire lejonne addigra mar vege a jateknak .. mai kornyezet sajna.. |
Aranyos. El tudom képzelni a sárkány deckbe. Talán! |
Angyalsárkány
8vp
Elenios sárkány szörny
3mág/6mág
3szk
Repül, láthatatlan, látja a láthatatlant. 2-es energiacsapás(elektromos).7vp, áldozd fel; visszagyógyulsz max. ÉP-re.
"Titokzatos mennyei lény, minden gonoszság fanatikus pusztítója." |
Esetlag a hétvége miatt ilyen álmatag mindenki? |
Vagy egy napja a bárdjaim? |
Na mi van, két napja senkit nem érdekel ez a fórum? |
Elnézést a tárgyakér meg varázslatokért de hát a kettő illik meg aztán nem szeretem annyira a lapötletek fórumot túl sokan vannak |
________
BÁRDOK
2vp Vándorénekes
gyakori
foghat tágyat
Bufa kalandozó; ember, bárd
Minden bárdod idézési költsége 1 vp-vel kevesebb, de nem mehet így 1vp alá. Vándorénekesből öt lehet a paklidban. 2vp: Kapsz egy szk-t. Ezt a képességet egy körben csak egyszzer használhatod.
"A vándorénekesek csupán énektudásuk révén juthattak némi aranyhoz"
Sp.: 1
Ép.: 2
4vp Mesterdalnok
nem gyakori
foghat tárgyat
Bufa kalandozó; ember, bárd
Immunis mentális varázslatokra. 3vp: Célpont két lény passzivizálódik. Ha az őrposztban voltak, először visszakerülnek a tartalékba. Ezt a képességet körönként egyszer használhatod, és csak nem élőholt lények ellen.
"A Mesterdalnokok klánjuk legjobbjai. Muzsikájuk mindenkit ámulatba, olykor álomba ejt"
Sp.: 2
Ép.: 2
3vp Bárd
nem gyakori
foghat tárgyat
Bufa kalandozó; ember, bárd
2vp: Célpont gyűjtőből visszakerül egy lény, és aktívan a tartalékodba kerül. Ezt a képességet körönként egyszer használhatod, és csak a saját fő fázisodban. Célpont lény az ellenfél gyűjtőjében is lehet.
"A bárdok hőstörténetei olykor életre keltik a rég elhullott harcosok földi maradványait."
Sp.: 1
Ép.: 2
5vp Nyughatatlan dalnok
nem gyakori
foghat tárgyat
Bufa kalandozó; ember, bárd
Amíg játékban van, minden bárdod kap egy jelzőt, ami +2 sebzést és +2 életerőt jelent. Ha passzivizálod egy bárdodat, célpont játékos sebződik 3 Ép-t.
"Mindenki békés vándoroknak hiszi a bárdokat, pedig lantjuk olykor halálos fegyverré válhat kezükben."
Sp.: 1
Ép.: (mágikus) 3
5vp A természet harcosa
ritka
foghat tárgyat
Bufa kalandozó; elf, bárd
Nincs rá hatással semmilyen Sheran lap, Sheran lények nem sebezhetik. 1vp: Ebben a körben egyik bárdod sem sebezheti meg semmilyen Sheran lény. torzszülöttek ellen +3 sebzése és Ép-je van. [Ez a lap Istenek Háborújában tiltott]
"Akik egész életükben a természettel való egyesüléssel töltik, képesek parancsolni az elemeknek."
Sp.: (mágikus) 3
Ép.: 3
4vp Az álmok mestere
ritka
foghat tárgyat
Bufa kalandozó; ember, bárd
Aktívan jön játékban. P: célpont passzív lap aktívan hozzád kerül, mostantól te leszel a gazdája.
"Egyesek képesek mások álmaiban járva befolyásolni mások cselekedeteit és nézeteit."
Sp.: 2
Ép.: 3
4vp Okkult bárd
nem gyakori
foghat tárgyat
Bufa kalandozó; ember, bárd
2vp: Célpont lény vagy játékos sebződik 3-at. Ez tűzsebzésnek számít.
"Némely bárd, letérvén a vándor életről, tűzvarázsló-iskolákban próbált boldogulni, ám néhány év után visszatértek saját társaikhoz."
Sp.: (mágikus) 3
Ép.: 3
8vp Elanor
ritka
foghat tárgyat
Bufa kalandozó; elf, bárd
Aktívan jön játékban. Kijátszásakor kikereshetsz a paklidból két bármilyen bárd lapot és idézési költség nélkül kirakhatod őket. A kijátszási feltételnek teljesülnie kell.
"A legnagyobbaknak mindig akadnak követői."
Sp.: (mágikus) 3
Ép.: 5
_________
TÁRGYAK
1szk Rejtett kés
gyakori
fémtárgy
színtelen tárgy, fegyver
Használója a következő képességet kapja: 1vp: Célpont őrposztban lévő lény sebződik egyet. Ha bárd használja, a sebzés nem egy, hanem kettő.
"Néhány kalandozó megpróbálta leutánozni a bárdok harci technikáját, de igazán egyikük sem fogja jobban elsajátítani ezt a tudást."
1szk Lant
nem gyakori
fatárgy
Bufa tárgy, hangszer
Használója csak bárd lehet. Minden vp-t igénylő képesség használata eggyel kevesebb vp-be kerül használójának, de nem mehet 0vp alá.
"A lant a bárd leghalálosabb fegyvere."
1szk Csontfurulya
nem gyakori
Bufa tárgy, hangszer
Használóján minden sebzés feleződik, (a vaszteséget lefelé kerekítsd) és nem lehet azonnali varázslat célpontja.
"Egyesek el sem hiszik, mire nem képes egy furulya egy bárd kezében, különösen a varázselhárítás terén.
1szk Varázstekercs
nem gyakori
színtelen tárgy
Használója képes lesz bármilyen játékban lévő lény képességét használni, amennyiben az Xvp elköltését igényli. A hatás egy vp-vel olcsóbban jön létre, de így sem mehet 0vp alá. Varázstekercsből öt lehet a paklidban.
"A bárdok sikereinek titka a jó megfigyelőképesség. Nemcsak egymás fortélyait lesik el az idők folyamán, hanem mások praktikáit is sikerrel alkalmazzák."
______________
VARÁZSLATOK
5vp Ámulat
nem gyakori
Bufa általános
Idézési költsége annyi vp-vel kevesebb, ahány bárdod van játékban. Kijátszási feltétele, hogy legyen bárdod játékban. Ellenfeled a következő körében nem játszhat ki lapokat, és minden játékban lévő lapja passzivizálódik.
"Néhány igen hatásos trükk elég egy bárdnak ahhoz, hogy szorult helyzetéből elmeneküljön."
2vp Legendák felidézése
gyakori
Bufa bűbáj
Amíg játékban van, minden bárdod kap +3 sebzést, és immunissá válnak minden nem tárgy lap által okozott forrásra.
"Néha egy-egy emlékezéssel töltött este egészen feltüzesíti az amúgy békés bárdokat. Számukra elfogadhatatlan klánjuk bukása."
7vp A halál dala
ritka
Bufa azonnali
Kijátszási feltétele, hogy legalább három bárdod legyen játékban. Célpont három lény a gyűjtőbe kerül és büntetésük nem érvényesül, vagy célpont játékos sebződik 10 Ép-t.
"Soha ne becsülj le egy vándorénekest, nem tudhatod, a koszos köpeny és a kopott lant kit rejt valójában!"
3vp Dallamegyesítés
nem gyakori
Bufa bűbáj
Kijátszási feltétele, hogy legyen Lantod vagy Csontfurulyád játékban. Minden bárdod vp-t igénylő képessége 1vp-vel kevesebb, de nem mehet így 0vp alá.
"Egyike a leghatásosabb praktikáknak. Ha meghallod, rohanj, ahogy a lábad bírja . . ."
5vp Hangorkán
ritka
színtelen általános
Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban Nyughatatlan dalnok-od. Célpont három nem élőhalott lény a gyűjtőbe kerül.
"Nyugodt melódiáikat könnyen pusztító hangzavarrá tudják változtatni."
___________________________________________
Vélemény várok, kritikát vagy elismerést, édes mindegy.
Őszinte hívük:
Sir Lancelot Dulac |
ugy latszik nem figyeltem elegge . . . de lehet két sárkánybarlang . . . ha majd kiadjak nem szarakodom . |
Félénk sárkány
4VP
Elenios, szörny, sárkány
0/4
Minden sárkányod 2VP-vel olcsóbb. Hátrány: Nem mehet be az őrposztba.
------------------------------------------------------------
Szellemsárkány
7VP
Leah, szörny, sárkány, élőholt
3/5(Mágikus)
Időleges költség 1: 1VP Láthatatlan. 2-es savlehelet. Az ellenfél minden lénye kap -1 ÉP-t.
------------------------------------------------------------ |
Egy pakli ötlet.
Kobold
1VP
Tharr, szörny, kobold
0/1
Képesség: Koboldból 5 lehet a paklidban a szokásos 3 helyett.
Idézet: A Goblinok ellenségei amióta csak léteznek, fő céljuk, hogy kiírtsák őket. ----------------------------------------------------------------- -----------------------------
Kobold harcos
2VP
Tharr, szörny, kobold
2/1
Ha rajta kívül van koboldod játékban kap +2 sebzést. Goblinok ellen +1 ÉP-je van.
----------------------------------------------------------------- -----------------------------
Kobold vezér
3VP
Tharr, szörny, kobold
2/2
Rajta kívül minden koboldod kap +1 ÉP-t.
----------------------------------------------------------------- -----------------------------
Kobold bajnok
4VP
Tharr, szörny, kobold
3/3
Goblinok ellen +2 sebzése és mágikus védelme van.
----------------------------------------------------------------- -----------------------------
Kobold mágus
3VP
Tharr, szörny, kobold
0/2
P: 2VP keress ki egy kobold altípusú lényt a paklidból (mutasd meg) vedd a kezedbe a paklit ezután keverd meg.
----------------------------------------------------------------- -----------------------------
Kobold sámán
3VP
Tharr, szörny, kobold
0/3
2VP Célpont kobold max. ÉP-re gyógyul.
----------------------------------------------------------------- -----------------------------
Kobold kocsmáros
3VP
Tharr, szörny, kobold
0/2
2VP célpont kobold kap +2 sebzést és -1 ÉP-t a kör végéig. Ezt a képességet egy lényre egy körben csak egyszer használhatod.
----------------------------------------------------------------- -----------------------------
Kobold alkoholista
3VP
Tharr, szörny, kobold
2/1
A Kobold kocsmáros képességét rá bárhányszor lehet használni.
----------------------------------------------------------------- -----------------------------
Kobold erősködő
2VP
Tharr, szörny, kobold
3/1
Ha a kobold erősködő bekerül az őrposztba onnan semmiféle képpen nem kerülhet vissza a tartalékba.
----------------------------------------------------------------- -----------------------------
Kobold táborhely
2 építő
Tharr, építmény
/3
Minden koboldod kap annyi plussz sebzést és ÉP-t ahány koboldod van játékban.
----------------------------------------------------------------- -----------------------------
Kobold védőmágia
4VP
Színtelen, bűbáj
Egyetlen egy koboldod sem lehet célpontja forrásnak. Ez a képesség passzívan is működik.
----------------------------------------------------------------- -----------------------------
Kobold harcimágia
3VP
Tharr, általános
Célpont lény sebződik annyi ÉP-t ahány koboldod van játékban.
----------------------------------------------------------------- -----------------------------
Vélemények? |
Kövévált sárkány:
Nagyon gyenge,legjobb esetben 5. körben üt,addigra a sárkányoknak nyerniük kell!
Max. gyakori lapnak... |
Sárkánybarlang lapterv már van ÉN CSINÁLTAM,még a listán is fenn van. |
DD |
Ok akkor majd javított verziót csinálok
Kővévált sárkány: Nem olyan jó mint a többi ötleted. Túl nagy rizikó egy ilyen lap. Mire aktivizálnám adigra puff meghalnak a többiek egyedül marad és kiütik. De pozitív tulajdonsága ötletessége.
Andhumeia: Tökéletes! Jól jönne nagyon!
Sárkánybarlang: Jó kis lap ezis remélem azért ezt is beteszok.
Lávasárkány: Hát legyen 7 vp inkább. És miért elemmentál is? Ezt nem értem
Dicső: Ne legyen Bufa mert ha bekerül a legközelebbi kiégbe akkor nem fogunk vele találkozni olyan gyakran. |
hát véleményt kértél . . . itt van . . . de ára is van a részletezésnek . . .
A kentaur vándorral miért sebzel 3-at mindenkibe? Szerintem ha kalandornak képzeli magát, a torzszülöttek ellen kapjon +2 sp, vagy ilyesmi
Az utánzóművész inkább jelenben . . . akarom mondani játékban lévő kentaurt utánozzon, nem? Vagy ha gyűjtőset akarsz, alkosd meg a kentaur spiritisztát! Neked nem lesz nagy gond . . .
2vp Kővévált sárkány
nem gyakori
Sheran szörny, sárkány
Repül. Kijátszása után passzívan a tartalékodba kerül, és kerül rá négy kő jelző. Minden előkészítő fázisodban vegyél le egy ilyen jelzőt. Amíg van rajta jelző, nem számít játékban lévőnek, semmiképp nem lehet hatni rá. Ha már nincs rajta jelző, aktivizálódik. 1vp: a kővévált sárkányra kerül egy kő jelző.
Sp.: 4
Ép.: 5
11vp Andhumeia
ritka
Raia szörny, sárkány
Idézési költsége annyi vp-vel kevesebb, ahány sárkányod van játékban. Repül. 3-as tűzlehellet. Minden sárkányod kap +2/+2-őt, és nem lehetnek mentális varázslatok célpontjai. Büntetés: 7 ÉP.
Sp.: (mágikus) 3
Ép.: (mágikus) 4
És most egy lap, ami nemigen lény, dehát itt jobb helyen van:
1 építő Sárkánybarlang
ritka
Raia építmény, barlang
Kijátszása után az őt építő lény aktivizálódik. Csak sárkány építheti. Minden sárkányod kap +2/+2-őt, és 2-es tűzlehelletet. Nem lehetnek azonnali varázslatok célpontjai.
Ép.: (mágikus) 5
6vp Lávasárkány
ritka
Dornodon szörny, sárkány, elementál
Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban két, tűzzel kapcsolatos képességgel rendelkező lényed. Kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebződik 7 Ép-t. Immunis tűzre. Repül. 5-ös tűzlehellet.
Sp.: 2
Ép.: 4
8vp Dicső sárkány
ritka
Bufa szörny, sárkány
Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban legalább egy sárkányod. Kijátszáskor a Dicső sárkány kap annyi +1/+1 jelzőt, ahány lényed van játékban, illetve ahány lénye van ellenfelednek a gyűjtőjében. dicső sárkányból csak egy lehet a paklidban.
Sp.: (mágikus) 2
Ép.: (mágikus) 5
A hű halott . . . hát érdekes megközelítés. mindenesetre elég jó . . .
Setételfek? esetleg az alap setételf legyen olcsóbb, gyengébb és olcsósítsa a többi setét jelleműt . . .
Ja, és az ár. Te is írhatnál vmit a sárkányokról. Pl.: miért dornodon a villámsárkány, stb. . . |
Senki? ) |
Van pár régi ötlet ami nagyon megtetszett ötletesek. De nem elég jók. Tudom ez illetlenség de azért most én dobom ki ezeket a lapokat.
Zabagép 5 vp
Thar/Kalandozó/Ember
Látja a láthatatlant . Összefogás kalandozóval (a kalandornak nem kell tudnia összefogni) Torzszülöttek ellen +1 sebzése és mágikus védelme van. Nem kerülhet rá jelző.
sb: 2
ép:3
Raia Papagája 4 vp
Raia/Szörny
1 szk
Repül. 1-es regenerálódás. Immunis a hidegre! 1vp: Amíg játékban van csak Raia tipusu repülő lények jöhetnek játékba!
sb:1
ép:2
Ork Angyal 8vp
Dornodon/Szörny/Ork
2 szk foghat tárgyat
Repül. Immunis a tűzre. Arkanygyal és Halálanygyal ellen + 3 sebzés és +3 életpontja van. Minden ork +2 sebzést vagy mágikus védelmet kap. Nem hat rá bűbáj! Halála után mindenképpen te kapod meg az SZK-t.
sb: 4 (mágikus)
ép:3
Szerintem így jobbak de ha így se jó szóljatok! Kritikák és Anyázások jöhetnek. |
Írjak? Ezek nagyon jó sárkányok. Én nem adom meg igazi nevem nekem elég az, hogy Bolond Gyerek. (bár sajna úgyse fog sikerülni )
Kentaurok:
Kentaur Vándor 3vp
Sheran szörny Kentaur
1szk foghat tárgyat
Aktívan jön játékba. Nem kerülhet rá jelző.
Késeltetett hatás 2: Minden játékos veszít 3 ép-t
sb:2
ép: 3
" A Kentaur vándorok kalandoroknak képzelték magukat ezért gyakran csatlakoztak másokhoz. Persze a történelem úgyis szörnyek diktálta be őket az emberek tudatába" -Kentaur krónika.
Kentaur Utánzóművész 6vp
sheran szörny kentaur
1szk foghat tárgyat
Bármely gyűjtőben lévő kentaurod képességét használhatja. Nem kerülhet rá jelző. Összefogás kentaurokkal. Büntetés: 1 ép Kárpótlás: 1 laphúzás
sb: 3
ép:3
Hű Halott 4 vp
Leach Szörny Élőholt Kentaur
1szk foghat tárgyat
Nem cserélhet gazdát. Összefogás Kentaurokkal (a kenturnak nem kell tudnia összefogni) Ha ő a gyűjtőben van és egy másik kentaur meghalt akkor a Hű Halott 2vp árán visszakerülhet az őrposztba. Nem támadhatja meg Kentaur. Hátrány: Csak az áruló kentaurt ütheti meg a kentaurok közül.
sb: 2
ép:2 (mágikus)
" A Kenturok még haláluk után is hűek voltak seregükhöz" - kentaur krónika.
És sötét elf ötletek:
Sötételf 4 vp
Leach Kalandozó Sötételf
Foghat tárgyat (bár ezt fölöslegesen írom)
Láthatatlan. Elf ellen + 1 sebzés vagy +1 ép
sb:3
ép:1 (mágikus)
"A sötételfek az elfek ősi ellentétei akik Leachot szolgálják és gonoszságott hírdetnek mindenütt!"
Sötételf Pengemester 5 vp
Kalandozó Leach Sötételf
Elfek ellen +3 sebzés.
1 szintlépés: Láthatatlan
2 szintlépés: Nem kerülhet rá jelző
sb:2 (mágikus)
ép:2
Méregkeverő 4vp
Kalandozó Leach Sötételf
Mérgezés: 2 Nem lehet megmérgezni. Látja a láthatatlant.
sb:1 (mágikus)
ép: 4
No ennyi. Kritikák és anyázások jöhetnek.
Ui: Necsak azt írjátok le, hogy sz@r vagy jó. Azt is, hogy miért! Hogy mégjobb Kentaurokat és sötételfeket kreáljak legközelebb! |
Nekem most egy "Sascsabi" nevű srác elintézte a közönséges sárkány, ugyhogy lehet hogy végre látom a nevem egy lapom.
Kentaurok? |
KÖSZ! itt van még pár, nehogy inatkozzunk
mondjuk a villámsárkány ismét héroszos. az a másik kedvencem , , ,
4vp Közönséges sárkány
gyakori
Színtelen szörny, sárkány
Repül. 2-es tűzlehellet. "Közönséges sárkányból akad a legtöbb ezen a földön. Legtöbbjük az ég kéke alatt repked, de az elvetemültebbje bemerészkedik a hegymély járataiba is."
Sp.: 2
Ép.: 2
7vp Villámsárkány
ritka
Dornodon szörny, sárkány
Repül. Minden előkészítő fázisodban kerül rá két villámjelző. 0vp: Célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány villámjelző van rajta. Ezt a képességet körönként egyszer használhatod. Ha villám megöl egy lényt, akkor a lény gyűjtőbe kerülése után kap még egy villámjelzőt. A jelzők száma semmilyen hatással sem változtatható.
Sp.: (mágikus) 1
Ép.: (mágikus) 4
0vp Sárkánymagzat
gyakori
Színtelen szörny, sárkány
Késleltetett hatás, 3: Megkapa egy játékban lévő, általad választott sárkány összes tulajdonságát. (sebzés, speciális képességek, stb.)
Sp.: 0
Ép.: 1
8vp Lángsárkány
ritka
Dornodon szörny, sárkány, elementál
Repül. 5-ös tűzlehellet. Kijátszásakor három célpont lény vagy játékos sebződik 5-öt.
Sp.: (mágikus) 4
Ép.: 3
7vp A tenger sárkánya
ritka
Sheran szörny, sárkány
Repül. Úszik. Hideg duplán sebzi. Ha olyan lény ellen harcol, aki nem tud úszni vagy repülni, a lény ellen +2 sebzést és +2 ép-t kap.
Sp.: 3
Ép.: 4 |
ja nekem beugatott
DD |
Jé hozzád nem volt bunkó az öcsi-pöcsi |
Nem kell barátom! Jók ezek ahogy vannak! Bár öcsémnek igaza van! Black Dragon best of Heroes! Bár ez nem baj sőt kifejetten pozitív! Jók a sárkányaid! |
Hülye öcsém itt is feltörte a kódot aszt lejáratott? Kis hülyegyerk miatt gondolom már megint mindenki utál igaz? `_´ Na várjon ezért még kap! Na mitcsinált? Beugatott mindenkinek? | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|