Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Borostyánba zárva
Küldd el képeslapként!
A képen a Talizmán című Earthdawn novelláskötet borítóját láthatod.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Kártyavédő fólia - Gamegenic – színes
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Roxat céhei
Birodalom (könyvsorozat)
Könyvismertető - G. G. Asyron: Hősök kora

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (622)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)
Az Idő Kereke sorozat folytatódik! (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ...
Nézet:
Ez nekem uj...
 
Ezt a paklit helyben megóvnám.
(Vidám Gorka tiltott fajon)
 
meg gondolom ezek után a sikerteleneket fogja keresni...
 
Ironia:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/80/21/ef/8021ef878d5f8c7ce1c4350a096ce136.jpg
 
Ahogy a siKERES szavakat tartalmazó lapokban se (vagy azokban mégis?) szerepel a keres szó...
 
A faj szabályában az van, hogy: "nevében vagy szöveges leírásában szerepel ez a szó". Javítsatok ki, ha tévedek, de én úgy gondolom, hogy a "Boszorkánylány"-ban nem szerepel az "Ork" szó, csupán az O, az R és a K betűk egymás után, de nem egy szót alkotva, mert "Boszorkánylány"-ban a "Boszorkány" és a "lány" szó van.
 
Nyilván elbaszták.Van ilyen előfordul(volt már ilyen). Csak reméljük nem kell hozzá sok hónap hogy be is lássák. Természetesen az EX-es versenyeken lehet keresni logisztikussal koborlót...
 
Kész a következő ork deckem fajra.

3 Ardun Mork
3 Boszorkánylány
3 Boszorkánymester
3 Dl'orkhaugruk
3 Fagyorkán
3 Lyx-daiki boszorkány
3 Lyx-daiki boszorkánykódex
3 Orkhan Tai
3 Ősöreg dorka
3 Sztatikus orkán
3 Vidám gorka

+ 17 másik lap, ami még eldöntök.

Ezt talán át kellene gondolni még egyszer...
 
nyilvan nem magyar paicra kezdenem el ujra fejleszteni
 
azért mert drága a fejlesztő és egyáltalán nem látszik megtérülősnek a befektetett munka lásd előző online "sikere" így viszont az opensource miatt folyamat lenne elég lelkes fejlesztő, és csak az üzemeltetésre kellene időt fordítani, meg 1-2 project vezetőre ami persze költség, de ezt licenceléssel meg lehet oldani hogy az üzemeltetőnek hozzon pénzt. (És akár lehetne feature-kre pénz motivációt kitűzni), így aki egy jól merge-lhető featuret szállít kap az üzemeltetőtől pénzt.
Na mind 1 nekem lenne kedvem ilyenben részt venni akár csak bele fejleszteni pár dolgot. (hozzá teszem a windows phonos pokemongo is ilyen sose lesz belőle pénz és mégis több mint 100 an veretik bele a kódot)
 
miert csinalnek open sourcet ebbol a jatekbol?
kituno online termeket lehet belole csinalni
 
Mire vonatkozik a kérdés?

Szerintem a programot értelmesen kell megcsinálni attól hogy opensource lasd: https://github.com/elastic/elasticsearch
bárki contributálhat bele és mégis fizetős terméket állítanak elő belőle (mármin van olyan része amiért kell fizetni, természetesen az alap cuccért ha használod nem kell, ilyen ez az opensource világ ezért mondom hogy opensource félét csinálnék )
 
ertelmesen kell csinalni ?
 
Hát lehet bennem van a hiba de én ezért nem kérnék pénzt, konkrétan azt a játékot írhatom amit nagyon imádok, ja és onnatól bármilyen lapom meg lenne
Én ezt opensource prjoectként fognám fel kicsit másként
Nem szeretnék se a bevétel se a kiadás részével foglalkozni, mert lehet ha meglátom a kiadást és az minuszos el megy tőle a kedvem. (üzemeltetési díj, kötelező support díj, stb stb)
 
jo, persze a bevetelek hany %-a a miank itt az az egyetlen kerdes
 
Huh látom sok implemntátor van itt a csoportban

Mondom örülnék ha ezek az emberek akkor össze fognának és újra indítanák a HKKonline-t (szerintem Miklos nem zavarna el senkit aki lelkes és eleget járna a nyakára)
 
Programozói szempontból ez lényegtelen, hogy konkrétan negálva van a lapon -a negálás egy favágó dolog (és tudom h töled ez a rész távolabb áll)
 
igen, lehet finomitani
 
egyszerűbb azt vizsgálni, hogy melyik lap NEM kereshető vele, és azokat megjelölni. Egyrészt ez van a lapon is, másrészt (hasra) 200-250 lap áll szemben a majdnem 8000-rel.
 
raadasul DB szinten beteszek egy pucukat, hogy logisztikussal keresheto-e lap,
ha kijatszom a logisztikus, akkor meg osszegyujtom, hogy melyik pakliban levo lapnak van ilyen pipaja azt szevasz
nagyon egyszeru olcso megoldas
Ha tenyleg nincs mas lehetoseg ...
igen a lapokat kezzel kell karbantartani, de ilyen bonyolultsagfoknal akar kb mindenre lehet egy pucuka DB szinten
 
Amúgy tényleg jó lenne ha unaloműző-logisztikus-gomak terén egy hivatalos álláspont érkezne, lehetőleg cikk formájában.
 
Pontosan!!!
csakhogy! Miért jó a progrtamozónak? mert azt csinál amit akar... azt mondja rá h de én pontígy akartam... egészen addig, amig nem rendelésre dolgozik...
Magyarán ír egy játékot, amit a számára legkényelmesebb módon -pl. szűrök hanyagolásával- megír és azt mondja így akartam -lásd egyszerüen ott van a karakter lánc vagy nincs? -

de amikor a rendelő mondja meg mi kell, na akkor már nem teheti ezt meg...
itt a nagy kérdés, h mi fogyasztók mennyiben vagyunk a rendelői? mert feltehető az a kérdés is, h nekem kell ez a termék, ami kontár munka vagy sem? amíg van így is kielégítő fogyasztás, aligha fog változni a fejlesztői mentalitás... ezzel gondolom egyetértünk. Ahogy a vidék felé való terjeszkedésnél is ez felmerült, h lehet megelégszik a pesti bázissal... (aminek a gazdasági és egyéb okairól mi nyilván csak találgathatunk)
 
De akkor ezt a Miklósnak magyarázd, aki a facebookon az alábbi flegma nagyképű dumával jőtt a drága kritikus fogyasztói felé hogy: " ...Ez nem megoldás, a lapok szövegének mindig olyannak kell lenniük, hogyha egy számítógép játszana velük, akkor is pontosan tudná, hogy a lap mit csinál. Pl. lenne még HKKonline, és a goblin logisztikust implementálnánk. Szerinted ott hogy működne?"

És én ekkor kapcsolódtam érdemileg hozzá -előtte csak szarkasztikus voltam-

De Mivel a termék fejlesztő/eladó stb... így látja, gondolom nem TI vagytok a célközönsége csak a programozók... gondolom kár tovább vásárolni, hiszen más csoport a célközönség (a fenti idézet IS ezt sugalja...)
 
Én ezt a könnyen megoldást nem értem, van egy igény és meg kell valósítani, nem azt kell kitalálni, hogy hogyan lehet könnyen valami mást megoldani
 
Pont erre mondtam hogy minden megoldható, csak véges az erőforrás ami rendelkezésre áll.

Összeségében én arra akartam utalni hogy nem érdemes arra optimalizálni a játékot és döntéseket egy offline játékban mint a HKK, hogy azt hogy lehetne könnyen megoldani programozóként. "programozói agyal"
 
Nem nem érthető...

az elején választunk mindketten egy nyelvet -vagy akár menet közben is váltogathatjuk-

amikor elindul a vizsgálat, akkor egy elágazással megnézi melyik nyelv van be állítva és az az ágfog menni...
mondjuk nálam a magyar nálad az angol...
Ugyebár te azt érzed ebben, hogy akkor a"target"-et fogja nézni és nem a "célpont"-ot...

De mivel eleve mindkettőnknél egy lap azonos -csak más névvel jelenik meg- ezt a kétnyelvűséget eleve kezelnie kell egy felsőbb szinten (ahol én magyarul választok de nálad már angolul jelenik meg), és ott már tudja kezelni ezt a kérdést (pl. már ott elágazik a nyelv választás miatt) -hiszen lehet hogy én egy magyar lapot játszok ki,amit te angolul látsz, ezért neked már az angol nyelvre fog keresni és dob vissza eredményt...
nyilván ez egy offline játéknál nem gond, hiszen nem keverjük a nyelveket, online-nál meg eleve ezért nem szokás a stringekre hívatkozni csak nettó adatként (Help, leírás stb), ami nem azt jelenti hogy nem megvalósítható -csak ki az a mazochista aki ezzel akar vergődni? nem hoz annyit a konyhára mint amennyi nyüg van vele... ettől még megvalósítható -ismét a progamozónak kell a fogyasztókért kínlódnia
 
Ha arra gondolsz hogy magyar játszik angol ellen az nem reális példa, akkor ezzel nem értek egyet mert a régi onlinban volt ilyen és lehetett is magyar vs angolal játszani emiatt pl voltak lapok amik nem kerülhettek be úgy ahogy az eredeti lapon voltak, ugyanis máshogy működött volna angolul mint magyaruk (asszem A lélek súlya ilyen volt).

Kicsit pontatlan volta példám így a babszemes becslébe be lehet kötni, szóval pontosítva az új lapkészletben csak olyan lapok vannak amiknek a funckióit már más lapok tudják csak máshogy combinálva. ezért itt maximum csak "bányászni" kell.
Viszont a nyelvesített cucc nál már meg kell oldani nem 1-2 problémat azzal kapcsolatban hogy az a szó hogyan van benne ragozás satöbbi. (erre biztos van egy rakat lib, de hogy mennyire felel meg azt nem tudom csomó nyomozást igényelne) és a végeredmény még mindig a fenti példa miatt nem lenne tökéletes.

Amúgy jó látni hogy ennyi hozzá értő van a témában lehet fel lehetne éleszteni a régi online-t, ha lenne elég önkéntes aki programozná a régi felületet és akár újra is írná.
 
nyilván amit irsz az nem egy realis pelda
hogyan jon ki a babszemes becslesed?
miert ne lenne nagyobb funkcio tobb mint 50%-al tobb eroforassal, egy ertelmes kereses megoldasa, mint egy uj lapkeszlet beillesztese a rendszerbe?

mi van, ha az uj lapkeszletben is lesnek hasonlo problemak/kerdesek

ezt a funkciot egyszer meg kell irni jol, mert csak stabil alapokra lehet epitkezni, vagy a vegen lesz egy takolmany szar rendszered, mint a magyar fejlesztesek nagy resze lol
 
Én ezt értem, itt inkább azzal van a baj hogyha egy angol meg egy magyar játszik egymás ellen, ugye neked magyar nekem meg angol akkor nekem másra fog hatni ugyan az a lap mint amit te látsz magyarul.
És akkor jönnek a bug jelentések hogy dehát ez meg az a lap magyarul nem is tartalmazza azt a szót (pedig de csak mondjuk az angol verziós fordító dobta ki). Remélem érthető a példa.

Amúgy természetesen mindent meg lehet oldani, én értem csak mondjuk vegyük figyelembe hogy programozó ideje is véges és mondjuk egy ilyen probléma megoldás 10 babszem és ezt párhuzamba állítod azzal hogy megírni még egy szett lapkészletet meg mondjuk 6 babszem mibe fektetnél üzlet emberként? (ér e egy ilyen funkció neked 10 babszemet ha a másikkal mondjuk egy teljesen új lapkészletet tesz be amit az emberek nagy % meg vesz?)
 
De megoldható lenne mind a két eset -angolra is átültethető, és magyarul is megoldható- (az h az adott nyelv milyen sajátosságokkal küszköd, pl. a magyar tele van hasonulással ami további problematikát szül az más kérdés)

csak hogy mi a tököm feladata van a programozónak? pontosan az h ezeket le kódolva megoldva, ha te leülsz a gép elé valid eredményt kapjál... NEM neki kell egyszerűnek lennie -azaz karakterlánc egyezik akkor találat- és neked vakarnod a fejed, h de hát ezt írja miért dob ilyen eredményt vissza?

A megoldás? tele kell -a nyelv sajátságait figyelembe véve- mindenféle extra szűrővel látni a kereső algoritmust....

És igen ha más nyelven is van -mondjuk elején választhatsz h te neked angolul, magyarul vagy németül "beszéljen" a program, akkor a szűrőket mind a 3 nyelven meg kell írni, és mielőtt szűr egy elágazással simán eldönti melyik nyelvi szűrővel kell keresni...

Igen bonyolult a programozónak, de ő van a fogyasztóért... nem fordítva
 
  ... | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.