Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A negatív létsíkon
Küldd el képeslapként!
Miután az első kalandozók bejárták a negatív létsík kies tájait, beszámolóik szájról szájra járnak: "A negatív létsíkon döbbenetes, a ghallai életképhez semmiben nem fogható látvány fogad. Az égbolt sötét, mint a csillagtalan éjszaka. Hol sűrűbb, hol ritkább, baljóslatú mágikus köd borítja a tájat. A mágia természete teljesen más, óvatosan kell itt hát bánni a varázslással is."
Nézz szét a galériában!
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03.
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Titanitdukát aukció - 2024. nyár
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek (1)
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló (3)
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03. (1)
TF help (6657)
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21. (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)

További témák...

2024-06-29 14:59:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ...
Nézet:
Újabb préda érkezett!
 
"Jellemed megváltozott: mostantól jó vagy. Most már tudod, hogy miért is jó a fény útját járni. (ld. enc.)"

Azt hiszem eldöntetett, hogy ki lesz az Én Istenem
 
Én csak egy valamit akarok ellopni, és csak egyszer, és csak egyetlen egy darabot, de azt mindenkitől megpróbálom
 
Koszi Lord Night!
Igy allitom be.
100% ala nem allitanam,mert egy masik karakteremnel 110%-on van az egyik es mar elofordult,hogy nem gyozte le az ellenfelet. (ezert is allitottam 112-re.Probaltam kicsit varialni.)

Koszi Yoro!
En is igy vettem eszre,de a biztonsag kedveert megkerdeztem.
Igen,arra mar rajottem,hogy a szornyek elfogasanal is fejlodik.
(termeszetesen kno-t nem tennek ra)
 
Hiába adsz ki több csapdára H parancsot, nem nő gyorsabban a csapdakészítésed. Ez még akkor is igaz, ha olyan csapdát állítasz, aminek van mennyiségi paramétere: 1 ugyanannyit fejleszt, mint 10 pukkanó tűcsapda. Ha a csapdaállításon felül is növelni akarod a csapdakészítésedet, de KNO nélkül, ejts foglyul szörnyeket.
 
Azért nem vált be ökölre, mert elsőnek a kaszát vizsgálja a program, és mivel 112%-on megölöd a szörnyeket vele, ezért azzal harcolsz. Meg se nézni a program, hogy ököllel megölnéd-e. Csak akkor fog beváltani ökölre, ha olyan szörnnyel kerülsz szembe, aminek magas védelme van vágó ellen. Azt döntsd el, hogy melyik 2 fegyverszakit akarod fejleszteni egyszerre. Ha ököllel akarod megölni a kisebb szörnyeket, akkor ff ököl mandibulakasza, ffk 120 110 (nagyjából). Így ha a szörnyeket 1 kör alatt levered ököllel, akkor arra vált, ha ököllel nem menne le 1 kör alatt akkor vágó. Ha azzal se akkor ami kézben van. Ha 2 körös csata is jó neked, akkor ffk-t rakhatod akár 100 alá is, de akkor már előfordulhat, hogy nem is ölöd meg a szörnyet. Persze a fenti % érték se tuti, csak egy közelítő érték, majd kitapasztalod a dolgot. A lényeg, hogy mindig a gyenge fegyverszaki legyen ff első helyén, mögötte az erősebb, mert ha az erősebbet rakod elsőnek, akkor igen-igen ritkán fog beváltani rá.
 
Nardaal,a te szinteden mar konnyebb az ilyesmit megjatszani. ) Nekem meg egy "kicsit" nehezkesebb.
De koszonom a tanacsot!

Yoro,neked is koszonom!!
Ugy fogom beallitani ahogy leirtad.
A 140%-tol nem akarom magasabbra huzni,mert akkor meg ritkabban valtana ra.

Viszont lenne megvmi (termeszetesen ) ). Ezt mar "regebben" is megakartam kerdezni (3 honapja).
Ha fordulo vegen 4 csapdat hasznalok,jobban fejlodik a csapdakeszitesem?
(vhogy a hideg raz a tolvajoktol...Tisztelet a kivetelnek! -Will M.-)
 
FFK. Az biztos, hogy rossz irányba indultál el, mert a 140%-ot, ami az alapbeállítás, nem csökkenteni, hanem növelni kellene. Ugyanakkor kétségtelen, hogy a legtöbbször az a fegyver kerül kiválasztásra, aminél a legalacsonyabb az ffk-százalék. Nem próbáltam soha, de érdemes lehet kísérletezni azzal, hogy a második fegyverre az elsőnél alacsonyabb %-ot állítasz be, pl. ffk 300 140. Így talán nagyobb mértékben használnád a 2. fegyvert, de azért nem kizárólagosan.
Mágiatörés. Szörnyek ellen akkor van értelme használni, ha a szörny olyan védővarázslatot rak fel, ami a varázslatkör után zavarna (pl. dalebgad kristálylándzsát használsz, az ellenfél meg tűzpajzsot rak fel). De inkább kalandozók ellen van kitalálva, akár szörny varázsolja ellened, akár egy másik kalandozó.
 
Én ezekkel a százalékos beállításokkal nem foglalkoztam...
Amelyik fegyver-képességet jobban akartam fejleszteni, azt tettem az FF elejére. (Ez mostanság az ökölvívás (volt). A HM-re mindig tartalékoltam kép. pontokat. Párhuzamosan fejlődött így mind a kettő...)
Most, hogy eljutottam a Haláltánc képességig; már ki tudom venni az FF elejéről a 28-at (ököl).
Innentől kezdve a legalacsonyabb fegyverképesség kerül előre az FF-ben, majd a második, végül a harmadik. Jobb kezem "üres". (Azaz majdnem, mert Huddens kesztyű és alkarvédő azért segít az ökölharc jobb hatásfokának elérésében...)

Ez csak egy út - természetesen!

Nardaal
 
Koszonom a hozzaszolasod!!
Ezt szeretnem en is,de vhogy nem jon ossze..
14-es szurof. szakertelmem,11-es vago es 6-os okolf. (8-as HM-tel) szakertelmem van.
Jobb kezben vashegyu landzsa.
Ff-ben mandibulakasza 112%-on,okol 115%-on (125-rol vettem le,mert azon az erteken sem valtotta be),es most 115-on sem.Pedig voltak olyan szornyek,amiket lenyomtam volna okollel.
Ezek szerint 100%,hogy ugy mukodik ez,ahogy Gabor irta.
Igy viszont a ff-ben ez a masodik lehetoseg csak egy illuzio szeru vmicske. Nem nagyon mukodik..
Most megvarom amig a vago utoleri a szurot (gyorsabban novekszik) es a fofegyver a kasza lesz,ff-be meg berakom csak az oklot. Igy viszont a szuro szakertelem pihen kicsit (max. a balkezestol no).
Azt gondoltam van vmi megoldas,ezek szerint nincs.
(mondjuk meg azt megprobalhatom,hogy az oklot 113%-ra allitom)
 
Én azt gondolom, hogy egy igazi harcművész minden fegyvernemben profi.
Magam részéről elsődlegesen a harcművészetet/ökölvívást preferálom. Viszont azt tudni kell, hogy viszonylag magas szinten már a HM a fegyveres harcoknál is segítség; a HM képességek ott is működnek.
Ezért kobuderaként azt javallom, mindegyiket fejleszteni érdemes.
FF-be be kell állítani a három fegyvertípust - a gyengébbtől az erősebb felé haladva - és kézbe pedig nem kell venni semmit, mert ököllel mindent lehet ölni magas HM esetén. (Na jó, valami szuper kesztyű és alkarvédő azért nem árt a közelharchoz! )

Ismétlem, ez a taktika csak 39-40-es HM-től praktikus.

Aztán ki-ki döntse el, mennyire jó ez neki...

Nardaal, a Róka (#4279)
Sheran Istennő félisten hatalmú uralkodó - kobudera - papja
A Fekete Druidák (#9155) KT egyik alapító tagja
 
Koszonom a valaszokat!
100%,hogy profibb jatekosok vagytok (!) mint en,ezert erdemes lenne igy csinalnom,viszont en szeretnem mindharom szakertelmet vinni. Persze nem azonos szinten,de vmennyire megis.
Ezert kerdeztem meg,hogy hogyan kellene beallitani.
De biztos ugy van ahogy te irtad Gabor,a harmadikat csak akkor adhatja be,amikor csak azzal lehet megsebezni.
Igy mas "taktikat" kell majd bevetnem.

Megegyszer koszi! )

Lenne megvmi.. )
A magiatores varazslat leirasa ellentmond sajat maganak.
(Vagy en ertelmezem felre...)
"ellenfelen levo osszes varazslatot kioltod. (Kalandozo-kalandozo csataban a kor vegeig tarto varazslatok - pl. hadiszerencse - nem szunnek meg.)"
Kerdem en akkor mire jo?
Egy szornyon nem hiszem,hogy van mondjuk eropajzs,oriasero,stb.
 
Szerintem a másodikat be kell tenni kb. 250-300%-ra, és akkor tényleg csak a végső lecsapásnál váltja be (ami azért szép számmal van), de a fő fegyóval is fejlődik rendesen. A III. fegyót meg szinte csak akkor adja be, ha csak azzal lehet megsebezni.
 
Szerintem a problémára szimplán az a megoldás, hogy hagyod a másodlagos fegyót a fenébe. Nincs szükség rá, fókuszálj az elsődlegesre, azt fejleszd teljes gőzzel.
 
Hogyan kellene beallitanom a ffk -t,hogy a ff -ben megadott masodik fegyvert is hasznalja?
Most az elso 112%,a masodik 115%. Es minden gyengebb szorny ellen a 112%-ost hasznalja,miert?
 
Köszi Yoro!
Ez nagy segítség volt! )
 
Eleinte célszerű egy fegyvert fejleszteni, másodlagos, harmadlagos ráér később is.
Kobuderaként ez kicsit máshogy megy, mert a balkezes ökölharcot alapesetben nem lehet használni, majd csak valahol a Haláltánc megismerése körül lehet megtanulni a Sötét Földön. Szóval kobuderáknak érdemes egy másodlagos elindítani, 6-ig felfejleszteni, majd ököl+balkezes fegyverrel menni.
 
Sziasztok.
Csak azt szeretném kérdezi, hogy ha koubera vagyok akkor elég csak az ökölvívást fejleszteni, vagy érdemes más fegyverekkel is gyakorolni?
 
Nem feltétlenül. Ha le tudsz győzni egy erősebb nyugati szörnyet (pl. jégtroll), változó mínoszkúpban változó szörnynél változó kincsként efféle küldetéstárgyat találsz.
 
Köszönöm!

(így nagyon sokára lesz Tharr kereszt/Fekete Kehely/stb. :-/ )
 
A lényeg, azaz, hogy nem tudsz visszavinni keletről begyűjtött tárgyakat nyugatra, benn volt az előző válaszban.
Ugyanakkor tudomásom szerint a nem átadható tárgyak sem maradnak nálad visszaúszáskor! Kivételt képez néhány speciális, levehetetlen tárgy, (pl. árnygyűrű, árnykarkötő stb.), azok rajtad maradnak.
A visszaúszás feltételeit megtalálod a Vámraktár leírásánál.
 
Koszi!
 
Nem. Csak az átadhatatlan tárgyak maradhatnak nálad, más semmi.
 
Ha keleten vasarolok boltbol/licitrol dolgokat+begyujtok (kt) egy par novenyt vissza uszva at tudom hozni nyugatra?
 
Az a megoldásod a jó. :-/

Köszönöm! )
 
a) max. ép*1.5 fölött voltál
b) vámpirizációra immúnis a lény
c) nincs is rajtad vámpirizáció
 
Köszi!!

Ha a vámpirizáció varázslat min.értéke 6-ra van állítva és kb.60-as sebzésnél aktíválódik is akkor 96-os sebzésnél miért nem aktíválódik?
 
A nyakék és a medál (kivéve azokat, amelyek a ruhadíszek között vannak a karakterlapon, ezek nem foglalnak helyet) is a nyakláncok közé tartozik. A szent szimbólumok is, de azok nem foglalnak slotot, a varkaudar szimbólumhoz hasonlóan. A klipsz és függő a fülbevalók közé tartozik, ezekből 2-t lehet kf-elni. Övből, kesztyűből 1-et.
 
Pácél és nadrág külön slot, meg a köpeny is.
2-2 db nyaklánc, gyűrű, karkötő stb lehet KF-elve. Késöbb lesznek olyan varázstárgyak, amik adnak +1 slot-ot. A karvédő is karkötőnek számít.

Utolsó kérdés: nem.
 
Köszi! )

És lenne mégvmi.. :-)
Nektek ez alap kérdés.
A múltkor meglepődtem,amikor megláttam,hogy KF-elve van egy Métely páncél és egy Ryuku nadrág.
Páncél mellé fel lehet venni a nadrágot?? Vagy ez vmilyen KT képesség?
Ez után viszont megkérdezném:
Hány darab nyaklánc,nyakék,szimbólum,gyűrű (pl.smaragd v,gyűrű+vark.p.gyűrű+angyalok gyűrűje vagy regeneráló gyűrű lehet-e?),karkötő (pl.arany papi+Eldaran+obszidián lehet-e?),medál,klipsz,függő,fülbevaló,öv,kesztyű (karmok) és köpeny lehet egyszerre be KF-elve?

Vmint ha megvan a teljes ryuku vértezet kivéve a karvédő,de van helyette ryuku buzogány,megkapom e a dupla vp regenerációt?
 
  ... | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.