Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A hótarantula és áldozata
Küldd el képeslapként!
A hótarantula a bo'adhun magashegységek lakója. A hatalmasra nőtt pók fehér bundájú potrohában akár egy kisebb hátas is könnyedén elférne, és erre valószínűleg volt is már példa a hosszú élete során. A képen is épp egy ilyen eset előzményeit láthatjuk.
Nézz szét a galériában!
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03.
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Titanitdukát aukció - 2024. nyár
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Varázsdimenziók lapelemzés 1. rész (12)
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03. (1)
TF help (6657)
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21. (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (9)

További témák...

2024-06-19 21:19:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ...
Nézet:
Akkor probálkozom még esszenciakristályal, az ösi támadó spellen kivül minden megvan, ha igy sem megy akkor hagyom utolsónak, Virotac és Zortac elég könnyedén lement, ez valahogyan egy kicsit kifog rajtam.
Mégegyszer köszi a választ.
 
Általánosságban elmondható, hogy az avatárok ellen kezdésnél kell egy gyilkos ösztönök (minél magasabb a pszid, annál jobb). Támadó spellnek mindenképpen kelleni fog egy ősi, anélkül elég keménynek kell lenned.
Ami segíthet: kreiton főzet, kitartás v. ongóliant tombolás/fürgülés (kreiton a kitartáshoz, mert baromi sokat sebeznek). Minden elérhető pluszsebzés magadra aggatása (kreommat varázsital, fenőkő, íjászkence, stb.).
Ha van manapajzs, az is jó, kreiton főzetet simán ki lehet vele váltani, ugyanígy a fizikai pajzs (lehetőleg a 2, de akinek nincs teo fejlődést tápoló képessége, annak az odébb van, de talán az 1 elérhető) is segít a túlélésben (illetve ha jól emlékszem, van olyan, amelyik csak varázsol, oda a rezisztencia jön jól, egy Istenek talizmánjával párban elég jó eséllyel kivéd egy csomó spellt).

Dobósoknak ott van még az esszenciakristály is, az nem szedi le a sebzésfelező képességét?

Nem olyan nagy dolog, sok sebzés kell, meg sok ép.
 
Sziasztok!

Szenvedek Arutac az öreggel, legyetek oly szivessek és irjátok már meg hogy milyen támadó vari jó ellene( lehetőleg olyan varik legyenek amik nem őstaumos varik), az istenitéletet és a pusztitó végzetet eddig mindig lementette, fehérál. roncsolásával meg nem tudnák annyit sebezni hogy leessen a közelharci fegyverek után.
A válaszokat elöre is köszi mindenkinek.
 
Gabor: biztos nem voltal bent elotte?Az infojat sem adtak at -kohonak-?

Will: ha biztosra akarsz menni,lepj be elotte. Egyetlen parancs. (40-ig mehetsz a 200Ft-ert)
En mar par karakteremmel megjartam.Igaz,a futarcegnel volt,de leckenek jo volt.
Azota minden hasonlo epulet elott -legelso alkalommal- csinalok egy BE parancsot.
 
OKé, köszi, akkor én sem megyek be előtte.

Will.
 
Nem voltam bent, mielőtt legyártottam volna!
 
Marhaságot írtam, épület és lehet BEmenni...minnyá megnézem, hogy én előtte adtam e ki BE parancsot.
 
Szerintem nem lehet BEmenni, mert nem épület, hanem tereptárgy.
 
Ha még sosem léptem be egy kvazár kohóba, attól még tudok azon a mezőn kvazár cuccot gyártani? Vagy először kell egy be parancs a kohóba? Amit le szeretnék gyártani, annak már ismerem az enc-ét.

Will.
 
Azt a büdös, és tényleg Ezt is megjegyzem
 
Mínosz-kúp enc.:

"Vigyázat, az FKU mindig kisül a mínosz kúpra lépve, ha a titkosírást még nem fejtetted meg."

Én egy csomószor beszívtam, hogy elbuktam 20 TVP-t, mikor JLK miatt visszamentem a mínosz-kúphoz. A phua-kúpoknál addig nincs kisülés, ameddig az előzőt nem fejted meg.
 
nem tápolás, csak hiába mozgom le a 8-9 mezőt, van hogy csak 3 szörny jön és nem fáradok el több lépéssel remélem majd több jön. (ami persze tááp ... értem én)
 
Köszi a válaszokat, akkor jelentem ezeket

Will.
 
Jaaa, hát aki tápolni akar, az áldozzon érte
 
Miért ne lehetne? Oltár nem kell hozzá, szörnyet nem generálsz vele, ép/VP/szerencse TF nem jár érte, innentől kezdve bárhol kiadhatod.
 
Háááát...nem nagyon. Phua kúpnál pl. addig nem sül ki FKU újabb phua kúpnál, amíg van megfejtetlen phuás titkosírásod (természetesen KUT működik, azzal felülírod a meglévőt). Szóval szerintem minósznál se kéne, megér egy reklamációt.
TU elméletileg nem lehet MxTU fölött, szóval az se tűnik jónak, vagy el kellett volna vesztened a max. fölöttit v. automatikusan átváltani TVP-re (ha tudod).
 
Köszönöm! (nem véletlenül kéredeztem a szőrős azuka idonmítási költsége 410 tvp--- 1,2*fodulóm elején kapott tvp)
 
Szörnypiacon megvéve egy szörnyet, azt még idomítani is kell, azért gondolj bele, mennyi TVP-t meg lehetne spórolni, ha befogsz egy szörnyet, eladod, majd megveszed idomítva (erősebb szörnyeknél a teljes állomány cseréjénél akár több ezret is).

Lehet egyszerre elfogva két azonos funkciójú állatod, de csak az egyiket tudod beidomítani (ugyanolyan állatod viszont nem lehet).
 
Jah, egyet elfelejtettem. Mocsárban ki lehet adni a templomkereső parancsot? (Im 1).

Will
 
Egy kérdés. Van beállítva feltételes kutatásom, ráléptem egy mínoszra, kutattam, majd arról a mezőről beteleportáltam egy városba, ahonnan még ugyanabban a fordulóban kiteleportáltam, vissza a minoszkúpos mezőre. És kutattam megint, ugyanazt a minoszt, ugyanabban a fordulóban. 20 tvp-ért. Ennek így kell lennie?
Még egy kérdés A maxtu-m 14, tappancssal táborozáskor 21. Nem figyeltem, de sztem már előfordult, hogy a forduló elején amikor levettem a tappancsot, több volt a tu-m, mint a max. tu. Viszont nem történt semmi, nem vonódott le 14-ig a tu. Ez vajon hiba, vagy jó így?

Will.
 
a fehérbérci vadasparkban ha veszek szörnyet, az már előidomított vagy még installálni kell? és ha van már egy azonos funkciójú pl. teherhordó és meg venni akarok egy hegyi szamarat meg tudom egyáltalán venni?!

köszi; Aga
 
Nagyon Koszonom!!
 
Az élőholt mirgre a konkrét eset körülményei nélkül nem tudom a választ (labirintusban vannak erősített szörnyek, amik a normál változatnál keményebbek, szabadban meg a Düh vérvörös köde KT képesség is erősíti a dögöket, aztán ha nem veri le az illetp, akkor az erősített dög ottmarad a mezőn).

A másikkal meg ne foglalkozz, vámpíroknak van egy ilyen képessége, amitől néha ilyen marhaságokat ámodsz, csak szöveg, ettől semmi baja nem lesz a karakterednek (hasonló képessége van még pl. a Földelem Urainak is, azokban CHD-t bosszantják).
 
Ha vki tudja mi lehet a gond,kérem írja meg:

"Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt mirg. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg jobb lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP} "

Vmint:

" Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?! "

Viszont nem találkoztam senkivel,láthatatlánság észlelése megvan,FT a vérszívókra megvan.
Mínusz életerőpontot nem írt.

Előre is köszönöm!!
 
Köszi.
 
5, 6, 7 is lehet
 
Az arénagödörbe be lehet menni 6 ellenfelet megadva is? Vagy csak 4 meg 8?

Will.
 
Aham, értem. Köszi.
 
Kiírja, de nem fejlődik.
 
Az olimpián fejlődnie kellett a szakértelmeknek? Tau, távolsági fegyver, stb? Mert a %-okat írta nekem, hogy fejlődött, de mintha mégsem.

Will
 
  ... | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.